RD na servis a opravy velkokuchyňského zařízení na roky 2023-2024

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

RD na servis a opravy velkokuchyňského zařízení na roky 2023-2024

Contracting authority

Ministerstvo obrany

NEN system number

N006/23/V00004425

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Termination of performance

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P23V00004425

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

výjimka

Type

Public service contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

17. 02. 2023 12:52

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

28. 02. 2023 08:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Ing.

Name

Zdeněk

Surname

Pavlíček

Title after name

DiS.

EMAIL

pavlicekz@army.cz

Phone 1

+420 973407741

Phone 2

+420 737650994

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem této veřejné zakázky malého rozsahu (dále jen "VZMR"), je provádění služeb stanovených v přiloženém návrhu rámcové dohody. Požadované služby jsou specifikovány v zadání této VZMR. Provádění služeb bude realizováno na základě dílčích výzev k poskytnutí plnění v souladu s podmínkami stanovenými v návrhu rámcové dohody, která je součástí zadávacích podmínek. Soubory „00d Návrh RD na servis a opravy VKZ 2023-2024“ a „00d Příloha č. 1 Cenový koš“ si stáhněte do svého PC, naceňte požadované služby dle pokynů uvedených ve spodní části cenového koše. Poté oba vyplněné soubory přiložte jako přílohu k Vaší nabídce spolu s Oprávněním k provádění montáží a oprav elektrických a plynových zařízení, osvědčení odborné způsobilosti - podle vyhlášky MO č. 273/1999Sb. Přílohy č. 2, 3, 4 a 5 není nutno přikládat k nabídce, jsou dány k dispozici jako vzor. Požadujeme, aby při plnění předmětu veřejné zakázky bylo zajištěno dodržování pracovně-právních předpisů dle zákoníku práce a zákona o zaměstnanosti a z nich vyplývajících povinností. Dále požadujeme dodržování korektních dodavatelských vztahů. Preferujeme ekologicky šetrná řešení, zejména pak řešení, která efektivně zohlední životní cyklus předmětu plnění a má pozitivní vliv na ekologičnost realizace předmětu plnění. Podávání stížností uchazečů z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami je možné ve lhůtě 3 pracovních dnů, které se počítají ode dne vyhlášení VZMR. Podávání stížností uchazečů z důvodu nesouhlasu s postupem při vyhodnocování VZMR je možné ve lhůtě 3 pracovních dnů, které se počítají ode dne zveřejnění vyhodnocení VZMR.

Code from the NIPEZ code list

50883000-8

Name from the NIPEZ code list

Opravy a údržba cateringového zařízení

Main place of performance

Česká republika

Code from the CPV code list

50883000-8

Name from the CPV code list

Opravy a údržba cateringového zařízení

SUBJECT-MATTER NAME

Opravy a údržba cateringového zařízení

Text field for describing the place of performance

VÚ 4423 Přáslavice

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZČeská republika

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

Yes

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail19. 02. 2025 13:23Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail10. 03. 2023 08:33Uveřejnění účastníků
Detail10. 03. 2023 08:33Uveřejnění výsledku
Detail28. 02. 2023 14:36Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail23. 02. 2023 11:35Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail17. 02. 2023 12:52Uveřejnění zadávacích podmínek