ND - Rekonstrukce objektu Liliová č.p.211/9 – provozní budovy ND Anenské náměstí č. 2 Praha 1 – dodávka inventáře III

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

ND - Rekonstrukce objektu Liliová č.p.211/9 – provozní budovy ND Anenské náměstí č. 2 Praha 1 – dodávka inventáře III

Contracting authority

Národní divadlo

NEN system number

N006/17/V00005974

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Termination of performance

DIVISION INTO LOTS

Yes

contract registration number in the VVZ

Z2017-027865

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P17V00005974

Public contract regime

Above-threshold public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřené řízení

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

otevřené řízení

Type

Public supply contract

Estimated value (excl. VAT)

6 500 000,00

Currency

koruna česká

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

12. 10. 2017 17:48

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

15. 11. 2017 14:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Mgr.

Name

Kateřina

Surname

Koláčková

EMAIL

zakazky@otidea.cz

Phone 1

+420 295565120

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem veřejné zakázky je vybavení objektu Národního divadla Liliová č.p. 211/9 nábytkem kanceláří a pracoven, regály pro hudební archiv ND, vybavení apartmánů, vybavení kuchyňských koutů. Součástí dodávky interiérů je také orientační a informační systém a ostatní zařízení dle projektové dokumentace, která je přílohou č. 3 zadávací dokumentace. Veřejná zakázka je rozdělena do 3 (slovy: tří) samostatných částí. 1. část veřejné zakázky: Nábytek a vybavení 2. část veřejné zakázky: Regálové systémy 3. část veřejné zakázky: Doplňky. Účastník je oprávněn podat svou nabídku do kterékoliv části veřejné zakázky. Bližší specifikace je uvedena v bodě 6. Technické podmínky této zadávací dokumentace a dále především v projektové dokumentaci pro výběr dodavatele interiéru zpracované společností Společnost OMNIA projekt, s.r.o., Vídeňská 127, 619 00 Brno, která je přílohou č. 3 této zadávací dokumentace a návrhu kupní smlouvy tvořící přílohu č. 4 této zadávací dokumentace.

Code from the NIPEZ code list

39130000-2

Name from the NIPEZ code list

Kancelářský nábytek

Code from the CPV code list

39130000-2

Name from the CPV code list

Kancelářský nábytek

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


No records to be displayed in this list.

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail23. 10. 2024 16:40Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail29. 03. 2018 17:42Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail10. 11. 2017 17:10Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail03. 11. 2017 15:49Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail12. 10. 2017 17:50Uveřejnění zadávacích podmínek
Detail12. 10. 2017 17:48Uveřejnění změn na zadávacím postupu

Publication Records in the VVZ


21. 03. 2018 00:0023. 03. 2018 00:00Oznámení o výsledku zadávacího řízení
09. 03. 2018 00:0012. 03. 2018 00:00Oprava
09. 03. 2018 00:0012. 03. 2018 00:00Oznámení o výsledku zadávacího řízení
09. 10. 2017 00:0012. 10. 2017 00:00Oznámení o zahájení zadávacího řízení