RD - Servisní údržba a opravy morových pil a křovinořezů STIHL

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

RD - Servisní údržba a opravy morových pil a křovinořezů STIHL

Contracting authority

Ministerstvo obrany

NEN system number

N006/24/V00018302

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Awarded

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P24V00018302

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

otevřená výzva

Type

Public service contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

18. 06. 2024 09:47

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

01. 07. 2024 08:00

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Jiří

Surname

Vlach

EMAIL

vlachj@army.cz

Phone 1

+420 973404522

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem této veřejné zakázky malého rozsahu (dále též „VZMR“) je poskytování služeb, kterými se pro účely této VZMR rozumí "Servisní údržba a opravy morových pil a křovinořezů STIHL" pro VÚ 6624 Olomouc dále specifikované v zadání této VZMR. Služba - Servisní údržba a opravy morových pil a křovinořezů STIHL bude provedena dílčím způsobem. Rámcová dohoda bude uzavřena s vítězným uchazečem na dobu 24 měsíců a plnění bude prováděno na základě objednatelem vystavených Výzev. Zadavatel nepřipouští variantní řešení. Součástí zadávací dokumentace je "Cenová specifikace díla" (spotřební koš) viz. příloha č. 1, zadavatel požaduje její vyplnění ve vyznačených místech, podepsání oprávněnou osobou a opětovné vložení (nejlépe ve formátu pdf a také v původním formátu) do el. nástroje jako součást nabídky. Cenu, která byla vypočtena na základě vyplnění tabulky v "Příloze č. 1 – „Cenová specifikace díla" (spotřební koš), zadejte přesně bez zaokrouhlování do předmětu el. nástroje jako nabídku. (Celková nabídková cena uchazeče vypočítaná v „příloze č. 1 - Cenová specifikace díla“ obsahující jednotlivé položky služby, která je součástí tohoto výběrového řízení a zároveň má sloužit jako příloha k Rámcové dohodě při výběrovém řízení, nestanovuje výši předpokládané hodnoty veřejné zakázky, ale slouží pouze pro nacenění jednotlivých položek služby a pouze pro vyhodnocení nabídek uchazečů.) Součástí zadávací dokumentace je návrh Rámcové dohody viz. příloha č. 2, zadavatel požaduje její vyplnění ve vyznačených místech, podepsání oprávněnou osobou a opětovné vložení do el. nástroje jako součást nabídky (nejlépe ve formátu pdf a také v původním formátu). Zadavatel požaduje záruční dobu služby nejméně 12 měsíců na ND (pryžové 12 měsíců) a na práci 6 měsíců u dané techniky. Zadavatel požaduje přiložit následující kvalifikační dokumenty (nejlépe ve formátu pdf): a) Doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, ne starší 3 měsíců; b) Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, ne starší 3 měsíců; c) Písemné čestné prohlášení k základní způsobilosti , ne starší 3 měsíců; Součástí nabídky budou také přílohy prokazující kvalifikaci uchazeče. Nedoložení kvalifikace ani po opětovné výzvě bude ze strany zadavatele bráno jako nesplnění základních předpokladů a tato nabídka bude vyřazena před hodnocením nabídek. Uchazeč nabídkou podanou v tomto výběrovém řízení automaticky souhlasí se všemi vypsanými podmínkami tohoto výběrového řízení. Nabídková cena bude zadavatelem považována za nejvýše přípustnou a bude zahrnovat veškeré náklady uchazeče s poskytnutím služby. Řádně zkontrolujte cenu zadanou do el. nástroje. Tato cena nemůže být upravena ani v případě početní chyby. Nabídky budou hodnoceny na základě uchazečem v poměru - nabízené ceny, vzdálenosti k místu plnění od místa zadavatele a míry slevy na ND za splnění kompletního rozsahu zakázky při dodržení požadavků výběrového řízení. Vyhodnocení výběrového řízení proběhne do 30 pracovních dnů od lhůty pro ukončení podání nabídky. Po vyhlášení výsledku výběrového řízení běží lhůta 3 pracovních dnů pro možnost odvolání proti výsledku výběrového řízení.

Code from the NIPEZ code list

50800000-3

Name from the NIPEZ code list

Různé opravy a údržba

Main place of performance

Česká republika

Code from the CPV code list

50800000-3

Name from the CPV code list

Různé opravy a údržba

SUBJECT-MATTER NAME

Různé opravy a údržba

Text field for describing the place of performance

provozovna zhotovitele

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailServisní údržba a opravy morových pil a křovinořezů STIHL50800000-3Různé opravy a údržba

Place of Performance


CZČeská republika

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

Yes

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail19. 02. 2025 12:29Uveřejnění dodatku smlouvy
Detail12. 08. 2024 13:07Uveřejnění výsledku
Detail12. 08. 2024 13:07Uveřejnění účastníků
Detail31. 07. 2024 11:59Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail18. 06. 2024 09:47Uveřejnění zadávacích podmínek