Nákup osobních ochranných pracovních pomůcek pro zaměstnance Správy Pražského hradu

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Nákup osobních ochranných pracovních pomůcek pro zaměstnance Správy Pražského hradu

Contracting authority

Správa Pražského hradu

NEN system number

N006/24/V00015513

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Cancelled

DIVISION INTO LOTS

No

contract registration number in the VVZ

Z2024-023960

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P24V00015513

Public contract regime

Above-threshold public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřené řízení

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

otevřené řízení

Type

Public supply contract

Estimated value (excl. VAT)

11 500 000,00

Currency

koruna česká

Date of cancellation

12. 08. 2024 12:00

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

27. 05. 2024 08:54

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

08. 07. 2024 12:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Mgr.

Name

Tomáš

Surname

Vávra

EMAIL

tomas.vavra@hrad.cz

Phone 1

+420 224373423

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem plnění této veřejné zakázky je dodávání osobních ochranných pracovních prostředků pro zaměstnance Správy Pražského hradu na základě aktuálních potřeb zadavatele po dobu trvání smluvního vztahu. Potřebnost zajištění osobních ochranných pracovních prostředků ze strany zadavatele vyplývá zejména z povinností daných ustanovením § 104 zákona č. 262/2006 Sb., zákoníku práce, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 309/2006 Sb., kterým se upravují další požadavky bezpečnosti a ochrany zdraví při práci v pracovněprávních vztazích a o zajištění bezpečnosti ochrany zdraví při činnosti nebo poskytování služeb mimo pracovněprávní vztahy (zákon o zajištění dalších podmínek bezpečnosti a ochrany zdraví při práci), ve znění pozdějších předpisů, a nařízením vlády č. 390/2021 Sb., o bližších podmínkách poskytování osobních ochranných pracovních prostředků, mycích, čistících a dezinfekčních prostředků, a případně dalších souvisejících právních předpisů. Zadavatel je povinen poskytovat svým zaměstnancům osobní ochranné pracovní prostředky (dále také jen „OOPP“), aby byla zajištěna jejich ochrana před riziky, nebylo ohroženo jejich zdraví a nebylo jim jakkoliv bráněno při výkonu jejich práce. Pro splnění účelu této veřejné zakázky zadavatel vybral zejména OOPP, které jsou uvedeny v příloze č. 4 – Ceník jednotlivých položek s technickou specifikací a v příloze č. 5 – Technická specifikace zadávací dokumentace. V rámci tohoto zadávacího řízení bude uzavřena rámcová dohoda na období 48 měsíců ve smyslu ustanovení § 131 a násl. ZZVZ s jedním vybraným dodavatelem, jehož nabídka splní veškeré požadavky stanovené zákonem a zadavatelem v zadávací dokumentaci a umístí se na prvním místě v pořadí na základě provedeného hodnocení. Zadavatel předpokládá uzavření rámcové dohody s jedním dodavatelem na období ode dne účinnosti podepsané rámcové dohody na dobu 48 měsíců, popř. do vyčerpání stanoveného finančního limitu, podle toho, která ze skutečností nastane dříve. Celková předpokládaná hodnota této veřejné zakázky včetně vyhrazené změny závazku činí 11.500.000,- Kč (slovy: jedenáct milionů pět set tisíc korun českých) bez DPH. Předpokládaná hodnota rámcové dohody za celý předmět plnění veřejné zakázky činí 11.000.000,- Kč (slovy: jedenáct milionů korun českých) bez DPH. Předpokládaná hodnota vyhrazené změny závazku ze smlouvy (resp. z rámcové dohody) činí 500.000,- Kč (slovy: pět set tisíc korun českých) bez DPH. Bližší informace k podmínkám vyhrazené změny závazku jsou uvedeny v textu zadávací dokumentace. Zadavatel taktéž upozorňuje na tomto místě všechny dodavatele, že pro podání nabídky je nutné předložit i vzorky OOPP dle podmínek uvedených v textu zadávací dokumentace. Lhůta pro předložení vzorků je shodná s lhůtou pro podání nabídek, nicméně vše vyjma vzorků (tzn. všechny potřebné dokumenty) musí být předloženy v elektronické podobě prostřednictvím elektronického nástroje. Na dokumenty či nabídky podané ve fyzické podobě nebude brán zřetel a nebudou zařazeny do hodnocení.

Code from the NIPEZ code list

18100000-0

Name from the NIPEZ code list

Zaměstnanecké oděvy, speciální pracovní oděvy a oděvní doplňky

Main place of performance

Hlavní město Praha

Code from the CPV code list

18100000-0

Name from the CPV code list

Zaměstnanecké oděvy, speciální pracovní oděvy a oděvní doplňky

SUBJECT-MATTER NAME

Zaměstnanecké oděvy, speciální pracovní oděvy a oděvní doplňky

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailDoplňky k pracovním oděvům18140000-2Doplňky k pracovním oděvům
DetailObuv s částmi z pryže nebo z plastů18812000-4Obuv s částmi z pryže nebo z plastů
DetailObuv se zabudovanou ochrannou kovovou špičkou18831000-3Obuv se zabudovanou ochrannou kovovou špičkou
DetailOchranná obuv18830000-6Ochranná obuv
DetailPracovní rukavice18141000-9Pracovní rukavice

Place of Performance


CZ010Hlavní město Praha

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

Yes

Imported public contract

No

TED registration number

309317-2024

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail15. 08. 2024 13:32Uveřejnění o zrušení
Detail18. 06. 2024 16:05Změna nebo doplnění zadávací dokumentace
Detail27. 05. 2024 08:54Uveřejnění zadávacích podmínek

Publication Records in the VVZ


24. 05. 2024 15:2827. 05. 2024 02:01F2024-023960Oznámení o zahájení zadávacího řízení – obecná veřejná zakázka