Technická podpora HW a SW technologie Oracle v CVS a ZVS
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Technická podpora HW a SW technologie Oracle v CVS a ZVS
Contracting authority
Ministerstvo vnitraNEN system number
N006/24/V00038994
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Not terminated
DIVISION INTO LOTS
No
contract registration number in the VVZ
Z2024-061758
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P24V00038994
Public contract regime
Above-threshold public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřené řízení
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
otevřené řízení
Type
Public service contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
10. 12. 2024 14:40
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
13. 01. 2025 10:00
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Ing.
Name
Hana
Surname
Šulcová
hana.sulcova@mvcr.cz
Phone 1
+420 974816732
Phone 2
+420 704844488
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem plnění veřejné zakázky (dále jen „VZ“) je dodávka odborných služeb pro zabezpečení technické podpory HW a SW výpočetní technologie Oracle, viz příloha č. 1 a č. 2, umístěné v centrálním výpočetním středisku (dále jen „CVS“) a v záložním výpočetním středisku (dále jen „ZVS“), pro zajištění nepřetržitého provozu agendových informačních systémů správních evidencí a dalších odborných podpůrných služeb. Předmět dodávky služeb musí splňovat tyto parametry: a) technickou podporu HW a SW technologie Oracle CVS v objektu MV Olšanská 2, Praha 3 po dobu 48 (slovy: čtyřiceti osmi) měsíců, viz příloha smlouvy č. 1, seznam HW a SW CVS; b) technickou podporu HW a SW technologie Oracle ZVS v objektu MV nám. Hrdinů 1634/3, Praha 4 po dobu 48 (slovy: čtyřicet osmi) měsíců, viz příloha smlouvy č. 2, seznam HW a SW ZVS; c) telefonickou podporu pracovníků zadavatele při řešení provozních problémů HW a SW vybavení; d) servisní zásahy v místě plnění na základě požadavků zadavatele; e) odstranění závady HW ve stanovené době dle přílohy č. 3 smlouvy od prokazatelného nahlášení závady; f) dodávky nových náhradních dílů HW za vadné díly; g) servisní zásahy a výměny vadných komponent, které nespadají do CRU (CRU (Customer Replaceable Unit) je náhradní díl systému Oracle, který je určen pro rychlou, bezpečnou a snadnou výměnu bez specializovaných dovedností, znalostí zákazníka nebo nástrojů.), zajišťují servisní technici dodavatele služeb; h) dodavatel služeb nebude provádět výměnu žádných dílů, které jsou u dodavatele označeny jako „zákazníkem vyměnitelné díly“ – CRU; i) délku záruční doby na HW nebo SW po servisním zásahu dodavatele minimálně 24 měsíců; j) dodávky SW patchů; k) dodávky nových verzí OS SW; l) pevné disky, vyměněné v rámci oprav, zůstávají majetkem zadavatele; m) dostupnost náhradních dílů pro zajištění opravy podle popsaných priorit; n) přístup k službám web centra servisní podpory na On-line servisní centrum (OSC); o) specifikace požadované technické podpory HW a SW – úrovně podpory technologie Oracle a smluvních pokut je uvedena v příloze č. 3 smlouvy; p) poskytování dalších odborných podpůrných služeb podle specifikace uvedené v příloze č. 3 smlouvy, bod 6). Podrobně uvedeno v ZD.
Code from the NIPEZ code list
72611000-6
Name from the NIPEZ code list
Technické služby počítačové podpory
Main place of performance
Hlavní město Praha
Code from the CPV code list
72611000-6
Name from the CPV code list
Technická výpočetní podpora
SUBJECT-MATTER NAME
Technická výpočetní podpora
Subject-Matter Items
Place of Performance
CZ010 | Hlavní město Praha |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
10. 12. 2024 14:40 | Uveřejnění zadávacích podmínek |
Publication Records in the VVZ
09. 12. 2024 00:00 | 10. 12. 2024 00:00 | F2024-061758 | Oznámení o zahájení zadávacího řízení – obecná veřejná zakázka |