Revitalizace systému elektrické požární signalizace a doplnění stávající instalace automatického práškového hasebního systému a přístupového kartového systému v kolektorech Pražského hradu
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Revitalizace systému elektrické požární signalizace a doplnění stávající instalace automatického práškového hasebního systému a přístupového kartového systému v kolektorech Pražského hradu
Contracting authority
Správa Pražského hraduNEN system number
N006/24/V00037242
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Not terminated
DIVISION INTO LOTS
No
contract registration number in the VVZ
Z2024-057735
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P24V00037242
Public contract regime
Above-threshold public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Užší řízení
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
užší řízení
Type
Public supply contract
Estimated value (excl. VAT)
25 000 000,00
Currency
koruna česká
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
19. 11. 2024 14:59
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING REQUESTS TO PARTICIPATE
07. 01. 2025 12:00
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Mgr.
Name
Tomáš
Surname
Vávra
tomas.vavra@hrad.cz
Phone 1
+420 224373423
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem plnění této veřejné zakázky je závazek dodavatele zhotovit pro zadavatele dílo, které spočívá v dodávce, montáži a zprovoznění technologických zařízení, prvků a kabeláže v souvislosti s revitalizací komplexního systému elektrické požární signalizace („EPS“) a doplnění instalace stávajících prvků automatického práškového hasebního systému („APHS“) a přístupového kartového systému („ACS“). Zprovoznění všech instalovaných technologických zařízení a prvků bude pouze lokální v rozsahu připojení na stávající nebo nově dodané řídící ústředny nebo jednotky a jejich naprogramování dle konkrétních požadavků zadavatele. Jejich následné integrace do stávajících nadstavbových řídích systémů není ze strany zadavatele požadována a není tak ani součástí předmětu plnění této veřejné zakázky. Předmět plnění veřejné zakázky je blíže specifikován v projektové dokumentaci, která je zpracována v režimu utajovaných informací („UI“) na stupeň „Důvěrné“ v souladu se zákonem č. 412/2005 Sb., o ochraně utajovaných informací a o bezpečnostní způsobilosti, ve znění pozdějších předpisů („ZoUI“). Projektová dokumentace je uložena na Odboru bezpečnostním Kanceláře prezidenta republiky („OB KPR“). Kromě projektové dokumentace je zpracován i soupis prací a "Požárně bezpečnostním řešení“ pro tyto kolektory z roku 2019. Součástí předmětu plnění veřejné zakázky je dále zpracování podrobného projektu (dokumentace) skutečného provedení stavby na geodeticky zaměřených půdorysech kolektorů a štol Pražského hradu poskytnutých ze strany zadavatele OB KPR, a to v režimu UI na stupni „Důvěrné“ v souladu se ZoUI. V neposlední řadě je součástí předmětu plnění veřejné zakázky i záruční servis, který v sobě musí zahrnovat minimálně: Opravy o V případě opravy vady v záruční době je vybraný dodavatel povinen nastoupit k provádění opravy havarijní vady do 12 hodin od nahlášení ze strany zadavatele a tuto opravu provést nejpozději do 48 hodin, pokud nebude sjednáno v daném případě jinak. o V případě opravy vady v záruční době je vybraný dodavatel povinen nastoupit k provádění opravy běžné vady do 24 hodin od nahlášení ze strany zadavatele a tuto opravu provést nejpozději do 60 hodin, pokud nebude sjednáno v daném případě jinak. o Případné vady díla, které budou uplatněny po dobu trvání záruční doby, odstraní vybraný dodavatel na vlastní náklady (přičemž odstraní vady v rámci záruční doby v sobě zahrnuje veškeré náklady spojené s odstraněním záruční vady, jako je např. doprava, náhradní díly apod.) ve výše uvedených lhůtách. Údržba a kontroly o Vybraný dodavatel bude provádět pravidelné revize, preventivní prohlídky, údržbu a kontroly funkčnosti systémů a zařízení v rozsahu požadavků a doporučení jednotlivých výrobců a v souladu s příslušnou platnou legislativou a příslušnými platnými technickými normami. o Vybraný dodavatel má povinnost si obstarat veškerý potřebný materiál a náhradní díly pro plnění údržby a oprav. o Vybraný dodavatel má taktéž povinnost zpracovat na celý průběh záruční doby podrobný harmonogram všech servisních činností, kontrol funkčnosti a revizí instalovaných zařízení, a to včetně jejich četnosti a rozsahu provedení. Bližší informace k předmětu veřejné zakázky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci, jejích součástích a přílohách.
Code from the NIPEZ code list
31625100-4
Name from the NIPEZ code list
Systémy pro detekci požáru
Main place of performance
Hlavní město Praha
Code from the CPV code list
31625100-4
Name from the CPV code list
Systémy pro detekci požáru
SUBJECT-MATTER NAME
Systémy pro detekci požáru
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Instalace a montáž požárních systémů | 45312100-8 | Instalace a montáž požárních systémů | ||
Instalace a montáž zařízení požární ochrany | 45343000-3 | Instalace a montáž zařízení požární ochrany | ||
Instalace a montáž zařízení pro požární ochranu | 51700000-9 | Instalace a montáž zařízení pro požární ochranu | ||
Opravy a údržba protipožárních systémů a hasicích přístrojů | 50413200-5 | Opravy a údržba protipožárních systémů a hasicích přístrojů | ||
Systémy pro požární poplach | 31625200-5 | Systémy pro požární poplach |
Place of Performance
CZ010 | Hlavní město Praha |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
19. 11. 2024 14:59 | Uveřejnění zadávacích podmínek |
Publication Records in the VVZ
18. 11. 2024 10:47 | 19. 11. 2024 14:01 | F2024-057735 | Oznámení o zahájení zadávacího řízení – veřejná zakázka v oblasti obrany nebo bezpečnosti |