Nákup úklidové chemie a drogistického zboží
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Nákup úklidové chemie a drogistického zboží
Contracting authority
Správa Pražského hraduNEN system number
N006/22/V00027754
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Not terminated
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P22V00027754
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Zakázka zadaná na základě výjimky
Type
Public supply contract
Estimated value (excl. VAT)
586 000,00
Currency
koruna česká
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
18. 10. 2022 11:49
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
03. 11. 2022 09:00
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Mgr.
Name
Martina
Surname
Kotál Jandová
martina.jandova@hrad.cz
Phone 1
+420 224372221
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem této veřejné zakázky je závazek dodavatele spočívající v zajišťování dodávek nového zboží, a to úklidové chemie, drogistického a úklidového materiálu (tj. mýdla, leštidla, saponátové čisticí prostředky, jednorázové rukavice, utěrky, mycí houbičky, pytle na odpad, rukavice aj.) ve specifikaci a množství uvedeném v příloze č. 1 Písemné výzvy. Součástí předmětu plnění této veřejné zakázky bude dodání zboží včetně dodacího listu v českém jazyce do sídla zadavatele (Hrad I. nádvoří č. p. 1, Hradčany, 119 08 Praha 1). Dodání zboží bude realizováno v rámci jediného závozu. Bude-li tato Písemná výzva včetně jejích příloh obsahovat požadavky nebo odkazy na obchodní firmy, názvy nebo jména a příjmení, specifická označení zboží a služeb, které platí pro určitou osobu, popř. její organizační složku za příznačné, patenty na vynálezy, užitné vzory, průmyslové vzory, ochranné známky nebo označení původu a vedlo by to ke zvýhodnění nebo vyloučení určitých dodavatelů nebo určitých výrobků, zadavatel výslovně umožňuje pro plnění veřejné zakázky použití i jiných, kvalitativně a technicky obdobných řešení. Zboží však musí splňovat minimální požadované vlastnosti (příp. lepší vlastnosti). Zadavatel požaduje záruku na dodané zboží, tj. na každý jednotlivý kus dodaného zboží, v délce trvání min. 18 měsíců. Zadavatel upozorňuje dodavatele, že není povinen přijmout zboží, u kterého zjistí kratší dobu spotřeby než uvedených 18 měsíců od dodání daného zboží zadavateli. Dodavatel musí při plnění zakázky respektovat závazné a platné evropské i české technické normy a platné bezpečnostní pokyny.
Code from the NIPEZ code list
39830000-9
Name from the NIPEZ code list
Prostředky pro osobní péči, čisticí prostředky a jiné drogistické zboží
Main place of performance
Hlavní město Praha
Code from the CPV code list
39830000-9
Name from the CPV code list
Čistící prostředky
SUBJECT-MATTER NAME
Čistící prostředky
Subject-Matter Items
Place of Performance
CZ010 | Hlavní město Praha |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
13. 12. 2022 09:59 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
19. 10. 2022 15:38 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
18. 10. 2022 11:49 | Uveřejnění zadávacích podmínek |