OS Plzeň-město - zajištění komplexních tiskových služeb
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
OS Plzeň-město - zajištění komplexních tiskových služeb
Contracting authority
Okresní soud Plzeň - městoNEN system number
N006/25/V00016825
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Awarded
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P25V00016825
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
výjimka
Type
Public service contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
16. 06. 2025 08:03
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
26. 06. 2025 09:00
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Ing.
Name
Josef
Surname
Berka
Phone 1
+420 377869207Phone 2
+420 737853477Fax
+420 377869202
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Uzavření Servisní a materiálové smlouvy s jediným dodavatelem pro období 48 měsíců ode dne 1. 8. 2025 do 31. 7. 2029 na zajištění tiskových služeb v sídle zadavatele včetně kompletní dodávky multifunkčních zařízení, jež budou po celou dobu plnění smlouvy ve vlastnictví dodavatele. Součástí předmětu plnění je: - komplexní periodická údržba - servis strojů a opravy tiskových zařízení včetně dodání náhradního tiskového zařízení v případě jeho neopravitelnosti dle čl. VI. Smlouvy - dodávka originálních náhradních dílů - automatizovaná dodávka spotřebního materiálu (bez kancelářského papíru) včetně odpadových nádobek - odvoz a ekologická likvidace prázdných tonerových kazet (dále „toner“) a odp. nádobek - automatické odesílání stavu počítadel - sběr dat vytištěných stran, obálek - automatické odesílání požadavků na dodání toneru - automatické odesílání hlášení o potřebě údržby a opravy – servisní zásah - dopravné na jednotlivé úkony a dodávky spotřebního materiálu - doprava tiskových zařízení do místa plnění Smlouvy včetně instalace a zaškolení obsluhy, a to i v případě výměny - dovozní a recyklační poplatky - kontrola optimalizace tiskových nákladů tzn. přehled o tiskových nákladech a tiskových procesech, spotřebě materiálu a servisních zásazích - správa strojového parku – tzn. pravidelná konzultace se specialistou nad reportem o stavu strojů a vytíženosti – každých šest měsíců - elektronická fakturace vč. detailního rozpisu - odvoz tiskových zařízení při ukončení Smlouvy - skladové zásoby toneru u Odběratele v rozsahu 1 náhradní toner ke každému tiskovému zařízení
Code from the NIPEZ code list
79521000-2
Name from the NIPEZ code list
Kopírovací služby
Main place of performance
Plzeňský kraj
Code from the CPV code list
79521000-2
Name from the CPV code list
Kopírovací služby
SUBJECT-MATTER NAME
Kopírovací služby
Text field for describing the place of performance
Okresní soud Plzeň-město, Nádražní 325/7, 306 23 Plzeň
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Kopírovací služby | 79521000-2 | Kopírovací služby | ||
Opravy a údržba kancelářských strojů | 50310000-1 | Opravy a údržba kancelářských strojů | ||
Tiskárny a kresliče | 30232100-5 | Tiskárny a kresliče | ||
Tiskařské a související služby | 79800000-2 | Tiskařské a související služby | ||
Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje | 30125110-5 | Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje |
Place of Performance
CZ032 | Plzeňský kraj |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
31. 07. 2025 06:52 | Uveřejnění účastníků | |||
31. 07. 2025 06:52 | Uveřejnění výsledku | |||
03. 07. 2025 10:03 | Uveřejnění oznámení o výběru | |||
16. 06. 2025 08:03 | Uveřejnění zadávacích podmínek |