Nákup osobních ochranných pracovních pomůcek pro zaměstnance Správy Pražského hradu
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Nákup osobních ochranných pracovních pomůcek pro zaměstnance Správy Pražského hradu
Contracting authority
Správa Pražského hraduNEN system number
N006/24/V00015513
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Cancelled
DIVISION INTO LOTS
No
contract registration number in the VVZ
Z2024-023960
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P24V00015513
Public contract regime
Above-threshold public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřené řízení
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
otevřené řízení
Type
Public supply contract
Estimated value (excl. VAT)
11 500 000,00
Currency
koruna česká
Date of cancellation
12. 08. 2024 12:00
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
27. 05. 2024 08:54
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
08. 07. 2024 12:00
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Mgr.
Name
Tomáš
Surname
Vávra
tomas.vavra@hrad.cz
Phone 1
+420 224373423
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem plnění této veřejné zakázky je dodávání osobních ochranných pracovních prostředků pro zaměstnance Správy Pražského hradu na základě aktuálních potřeb zadavatele po dobu trvání smluvního vztahu. Potřebnost zajištění osobních ochranných pracovních prostředků ze strany zadavatele vyplývá zejména z povinností daných ustanovením § 104 zákona č. 262/2006 Sb., zákoníku práce, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 309/2006 Sb., kterým se upravují další požadavky bezpečnosti a ochrany zdraví při práci v pracovněprávních vztazích a o zajištění bezpečnosti ochrany zdraví při činnosti nebo poskytování služeb mimo pracovněprávní vztahy (zákon o zajištění dalších podmínek bezpečnosti a ochrany zdraví při práci), ve znění pozdějších předpisů, a nařízením vlády č. 390/2021 Sb., o bližších podmínkách poskytování osobních ochranných pracovních prostředků, mycích, čistících a dezinfekčních prostředků, a případně dalších souvisejících právních předpisů. Zadavatel je povinen poskytovat svým zaměstnancům osobní ochranné pracovní prostředky (dále také jen „OOPP“), aby byla zajištěna jejich ochrana před riziky, nebylo ohroženo jejich zdraví a nebylo jim jakkoliv bráněno při výkonu jejich práce. Pro splnění účelu této veřejné zakázky zadavatel vybral zejména OOPP, které jsou uvedeny v příloze č. 4 – Ceník jednotlivých položek s technickou specifikací a v příloze č. 5 – Technická specifikace zadávací dokumentace. V rámci tohoto zadávacího řízení bude uzavřena rámcová dohoda na období 48 měsíců ve smyslu ustanovení § 131 a násl. ZZVZ s jedním vybraným dodavatelem, jehož nabídka splní veškeré požadavky stanovené zákonem a zadavatelem v zadávací dokumentaci a umístí se na prvním místě v pořadí na základě provedeného hodnocení. Zadavatel předpokládá uzavření rámcové dohody s jedním dodavatelem na období ode dne účinnosti podepsané rámcové dohody na dobu 48 měsíců, popř. do vyčerpání stanoveného finančního limitu, podle toho, která ze skutečností nastane dříve. Celková předpokládaná hodnota této veřejné zakázky včetně vyhrazené změny závazku činí 11.500.000,- Kč (slovy: jedenáct milionů pět set tisíc korun českých) bez DPH. Předpokládaná hodnota rámcové dohody za celý předmět plnění veřejné zakázky činí 11.000.000,- Kč (slovy: jedenáct milionů korun českých) bez DPH. Předpokládaná hodnota vyhrazené změny závazku ze smlouvy (resp. z rámcové dohody) činí 500.000,- Kč (slovy: pět set tisíc korun českých) bez DPH. Bližší informace k podmínkám vyhrazené změny závazku jsou uvedeny v textu zadávací dokumentace. Zadavatel taktéž upozorňuje na tomto místě všechny dodavatele, že pro podání nabídky je nutné předložit i vzorky OOPP dle podmínek uvedených v textu zadávací dokumentace. Lhůta pro předložení vzorků je shodná s lhůtou pro podání nabídek, nicméně vše vyjma vzorků (tzn. všechny potřebné dokumenty) musí být předloženy v elektronické podobě prostřednictvím elektronického nástroje. Na dokumenty či nabídky podané ve fyzické podobě nebude brán zřetel a nebudou zařazeny do hodnocení.
Code from the NIPEZ code list
18100000-0
Name from the NIPEZ code list
Zaměstnanecké oděvy, speciální pracovní oděvy a oděvní doplňky
Main place of performance
Hlavní město Praha
Code from the CPV code list
18100000-0
Name from the CPV code list
Zaměstnanecké oděvy, speciální pracovní oděvy a oděvní doplňky
SUBJECT-MATTER NAME
Zaměstnanecké oděvy, speciální pracovní oděvy a oděvní doplňky
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Doplňky k pracovním oděvům | 18140000-2 | Doplňky k pracovním oděvům | ||
Obuv s částmi z pryže nebo z plastů | 18812000-4 | Obuv s částmi z pryže nebo z plastů | ||
Obuv se zabudovanou ochrannou kovovou špičkou | 18831000-3 | Obuv se zabudovanou ochrannou kovovou špičkou | ||
Ochranná obuv | 18830000-6 | Ochranná obuv | ||
Pracovní rukavice | 18141000-9 | Pracovní rukavice |
Place of Performance
CZ010 | Hlavní město Praha |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
Yes
Imported public contract
No
TED registration number
309317-2024
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
15. 08. 2024 13:32 | Uveřejnění o zrušení | |||
18. 06. 2024 16:05 | Změna nebo doplnění zadávací dokumentace | |||
27. 05. 2024 08:54 | Uveřejnění zadávacích podmínek |
Publication Records in the VVZ
24. 05. 2024 15:28 | 27. 05. 2024 02:01 | F2024-023960 | Oznámení o zahájení zadávacího řízení – obecná veřejná zakázka |