Dodání PP dvoudílných misek na HMJ pro zařízení závodního stravování

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Dodání PP dvoudílných misek na HMJ pro zařízení závodního stravování

NEN system number

N006/24/V00037349

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Not terminated

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P24V00037349

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

otevřená výzva

Type

Public supply contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

18. 11. 2024 13:18

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

27. 11. 2024 08:30

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Mgr.

Name

Markéta

Surname

Votánková

EMAIL

krpa.ovz.evidence@pcr.cz

Phone 1

+420 974823253

Phone 2

+420 731195516

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Jídelní PP miska dvoudílná typ JM, rozměry: 255 mm x 160 mm x 42 mm, barva: čirá 15 000 kusů Další požadavky zadavatele: - Nabízené zboží musí splňovat normy České republiky. - dodržení požadovaných typů a parametrů - pouze originální materiál - předložení produktového listu (technické specifikace) nabízeného zboží - na vyžádání zadavatele předložení vzorku - záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží, nestanoví-li výrobce vyšší - Předložení neověřené kopie výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán - Předložení neověřené kopie dokladu o oprávnění k podnikání - veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 1 výzvy cenová tabulka) - dodání předmětu co nejdříve po obdržení písemné objednávky, nejpozději do 15. 12. 2024. Platba zboží v roce 2025 není možná - dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně. - kontaktní osoba zadavatele v technické věci výběrového řízení: Mgr. Jana Midrlová tel.: 974 823 450 Ing. Aneta Jungová tel.: 974 823 396 e-mail: krpa.osm.omtz.evidence@pcr.cz Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy Bartolomějská 306/7, Praha 1 Zadavatel upozorňuje, že veškerá komunikace mezi ním a účastníkem týkající se výběrového řízení musí probíhat pouze písemně – elektronicky cestou NEN, datovou zprávou nebo e-mailem. - Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení. Platební podmínky: - zálohy zadavatel neposkytuje - platba bankovním převodem

Code from the NIPEZ code list

39221110-1

Name from the NIPEZ code list

Nádobí

Main place of performance

Hlavní město Praha

Code from the CPV code list

39221110-1

Name from the CPV code list

Nádobí

SUBJECT-MATTER NAME

Nádobí

Text field for describing the place of performance

Sklad OMTZ Odboru správy majetku Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy, Nad Šeberákem 561, 148 00 Praha 4 - Kunratice kontaktní osoba: Zdeňka Sofroňová; tel.: 731 553 015; 974 823 404

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZ010Hlavní město Praha

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail04. 12. 2024 08:32Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail18. 11. 2024 13:18Uveřejnění zadávacích podmínek