Inženýrsko-projektové práce "Domov pro osoby se zdravotním postižením Harmonie"

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Inženýrsko-projektové práce "Domov pro osoby se zdravotním postižením Harmonie"

Contracting authority

Moravskoslezský kraj

NEN system number

N006/17/V00001913

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Termination of performance

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P17V00001913

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka malého rozsahu

Type

Public service contract

Estimated value (excl. VAT)

1 177 340,00

Currency

koruna česká

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

12. 06. 2017 11:06

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

26. 06. 2017 12:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Ing.

Name

Jana

Surname

Mojžíšková

Title after name

Ph.D.

Function/job position

referent veřejných zakázek

EMAIL

jana.mojziskova@msk.cz

Phone 1

+420 595622966

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu je zhotovení projektové dokumentace pro stavbu „Domov pro osoby se zdravotním postižením Harmonie, příspěvková organizace“ (dále též „stavba“) na základě studie zpracované projektantem Ing. Miroslavem Gerykem v prosinci 2016, její projednání s dotčenými orgány státní správy a účastníky územního a stavebního řízení, výkon inženýrské činnosti, výkon funkce koordinátora bezpečnosti a ochrany zdraví při práci na staveništi po dobu přípravy stavby a výkon autorského dozoru. Podrobná specifikace předmětu plnění je uvedena v obchodních podmínkách, které tvoří součást zadávací dokumentace. Podrobné podmínky veřejné zakázky jsou uvedeny ve výzvě k podání nabídky a v zadávací dokumentaci. PROHLÍDKA MÍSTA PLNĚNÍ: V případě zájmu o prohlídku místa plnění se zájemci přihlásí e-mailem na adresu: jana.mojziskova@msk.cz nejpozději do 16. 6. 2017 do 10:00 hodin. V případě, že se zájemci na prohlídku přihlásí, prohlídka místa plnění se bude konat dne 19. 6. 2017, sraz zájemců bude v 10:00 hodin před vstupem do budovy Střední školy automobilní, Krnov, příspěvková organizace, Opavská 254/34, Krnov. V případě, že se zájemci do stanovené doby na prohlídku nepřihlásí, zadavatel prohlídku místa plnění nebude organizovat.

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


No records to be displayed in this list.

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail07. 02. 2024 12:35Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail05. 09. 2017 08:57Uveřejnění účastníků
Detail05. 09. 2017 08:56Uveřejnění výsledku
Detail08. 08. 2017 18:04Došlo k uveřejnění dokumentu Oznámení o výběru nejvhodnější nabídky.
Detail12. 06. 2017 11:06Uveřejnění zadávacích podmínek