Dodání PP dvoudílných misek na HMJ pro zařízení závodního stravování
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Dodání PP dvoudílných misek na HMJ pro zařízení závodního stravování
Contracting authority
Krajské ředitelství policie hlavního města PrahyNEN system number
N006/24/V00037349
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Not terminated
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P24V00037349
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
otevřená výzva
Type
Public supply contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
18. 11. 2024 13:18
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
27. 11. 2024 08:30
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Mgr.
Name
Markéta
Surname
Votánková
krpa.ovz.evidence@pcr.cz
Phone 1
+420 974823253
Phone 2
+420 731195516
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Jídelní PP miska dvoudílná typ JM, rozměry: 255 mm x 160 mm x 42 mm, barva: čirá 15 000 kusů Další požadavky zadavatele: - Nabízené zboží musí splňovat normy České republiky. - dodržení požadovaných typů a parametrů - pouze originální materiál - předložení produktového listu (technické specifikace) nabízeného zboží - na vyžádání zadavatele předložení vzorku - záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží, nestanoví-li výrobce vyšší - Předložení neověřené kopie výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán - Předložení neověřené kopie dokladu o oprávnění k podnikání - veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 1 výzvy cenová tabulka) - dodání předmětu co nejdříve po obdržení písemné objednávky, nejpozději do 15. 12. 2024. Platba zboží v roce 2025 není možná - dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně. - kontaktní osoba zadavatele v technické věci výběrového řízení: Mgr. Jana Midrlová tel.: 974 823 450 Ing. Aneta Jungová tel.: 974 823 396 e-mail: krpa.osm.omtz.evidence@pcr.cz Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy Bartolomějská 306/7, Praha 1 Zadavatel upozorňuje, že veškerá komunikace mezi ním a účastníkem týkající se výběrového řízení musí probíhat pouze písemně – elektronicky cestou NEN, datovou zprávou nebo e-mailem. - Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení. Platební podmínky: - zálohy zadavatel neposkytuje - platba bankovním převodem
Code from the NIPEZ code list
39221110-1
Name from the NIPEZ code list
Nádobí
Main place of performance
Hlavní město Praha
Code from the CPV code list
39221110-1
Name from the CPV code list
Nádobí
SUBJECT-MATTER NAME
Nádobí
Text field for describing the place of performance
Sklad OMTZ Odboru správy majetku Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy, Nad Šeberákem 561, 148 00 Praha 4 - Kunratice kontaktní osoba: Zdeňka Sofroňová; tel.: 731 553 015; 974 823 404
Subject-Matter Items
Place of Performance
CZ010 | Hlavní město Praha |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
04. 12. 2024 08:32 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
18. 11. 2024 13:18 | Uveřejnění zadávacích podmínek |