Dlouhodobé sledování stability vybraných objektů Pražského hradu
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Dlouhodobé sledování stability vybraných objektů Pražského hradu
Contracting authority
Správa Pražského hraduNEN system number
N006/19/V00024027
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Cancelled
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P19V00024027
Public contract regime
Below-threshold public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Zjednodušené podlimitní řízení
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Zjednodušené podlimitní řízení
Type
Public service contract
Estimated value (excl. VAT)
2 500 000,00
Currency
koruna česká
Date of cancellation
05. 11. 2019 00:00
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
23. 08. 2019 09:10
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
18. 09. 2019 09:00
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Mgr.
Name
Martina
Surname
Jandová
martina.jandova@hrad.cz
Phone 1
+420 224372221
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem této veřejné zakázky je závazek dodavatele provádět pro zadavatele dlouhodobé sledování stability vybraných objektů na Pražském hradě – jedná se o 6 sledovaných objektů, a to po stanovenou dobu, do 31.12.2022. Sledování stability se provádí v komplexní kombinaci geodetických měření, sledování rozvoje trhlin (deformometrických měření), inklinometrických měření ve vrtech, sledování hladin v hydrogeologických vrtech a celkovém komplexním hodnocení výsledků všech měření včetně celkového zhodnocení výsledků měření statikem. V rámci komplexního hodnocení výsledků měření budou výsledky rovněž komentovány z hlediska stáří stavebních materiálů a sledovaných konstrukcí, s ohledem na výsledky předešlých etap monitoringu a s ohledem na vliv klimatických faktorů na pozorované deformace sledovaných konstrukcí. Vyhodnocení budou dodavatelem zaznamenána do souhrnných zpráv – ročních dle jednotlivých objektů. Předmětem plnění je dále také zajištění výroby a následného předání zadavateli speciálních měřících adaptérů, které budou používány k jednotlivým měřením. Tyto adaptéry dle specifikace uvedené v příloze č. 2 Zadávací dokumentace zajistí, resp. vyrobí, dodavatel nejpozději do 1 měsíce od účinnosti smlouvy. Adaptéry budou vyrobeny v množství specifikovaném v příloze č. 3 Zadávací dokumentace. V rámci přílohy č. 2 Zadávací dokumentace zveřejňuje zadavatel fotografie jednotlivých adaptérů. Prototypy adaptérů nemá zadavatel k dispozici. Po skončení smlouvy tyto adaptéry zůstanou zadavateli, tzn. dodavatel je vyrobí, po dobu plnění smlouvy je bude mít v držení a ke dni skončení uzavřené smlouvy předá tyto adaptéry ve funkčním a provozuschopném stavu zadavateli. Adaptéry musí odpovídat adaptérům uvedeným v příloze č. 2 Zadávací dokumentace. Před zahájením měření dodavatel také aktualizuje, resp. zpracuje jednotný projekt monitoringu pro komplex sledovaných objektů Pražského hradu, a to nejpozději do 1 měsíce od účinnosti smlouvy. Aktualizaci projektu bude dodavatel konzultovat se zadavatelem a Odborem památkové péče Kanceláře prezidenta republiky. Jednotný projekt monitoringu znamená zmapování postupu práce, jednotlivých měřících bodů, stav těchto bodů a jejich přesné umístění do podrobných výkresů. Projekt monitoringu bude zpracován v listinné podobě v českém jazyce, v jednom vyhotovení. Současně bude předložen v kompletní podobě v elektronické podobě v jednom vyhotovení na CD či DVD. Měření nemůže být zahájeno před zpracováním jednotného projektu monitoringu. Současně dodavatel udělí zadavateli právo užít tento projekt, popř. jej dále zpracovat v rámci činnosti zadavatele a pro jeho potřeby. Předmětem plnění je také provádění údržby stabilizace sledovaných bodů a vystrojených vrtů. Dodavatel bude při jednotlivých měřeních objektů kontrolovat funkčnost všech měřících bodů na objektech, jednotlivé body očistí/vyčistí, případně obtáhne barvou, a to za dodržení pokynů zadavatele (barvu zadavatel musí předem odsouhlasit) a v případě zjištění nefunkčnosti jednotlivých měřících bodů zajistí jejich výměnu, a to na svůj náklad. U stabilizovaných geodetických bodů dodavatel provede kontrolu optické možnosti přesného zacílení definovaného bodu. Okolí vystrojených inklinometrických vrtů a okolí jejich zhlaví bude dodavatel udržovat v čistotě, resp. je také vyčistí/očistí. Bližší specifikace předmětu plnění je uvedena v Zadávací dokumentaci a jejích přílohách.
Code from the NIPEZ code list
71351200-5
Name from the NIPEZ code list
Geologické a geofyzikální poradenství
Main place of performance
Hlavní město Praha
Code from the CPV code list
71351200-5
Name from the CPV code list
Geologické a geofyzikální poradenství
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
geologické a geofyzikální poradenství | 71351200-5 | Geologické a geofyzikální poradenství | ||
služby geologického průzkumu | 71351913-6 | Služby geologického průzkumu | ||
stavební geodezie | 71315300-2 | Stavební geodézie |
Place of Performance
CZ010 | Hlavní město Praha |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
22. 11. 2019 11:51 | Uveřejnění písemné zprávy | |||
05. 11. 2019 10:40 | Uveřejnění o zrušení | |||
04. 10. 2019 13:30 | Uveřejnění oznámení o vyloučení dodavatele | |||
04. 10. 2019 13:27 | Uveřejnění oznámení o vyloučení dodavatele | |||
23. 08. 2019 09:10 | Uveřejnění zadávacích podmínek |
Publication Records in the VVZ
22. 11. 2019 12:50 | 25. 11. 2019 02:01 | F2019-041948 | Oznámení o výsledku zadávacího řízení v podlimitním režimu |