Malířské práce včetně úklidu v objektu Úřadu práce ČR
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Malířské práce včetně úklidu v objektu Úřadu práce ČR
Contracting authority
Úřad práce České republikyNEN system number
N006/18/V00024809
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Termination of performance
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P18V00024809
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Zakázka malého rozsahu
Type
Public service contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
30. 10. 2018 15:07
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
08. 11. 2018 08:00
Contact Person of the Contracting Authority
Name
Jitka
Surname
Brennerová
jitka.brennerova@aa.mpsv.cz
Phone 1
+420 950178895
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Malířské práce včetně úklidu v objektu Úřadu práce ČR. Rozsah malířských prací je uveden v příloze č. 1. – Produktový list. Platba na fakturu po provedení požadované služby a předložení předávacího protokolu. Nabídková cena bude obsahovat veškeré náklady spojené s plněním veřejné zakázky (doprava, použitý materiál, zakrytí podlah, zábradlí a lavic, úklid atd.). Místo plnění veřejné zakázky: • Úřad práce – Domažlická 1139/11, Praha 3 Doba plnění veřejné zakázky: V nejkratším možném termínu. Nejpozději však do 2.12.2018. Prohlídka místa plnění je stanovena na 5.11.2018 v 8::00-9:00 hodin. Sraz účastníků prohlídky: 4. patro, paní Hendrychová, tel: 604 581 988 a pan Černý, tel: 777 912 731.Dodavatel oznámí zadavateli nejpozději 1 pracovní den před konáním prohlídky jméno, příjmení a telefonní kontakt na osobu, která se za dodavatele prohlídky zúčastní, a to na e-mailovou adresu: jitka.brennerova@uradprace.cz. Poskytovatel se zavazuje provádět požadované služby v objektech objednatele takovým způsobem, aby nedošlo k narušení provozní doby zadavatele a následující pracovní den bylo vše připraveno na provoz. Práce je možné tedy provádět nejlépe ve dnech pátek od 14:30, sobota do neděle do 17:00. Pro zpřístupnění objektu je potřeba si domluvit časový harmonogram s kontaktním pracovníkem, který bude uveden v objednávce.
Code from the NIPEZ code list
45442100-8
Name from the NIPEZ code list
Malířské práce
Code from the CPV code list
45442100-8
Name from the CPV code list
Malířské práce
Text field for describing the place of performance
Domažlická 1139/11, Praha 3
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Malířské práce | 45442100-8 | Malířské práce |
Place of Performance
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
18. 12. 2018 15:35 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
18. 12. 2018 15:34 | Uveřejnění účastníků | |||
18. 12. 2018 15:33 | Uveřejnění výsledku | |||
31. 10. 2018 10:32 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
30. 10. 2018 15:07 | Uveřejnění zadávacích podmínek |