Nákup kancelářských potřeb č. 4 (DVZKP 04/2017)_Projekty OPZ

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Nákup kancelářských potřeb č. 4 (DVZKP 04/2017)_Projekty OPZ

NEN system number

N006/17/V00005132

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Termination of performance

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P17V00005132

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Zadávání VZ v DNS

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Nákup v dynamickém nákupním systému

Type

Public supply contract

Estimated value (excl. VAT)

44 000,00

Currency

koruna česká

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

13. 11. 2017 13:56

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

04. 10. 2017 13:00

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Kristína

Surname

Hnilicová

EMAIL

kristina.hnilicova@mpsv.cz

Phone 1

+420 950192825

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem plnění dílčí veřejné zakázky je dodávka kancelářských potřeb (dále jen „Zboží“ nebo „výrobek“) dle zadavatelem stanovené specifikace vč. dopravy na místo plnění určené zadavatelem a ekologické likvidace obalových materiálů a dalšího odpadu vzniklého v důsledku dodávky. Předmět dílčí veřejné zakázky je spolufinancován z prostředků určených pro projekty Evropského sociálního fondu, konkrétně z Operačního programu Zaměstnanost. Konkrétní projekty, pro které je předmět pořizován jsou uvedeny v příloze č. 1 závazného návrhu kupní smlouvy – Seznam Zboží vč. míst dodání a kontaktních osob.

Code from the NIPEZ code list

30190000-7

Name from the NIPEZ code list

Různé kancelářské zařízení a potřeby

Code from the CPV code list

30190000-7

Name from the CPV code list

Různé kancelářské zařízení a potřeby

Text field for describing the place of performance

Praha

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailNůžky39241200-5Nůžky
DetailPřihrádky na ukládání papírů a vybavení pracovních stolů39260000-2Schránky na ukládání papírů a vybavení pracovních stolů
DetailRejstříky, účetní knihy, rychlovazače, formuláře a ostatní tištěné papírnické výrobky z papíru nebo lepenky Rejstříky, účetní knihy, rychlovazače, formuláře a ostatní tištěné papírnické výrobky z papíru nebo lepenky 22800000-8Rejstříky, účetní knihy, rychlovazače, formuláře a ostatní tištěné papírnické výrobky z papíru nebo lepenky
DetailRůzné kancelářské zařízení a potřeby30190000-7Různé kancelářské zařízení a potřeby
DetailRůzný papírový materiál22900000-9Různé tištěné výrobky

Place of Performance


CZ010Hlavní město Praha

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

Yes

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

IDENTIFIER RELATED TO THE PP ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P17V00000496

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail05. 02. 2019 13:19Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail05. 02. 2019 13:18Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail31. 01. 2018 18:00Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail13. 11. 2017 13:56Uveřejnění účastníků
Detail13. 11. 2017 13:56Uveřejnění výsledku