Oprava interiéru Kapitulního archivu a Chórového ochozu v Katedrále

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Oprava interiéru Kapitulního archivu a Chórového ochozu v Katedrále

Contracting authority

Správa Pražského hradu

NEN system number

N006/19/V00034303

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Awarded

DIVISION INTO LOTS

No

contract registration number in the VVZ

Z2020-010969

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P19V00034303

Public contract regime

Below-threshold public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Zjednodušené podlimitní řízení

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zjednodušené podlimitní řízení

Type

Public works contract

Estimated value (excl. VAT)

5 500 000,00

Currency

koruna česká

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

27. 11. 2019 11:15

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

22. 01. 2020 09:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Mgr.

Name

Martina

Surname

Jandová

EMAIL

martina.jandova@hrad.cz

Phone 1

+420 224372221

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem této veřejné zakázky je celková oprava interiéru Kapitulního archivu a Chórového ochozu v Katedrále, která spočívá v očištění ploch, stěn, oken a stropu, ve zpevnění narušeného kamene, v opravě trhlin v kamenných kvádrech, v šetrném vysekání spár v kamenném zdivu a jejich doplnění, domodelování chybějících částí ve stěnách, v retuších lokálních správek, v odstranění nevhodných plomb, v očištění oken a vitráží, v opravách omítek na klenbách restaurátorsky, v restaurování žeber, konzolí a slepého okna vč. mříže, v provedení opravy vitrážového okna s mříží a opravy vstupních dveří s mříží, v restaurování svorníku a v provedení odlitků prvků, značek, rytin, nápisů apod. Kapitulní archiv a chórový ochoz jsou blíže specifikovány v Příloze č. 2 Zadávací dokumentace. Záměrem plánovaného zásahu je uvedení stěn, oken, vitráží, mříží a stropů do stavu zachovávajícího jejich historickou hodnotu. Součástí předmětu této zakázky je také zpracování podrobné fotodokumentace průběžného provádění díla a zakrytých částí, vše 2x v tištěné podobě a 1x v elektronické podobě (kterou bude moci zadavatel dále využít v rámci své činnosti, popřípadě dále zpracovat), včetně provedení dodatečných průzkumů, vypracování příslušných zpráv, dále zpracování zápisů o individuálním a komplexním vyzkoušení předávaných zařízení, o provedených revizních, provozních a jiných zkouškách, předepsaných ČSN, ČSN EN, případně určenými normami, výrobci, technickými předpisy a obecně závaznými právními předpisy, zpráv o užívání jednotlivých technologií, popřípadě materiálu a částí stavby a doporučení postupu pravidelné údržby technologií a stavby. Součástí předmětu plnění je i zpracování podrobné restaurátorské zprávy ve dvojím vyhotovení (v listinné podobě) a v jednom vyhotovení v elektronické podobě na CD, vše v českém jazyce pro každou restaurátorskou profesi samostatně - dle ust. §10 odst. 4 vyhlášky č. 66/1988 Sb. a dle doporučeného schématu Národního památkového ústavu – Metodický list č. 4/2006 – Struktura a náležitosti restaurátorských zpráv.

Code from the NIPEZ code list

45262510-9

Name from the NIPEZ code list

Kamenické práce

Main place of performance

Hlavní město Praha

Code from the CPV code list

45262510-9

Name from the CPV code list

Kamenické práce

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailKamenické práce45262510-9Kamenické práce

Place of Performance


CZ010Hlavní město Praha

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail22. 02. 2022 12:01Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail22. 02. 2022 11:59Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail21. 04. 2021 11:15Uveřejnění dodatku smlouvy
Detail17. 06. 2020 15:21Uveřejnění dodatku smlouvy
Detail02. 04. 2020 14:53Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail02. 04. 2020 14:50Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail31. 03. 2020 08:45Uveřejnění písemné zprávy
Detail13. 03. 2020 14:42Uveřejnění účastníků
Detail13. 03. 2020 14:42Uveřejnění výsledku
Detail14. 02. 2020 10:36Došlo k uveřejnění dokumentu 9. Oznámení o přidělení zakázky.pdf.

Publication Records in the VVZ


01. 04. 2020 00:00F2020-010969Oznámení o výsledku zadávacího řízení v podlimitním režimu