Revitalizace systému elektrické požární signalizace a doplnění stávající instalace automatického práškového hasebního systému a přístupového kartového systému v kolektorech Pražského hradu

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Revitalizace systému elektrické požární signalizace a doplnění stávající instalace automatického práškového hasebního systému a přístupového kartového systému v kolektorech Pražského hradu

Contracting authority

Správa Pražského hradu

NEN system number

N006/24/V00037242

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Not terminated

DIVISION INTO LOTS

No

contract registration number in the VVZ

Z2024-057735

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P24V00037242

Public contract regime

Above-threshold public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Užší řízení

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

užší řízení

Type

Public supply contract

Estimated value (excl. VAT)

25 000 000,00

Currency

koruna česká

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

19. 11. 2024 14:59

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING REQUESTS TO PARTICIPATE

07. 01. 2025 12:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Mgr.

Name

Tomáš

Surname

Vávra

EMAIL

tomas.vavra@hrad.cz

Phone 1

+420 224373423

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem plnění této veřejné zakázky je závazek dodavatele zhotovit pro zadavatele dílo, které spočívá v dodávce, montáži a zprovoznění technologických zařízení, prvků a kabeláže v souvislosti s revitalizací komplexního systému elektrické požární signalizace („EPS“) a doplnění instalace stávajících prvků automatického práškového hasebního systému („APHS“) a přístupového kartového systému („ACS“). Zprovoznění všech instalovaných technologických zařízení a prvků bude pouze lokální v rozsahu připojení na stávající nebo nově dodané řídící ústředny nebo jednotky a jejich naprogramování dle konkrétních požadavků zadavatele. Jejich následné integrace do stávajících nadstavbových řídích systémů není ze strany zadavatele požadována a není tak ani součástí předmětu plnění této veřejné zakázky. Předmět plnění veřejné zakázky je blíže specifikován v projektové dokumentaci, která je zpracována v režimu utajovaných informací („UI“) na stupeň „Důvěrné“ v souladu se zákonem č. 412/2005 Sb., o ochraně utajovaných informací a o bezpečnostní způsobilosti, ve znění pozdějších předpisů („ZoUI“). Projektová dokumentace je uložena na Odboru bezpečnostním Kanceláře prezidenta republiky („OB KPR“). Kromě projektové dokumentace je zpracován i soupis prací a "Požárně bezpečnostním řešení“ pro tyto kolektory z roku 2019. Součástí předmětu plnění veřejné zakázky je dále zpracování podrobného projektu (dokumentace) skutečného provedení stavby na geodeticky zaměřených půdorysech kolektorů a štol Pražského hradu poskytnutých ze strany zadavatele OB KPR, a to v režimu UI na stupni „Důvěrné“ v souladu se ZoUI. V neposlední řadě je součástí předmětu plnění veřejné zakázky i záruční servis, který v sobě musí zahrnovat minimálně: Opravy o V případě opravy vady v záruční době je vybraný dodavatel povinen nastoupit k provádění opravy havarijní vady do 12 hodin od nahlášení ze strany zadavatele a tuto opravu provést nejpozději do 48 hodin, pokud nebude sjednáno v daném případě jinak. o V případě opravy vady v záruční době je vybraný dodavatel povinen nastoupit k provádění opravy běžné vady do 24 hodin od nahlášení ze strany zadavatele a tuto opravu provést nejpozději do 60 hodin, pokud nebude sjednáno v daném případě jinak. o Případné vady díla, které budou uplatněny po dobu trvání záruční doby, odstraní vybraný dodavatel na vlastní náklady (přičemž odstraní vady v rámci záruční doby v sobě zahrnuje veškeré náklady spojené s odstraněním záruční vady, jako je např. doprava, náhradní díly apod.) ve výše uvedených lhůtách. Údržba a kontroly o Vybraný dodavatel bude provádět pravidelné revize, preventivní prohlídky, údržbu a kontroly funkčnosti systémů a zařízení v rozsahu požadavků a doporučení jednotlivých výrobců a v souladu s příslušnou platnou legislativou a příslušnými platnými technickými normami. o Vybraný dodavatel má povinnost si obstarat veškerý potřebný materiál a náhradní díly pro plnění údržby a oprav. o Vybraný dodavatel má taktéž povinnost zpracovat na celý průběh záruční doby podrobný harmonogram všech servisních činností, kontrol funkčnosti a revizí instalovaných zařízení, a to včetně jejich četnosti a rozsahu provedení. Bližší informace k předmětu veřejné zakázky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci, jejích součástích a přílohách.

Code from the NIPEZ code list

31625100-4

Name from the NIPEZ code list

Systémy pro detekci požáru

Main place of performance

Hlavní město Praha

Code from the CPV code list

31625100-4

Name from the CPV code list

Systémy pro detekci požáru

SUBJECT-MATTER NAME

Systémy pro detekci požáru

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailInstalace a montáž požárních systémů45312100-8Instalace a montáž požárních systémů
DetailInstalace a montáž zařízení požární ochrany45343000-3Instalace a montáž zařízení požární ochrany
DetailInstalace a montáž zařízení pro požární ochranu51700000-9Instalace a montáž zařízení pro požární ochranu
DetailOpravy a údržba protipožárních systémů a hasicích přístrojů50413200-5Opravy a údržba protipožárních systémů a hasicích přístrojů
DetailSystémy pro požární poplach31625200-5Systémy pro požární poplach

Place of Performance


CZ010Hlavní město Praha

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail19. 11. 2024 14:59Uveřejnění zadávacích podmínek

Publication Records in the VVZ


18. 11. 2024 10:4719. 11. 2024 14:01F2024-057735Oznámení o zahájení zadávacího řízení – veřejná zakázka v oblasti obrany nebo bezpečnosti