RD na servis a opravy velkokuchyňského zařízení na roky 2023-2024
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
RD na servis a opravy velkokuchyňského zařízení na roky 2023-2024
Contracting authority
Ministerstvo obranyNEN system number
N006/23/V00004425
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Termination of performance
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P23V00004425
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
výjimka
Type
Public service contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
17. 02. 2023 12:52
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
28. 02. 2023 08:00
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Ing.
Name
Zdeněk
Surname
Pavlíček
Title after name
DiS.
pavlicekz@army.cz
Phone 1
+420 973407741
Phone 2
+420 737650994
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem této veřejné zakázky malého rozsahu (dále jen "VZMR"), je provádění služeb stanovených v přiloženém návrhu rámcové dohody. Požadované služby jsou specifikovány v zadání této VZMR. Provádění služeb bude realizováno na základě dílčích výzev k poskytnutí plnění v souladu s podmínkami stanovenými v návrhu rámcové dohody, která je součástí zadávacích podmínek. Soubory „00d Návrh RD na servis a opravy VKZ 2023-2024“ a „00d Příloha č. 1 Cenový koš“ si stáhněte do svého PC, naceňte požadované služby dle pokynů uvedených ve spodní části cenového koše. Poté oba vyplněné soubory přiložte jako přílohu k Vaší nabídce spolu s Oprávněním k provádění montáží a oprav elektrických a plynových zařízení, osvědčení odborné způsobilosti - podle vyhlášky MO č. 273/1999Sb. Přílohy č. 2, 3, 4 a 5 není nutno přikládat k nabídce, jsou dány k dispozici jako vzor. Požadujeme, aby při plnění předmětu veřejné zakázky bylo zajištěno dodržování pracovně-právních předpisů dle zákoníku práce a zákona o zaměstnanosti a z nich vyplývajících povinností. Dále požadujeme dodržování korektních dodavatelských vztahů. Preferujeme ekologicky šetrná řešení, zejména pak řešení, která efektivně zohlední životní cyklus předmětu plnění a má pozitivní vliv na ekologičnost realizace předmětu plnění. Podávání stížností uchazečů z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami je možné ve lhůtě 3 pracovních dnů, které se počítají ode dne vyhlášení VZMR. Podávání stížností uchazečů z důvodu nesouhlasu s postupem při vyhodnocování VZMR je možné ve lhůtě 3 pracovních dnů, které se počítají ode dne zveřejnění vyhodnocení VZMR.
Code from the NIPEZ code list
50883000-8
Name from the NIPEZ code list
Opravy a údržba cateringového zařízení
Main place of performance
Česká republika
Code from the CPV code list
50883000-8
Name from the CPV code list
Opravy a údržba cateringového zařízení
SUBJECT-MATTER NAME
Opravy a údržba cateringového zařízení
Text field for describing the place of performance
VÚ 4423 Přáslavice
Subject-Matter Items
Place of Performance
CZ | Česká republika |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
Yes
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
19. 02. 2025 13:23 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
10. 03. 2023 08:33 | Uveřejnění účastníků | |||
10. 03. 2023 08:33 | Uveřejnění výsledku | |||
28. 02. 2023 14:36 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
23. 02. 2023 11:35 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
17. 02. 2023 12:52 | Uveřejnění zadávacích podmínek |