Nákup kancelářských potřeb č. 53 – Smlouva o dodávkách kancelářských potřeb pro resort MPSV (DVZKP 53/2022)

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Nákup kancelářských potřeb č. 53 – Smlouva o dodávkách kancelářských potřeb pro resort MPSV (DVZKP 53/2022)

NEN system number

N006/22/V00010941

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Termination of performance

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P22V00010941

Public contract regime

Above-threshold public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Zadávání VZ v DNS

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Nákup v dynamickém nákupním systému

Type

Public supply contract

Estimated value (excl. VAT)

15 180 000,00

Currency

koruna česká

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

20. 06. 2022 12:05

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Veronika

Surname

Piskořová

EMAIL

veronika.piskorova@mpsv.cz

Phone 1

+420 950192130

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Cílem dílčí veřejné zakázky je uzavření smlouvy o dodávkách kancelářských potřeb pro resort MPSV ve smyslu zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „rámcová kupní smlouva“), a to s jedním účastníkem a na dobu určitou 12 kalendářních měsíců. Dle aktuálních potřeb centrálního zadavatele a pověřujících zadavatelů budou následně na základě uzavřené rámcové kupní smlouvy uzavírány tzv. realizační smlouvy, jejichž předmětem bude konkrétní dodávka kancelářských potřeb dle stanovené specifikace vč. dopravy na určená místa plnění (území České republiky) a 1x ekologické likvidace obalových materiálů a dalšího odpadu vzniklého v důsledku dodávky. Nebude-li z objektivních důvodů sjednáno odlišně, je vybraný dodavatel povinen v rámci plnění dílčí veřejné zakázky pro potřeby centrálního zadavatele a pověřujících zadavatelů zprovoznit E-SHOP, v rámci kterého budou znázorněny veškeré druhy kancelářských potřeb uvedené v příloze č. 1 závazného vzoru návrhu rámcové kupní smlouvy - Specifikace Zboží.

Code from the NIPEZ code list

30192000-1

Name from the NIPEZ code list

Kancelářské potřeby

Main place of performance

Česká republika

Code from the CPV code list

30192000-1

Name from the CPV code list

Kancelářské potřeby

SUBJECT-MATTER NAME

Kancelářské potřeby

Text field for describing the place of performance

Místem plnění veřejné zakázky je území České republiky. Konkrétní specifikace místa plnění či míst plnění budou uvedena vždy v konkrétní dílčí objednávce, resp. realizační smlouvě.

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailRůzný papírový materiál22900000-9Různé tištěné výrobky
DetailKancelářské potřeby30192000-1Kancelářské potřeby
DetailRůzné kancelářské zařízení a potřeby30190000-7Různé kancelářské zařízení a potřeby
DetailRejstříky, účetní knihy, rychlovazače, formuláře a ostatní tištěné papírnické výrobky z papíru nebo lepenky Rejstříky, účetní knihy, rychlovazače, formuláře a ostatní tištěné papírnické výrobky z papíru nebo lepenky 22800000-8Rejstříky, účetní knihy, rychlovazače, formuláře a ostatní tištěné papírnické výrobky z papíru nebo lepenky
DetailNůžky39241200-5Nůžky
DetailPřihrádky na ukládání papírů a vybavení pracovních stolů39260000-2Schránky na ukládání papírů a vybavení pracovních stolů

Place of Performance


CZČeská republika

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

Yes

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

IDENTIFIER RELATED TO THE PP ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P17V00000496

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail22. 01. 2024 10:50Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail17. 01. 2024 10:53Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail23. 01. 2023 15:23Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail20. 06. 2022 12:05Uveřejnění účastníků
Detail20. 06. 2022 12:05Uveřejnění výsledku