Poskytování služeb resortnímu projektu GDPR

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Poskytování služeb resortnímu projektu GDPR

NEN system number

N006/18/V00004883

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Cancelled

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P18V00004883

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka malého rozsahu

Type

Public service contract

Date of cancellation

09. 05. 2018 00:00

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

18. 04. 2018 16:55

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

27. 04. 2018 11:00

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Alena

Surname

Najmanová

EMAIL

alena.najmanova@mpsv.cz

Phone 1

+420 950192540

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem plnění veřejné zakázky je poskytování služeb pro MPSV, včetně přímo řízených a zřizovaných organizací – Úřad práce ČR (ÚP ČR), Česká správa sociálního zabezpečení (ČSSZ), Státní úřad inspekce práce (SÚIP) a Úřad pro mezinárodněprávní ochranu dětí (ÚMPOD), dále pěti zřízených ústavů sociální péče (Centrum sociálních služeb Tloskov, Centrum pobytových a terénních sociálních služeb Zbůch, Centrum sociálních služeb pro osoby se zrakovým postižením v Brně-Chrlicích, Centrum Kociánka, Centrum sociálních služeb Hrabyně), Výzkumného ústavu práce a sociálních věcí (VÚPSV), Výzkumného ústavu bezpečnosti práce (VÚBP), Technické inspekce České republiky (TI ČR) a Fondu dalšího vzdělávání (FDV), spočívajících ve validaci, zajištění souladu, vyhodnocování, doporučení, konzultacích, analýzách, auditech a poskytovaní dalších forem procesního a technického poradenství v souvislosti s plněním požadavků Nařízení EU č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů – dále jen „GDPR“). S vybraným účastníkem zadávacího řízení bude uzavřena rámcová smlouva a jednotlivé služby budou realizovány na základě objednávek zadavatele dle aktuální potřeby. Předpokládaná hodnota veřejné zakázky, která je současně finančním limitem veřejné zakázky činí 1 987 200,- Kč bez DPH. Předpokládaná hodnota za jednu hodinu poskytování služeb činí 690,- Kč bez DPH a je též stanovena jako limitní a není možné ji překročit. V případě překročení shora uvedeného limitu bude nabídka dodavatele vyřazena. Více viz Výzva k podání nabídky

Code from the NIPEZ code list

72222000-7

Name from the NIPEZ code list

Strategické revize informačních systémů nebo technologií a jejich plánování

Code from the CPV code list

72222000-7

Name from the CPV code list

Informační systémy nebo technologické strategické revize a plánování

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailPrávní služby79100000-5Právní služby
DetailStrategické revize informačních systémů nebo technologií a jejich plánování72222000-7Informační systémy nebo technologické strategické revize a plánování
DetailSystémové a technické poradenské služby72220000-3Systémové a technické poradenské služby

Place of Performance


No records to be displayed in this list.

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail09. 05. 2018 16:48Uveřejnění o zrušení
Detail26. 04. 2018 10:16Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail18. 04. 2018 17:40Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail18. 04. 2018 16:55Uveřejnění zadávacích podmínek