OS Plzeň-město - zajištění komplexních tiskových služeb

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

OS Plzeň-město - zajištění komplexních tiskových služeb

Contracting authority

Okresní soud Plzeň - město

NEN system number

N006/25/V00016825

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Awarded

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P25V00016825

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

výjimka

Type

Public service contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

16. 06. 2025 08:03

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

26. 06. 2025 09:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Ing.

Name

Josef

Surname

Berka

Fax

+420 377869202

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Uzavření Servisní a materiálové smlouvy s jediným dodavatelem pro období 48 měsíců ode dne 1. 8. 2025 do 31. 7. 2029 na zajištění tiskových služeb v sídle zadavatele včetně kompletní dodávky multifunkčních zařízení, jež budou po celou dobu plnění smlouvy ve vlastnictví dodavatele. Součástí předmětu plnění je: - komplexní periodická údržba - servis strojů a opravy tiskových zařízení včetně dodání náhradního tiskového zařízení v případě jeho neopravitelnosti dle čl. VI. Smlouvy - dodávka originálních náhradních dílů - automatizovaná dodávka spotřebního materiálu (bez kancelářského papíru) včetně odpadových nádobek - odvoz a ekologická likvidace prázdných tonerových kazet (dále „toner“) a odp. nádobek - automatické odesílání stavu počítadel - sběr dat vytištěných stran, obálek - automatické odesílání požadavků na dodání toneru - automatické odesílání hlášení o potřebě údržby a opravy – servisní zásah - dopravné na jednotlivé úkony a dodávky spotřebního materiálu - doprava tiskových zařízení do místa plnění Smlouvy včetně instalace a zaškolení obsluhy, a to i v případě výměny - dovozní a recyklační poplatky - kontrola optimalizace tiskových nákladů tzn. přehled o tiskových nákladech a tiskových procesech, spotřebě materiálu a servisních zásazích - správa strojového parku – tzn. pravidelná konzultace se specialistou nad reportem o stavu strojů a vytíženosti – každých šest měsíců - elektronická fakturace vč. detailního rozpisu - odvoz tiskových zařízení při ukončení Smlouvy - skladové zásoby toneru u Odběratele v rozsahu 1 náhradní toner ke každému tiskovému zařízení

Code from the NIPEZ code list

79521000-2

Name from the NIPEZ code list

Kopírovací služby

Main place of performance

Plzeňský kraj

Code from the CPV code list

79521000-2

Name from the CPV code list

Kopírovací služby

SUBJECT-MATTER NAME

Kopírovací služby

Text field for describing the place of performance

Okresní soud Plzeň-město, Nádražní 325/7, 306 23 Plzeň

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailKopírovací služby79521000-2Kopírovací služby
DetailOpravy a údržba kancelářských strojů50310000-1Opravy a údržba kancelářských strojů
DetailTiskárny a kresliče30232100-5Tiskárny a kresliče
DetailTiskařské a související služby79800000-2Tiskařské a související služby
DetailTonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje30125110-5Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje

Place of Performance


CZ032Plzeňský kraj

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail31. 07. 2025 06:52Uveřejnění účastníků
Detail31. 07. 2025 06:52Uveřejnění výsledku
Detail03. 07. 2025 10:03Uveřejnění oznámení o výběru
Detail16. 06. 2025 08:03Uveřejnění zadávacích podmínek