Nákup nábytku pro vybavení kavárny v Nejvyšším purkrabství Pražského hradu
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Nákup nábytku pro vybavení kavárny v Nejvyšším purkrabství Pražského hradu
Contracting authority
Správa Pražského hraduNEN system number
N006/20/V00018042
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Awarded
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P20V00018042
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Zakázka zadaná na základě výjimky
Type
Public supply contract
Estimated value (excl. VAT)
1 000 000,00
Currency
koruna česká
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
17. 07. 2020 10:29
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
03. 08. 2020 09:00
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Mgr.
Name
Martina
Surname
Jandová
martina.jandova@hrad.cz
Phone 1
+420 224372221
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem této veřejné zakázky je závazek dodavatele odevzdat nový, originální, dosud nepoužívaný nábytek určený pro vnitřní a venkovní vybavení kavárny v Nejvyšším purkrabství Pražského hradu, jehož specifikace je uvedena níže a dále pak v příloze č. 1 této Písemné výzvy – položkový rozpočet a příloze č. 2 této Písemné výzvy – technická specifikace prodejního pultu a lavice. V rámci dodávky dodavatel vyrobí a instaluje prodejní pult a lavici podél stěny v místě plnění – přesné místo určí zadavatel – dle specifikace uvedené v příloze č. 2 této Písemné výzvy. Specifikace nábytku – co do množství, přičemž však co do druhu je uvedena blíže v přílohách č. 1 a 2 této Písemné výzvy: - prodejní pult 1 ks – dle technické specifikace uvedené v příloze č. 2 této Písemné výzvy - lavice 1 ks – dle technické specifikace uvedené v příloze č. 2 této Písemné výzvy - křeslo TON Alba 12 ks - židle TON 14 18 ks - křeslo TON Lounge Split 6 ks - stůl TON Hexagon 356 21 ks - židle Hay Palissade 16 ks - stůl Hay Palissade 4 ks - lavice Hay Palissade 2 ks - slunečník SCOLARO včetně příslušného podstavce pro umístění (základny – SCOLARO BLZ T65 a 4 ks zátěžových cementových dlaždic určených pro tuto základnu) a ochranného obalu (v barvě slunečníku) pro každý ze slunečníků 2 ks Předmětem plnění je i zajištění dopravy nábytku do místa plnění a provedení montáže prodejního pultu a lavice podél zdi na určeném místě v místě plnění. Součástí předmětu plnění je i zpracování dílenské dokumentace pro prodejní pult a lavici. Tato dílenská dokumentace musí být předložena zadavateli k odsouhlasení před zahájením výroby prodejního pultu a lavice. Dodavatel bude povinen respektovat a zapracovat připomínky zadavatele k této dokumentaci. Zadavatel trvá na tom, aby nábytek, který je předmětem této veřejné zakázky, měl kovové patky zakončeny měkkým materiálem, aby nedocházelo k poškození podlahových krytin, a to jak v interiéru kavárny, tak v jejím exteriéru.
Code from the NIPEZ code list
39100000-3
Name from the NIPEZ code list
Nábytek
Main place of performance
Hlavní město Praha
Code from the CPV code list
39100000-3
Name from the CPV code list
Nábytek
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Nábytek | 39100000-3 | Nábytek |
Place of Performance
CZ010 | Hlavní město Praha |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
15. 02. 2022 11:28 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
29. 09. 2020 12:41 | Uveřejnění dodatku smlouvy | |||
29. 09. 2020 12:35 | Uveřejnění účastníků | |||
29. 09. 2020 12:35 | Uveřejnění výsledku | |||
20. 08. 2020 13:24 | Uveřejnění písemné zprávy | |||
05. 08. 2020 12:59 | Uveřejnění písemné zprávy | |||
17. 07. 2020 10:29 | Uveřejnění zadávacích podmínek |