Nákup kancelářských potřeb č. 18 (DVZKP 18/2018)_Projekty OPZ

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Nákup kancelářských potřeb č. 18 (DVZKP 18/2018)_Projekty OPZ

NEN system number

N006/18/V00004427

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Termination of performance

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P18V00004427

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Zadávání VZ v DNS

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Nákup v dynamickém nákupním systému

Type

Public supply contract

Estimated value (excl. VAT)

130 000,00

Currency

koruna česká

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

26. 06. 2018 12:57

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

24. 04. 2018 10:00

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Kristína

Surname

Hnilicová

EMAIL

kristina.hnilicova@mpsv.cz

Phone 1

+420 950192825

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem plnění dílčí veřejné zakázky je dodávka kancelářských potřeb dle zadavatelem stanovené specifikace vč. dopravy na místa plnění určená zadavatelem (území hlavního města Prahy) a 1x ekologické likvidace obalových materiálů a dalšího odpadu vzniklého v důsledku dodávky. Předmět dílčí veřejné zakázky je spolufinancován z prostředků určených pro projekty Evropského sociálního fondu, konkrétně z Operačního programu Zaměstnanost.

Code from the NIPEZ code list

30190000-7

Name from the NIPEZ code list

Různé kancelářské zařízení a potřeby

Code from the CPV code list

30190000-7

Name from the CPV code list

Různé kancelářské zařízení a potřeby

Text field for describing the place of performance

Území hlavního města Prahy

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailRůzný papírový materiál22900000-9Různé tištěné výrobky
DetailPřihrádky na ukládání papírů a vybavení pracovních stolů39260000-2Schránky na ukládání papírů a vybavení pracovních stolů
DetailNůžky39241200-5Nůžky
DetailRejstříky, účetní knihy, rychlovazače, formuláře a ostatní tištěné papírnické výrobky z papíru nebo lepenky Rejstříky, účetní knihy, rychlovazače, formuláře a ostatní tištěné papírnické výrobky z papíru nebo lepenky 22800000-8Rejstříky, účetní knihy, rychlovazače, formuláře a ostatní tištěné papírnické výrobky z papíru nebo lepenky
DetailRůzné kancelářské zařízení a potřeby30190000-7Různé kancelářské zařízení a potřeby

Place of Performance


CZ010Hlavní město Praha

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

Yes

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

IDENTIFIER RELATED TO THE PP ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P17V00000496

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail21. 01. 2019 13:35Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail21. 01. 2019 13:33Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail26. 06. 2018 12:57Uveřejnění účastníků
Detail26. 06. 2018 12:57Uveřejnění výsledku