Tonery ren. 41 KrP Praha

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Tonery ren. 41 KrP Praha

Contracting authority

Úřad práce České republiky

NEN system number

N006/17/V00007999

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Awarded

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P17V00007999

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka malého rozsahu

Type

Public supply contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

09. 11. 2017 10:53

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

22. 11. 2017 08:00

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Václav

Surname

Čeleda

EMAIL

vaclav.celeda@aa.mpsv.cz

Phone 1

+420 950178336

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

tonery renovované 93 ks - viz příloha

Code from the NIPEZ code list

30125110-5

Name from the NIPEZ code list

Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje

Code from the CPV code list

30125110-5

Name from the CPV code list

Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje

Text field for describing the place of performance

ÚP ČR, KrP Praha, Žerotínova 1143/38, 130 11 Praha 3

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
Detailtonery renovované dle přílohy30125110-5Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístrojeDodávka renovovaných nebo alternativních tonerů pro laserové tiskárny a multifunkce - viz příloha. Součástí nabídky musí být příloha (pokud možno formátu .xls) s vyplněnou tabulkou s cenami včetně DPH u všech poptávaných typů tonerů. Stejná nabídková cena jako v příloze musí být uvedena v nabídkovém formuláři nabídky. V nabídce je nutno dodržet kapacitu tonerů - počet stran. Tonery musí být takové kvality, aby i drobné tenké písmo bylo dostatečně čitelné, podobně jako u originálního toneru. Pokud toner běžně obsahuje, nebo může obsahovat čip, je cena a dodávka toneru včetně čipu. V rámci záruky renovovaných nebo alternativních tonerů se dodavatel zavazuje uzavřením smlouvy o dodávce na základě objednávky k výměně vadného toneru, případně k výměně dalšího poškozeného spotřebního materiálu ( např. válec) v případě že bylo poškození způsobeno vadným tonerem do 3 pracovních dní přímo na daném konkrétním pracovišti ÚP KrP Praha. Zadavatel si může vyžádat před vlastní objednávkou a dodávkou vzorek 1ks toneru od každého typu toneru pro vyzkoušení a ověření vlastností toneru. Dodavatel se zavazuje, že vzorek dodá do tří pracovních dní od vyžádání. Při uskutečnění objednávky se dodaný vzorek započítá do dodávky. Pokud by zadavatel zboží neobjednal, vyzkoušený vzorek vrátí dodavateli. Doprava zboží včetně případného vzorku dle objednávky do sídla KrP Praha je v ceně. Doba dodání do pěti pracovních dnů po obdržení objednávky. Platba na fakturu se splatností min. 14 dní po dodání zboží. Faktura nesmí překročit cenu objednávky. Smlouva o dodávce je uzavřena odsouhlasením objednávky zadavatele dodavatelem, případně dnem dodání zboží nebo jeho části. Dodavatel výslovně souhlasí se zveřejněním této objednávky v Registru smluv v rozsahu a za podmínek vyplývajících z příslušných právních předpisů. Před realizací předmětu objednávky je nezbytné, aby dodavatel potvrzenou objednávku obratem vrátil zpět na Úřad práce České republiky, krajskou pobočku pro hl. m. Prahu na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce.

Place of Performance


No records to be displayed in this list.

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail18. 07. 2018 11:38Uveřejnění účastníků
Detail18. 07. 2018 11:37Uveřejnění výsledku
Detail09. 11. 2017 10:53Uveřejnění zadávacích podmínek