KS Praha – rekonstrukce budovy F – část PD

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

KS Praha – rekonstrukce budovy F – část PD

Contracting authority

Krajský soud v Praze

NEN system number

N006/19/V00001046

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Cancelled

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P19V00001046

Public contract regime

Below-threshold public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Zjednodušené podlimitní řízení

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zjednodušené podlimitní řízení

Type

Public service contract

Date of cancellation

26. 02. 2019 13:00

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

16. 01. 2019 10:17

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

11. 03. 2019 10:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Mgr.

Name

Vladimír

Surname

Tesař

EMAIL

vtesar@ksoud.pha.justice.cz

Phone 1

+420 257005442

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem veřejné zakázky: Předmětem veřejné zakázky je vypracování projektové dokumentace ve stupni projektové dokumentace pro stavební povolení (DSP), inženýrské činnosti spočívající v zajištění pravomocného stavebního povolení, projektové dokumentace pro provádění stavby (PDPS), spolupráce při výběru dodavatele a autorský dozor – vše v rozsahu dle zpracované studie „Krajský soud Praha – objekt F – Optimalizace funkčních potřeb“ společností DESIGN arcom s.r.o. (IČO: 271 76 975) ze dne 28.4.2017. Projektová dokumentace bude obsahovat veškeré náležitosti dle platné legislativy a bude obsahovat: • kompletní návrh a řešení stavebních úprav dle studie • kompletní návrh nových rozvodů v celém objektu kanalizace, vodovod, VZT, ÚT, rozvody plynu, elektro, slaboproud (telefonní rozvody PBX, síťové rozvody SSK, přístupové systémy ACS, kamerový systém CCTV) • kompletní návrh napojení objektu na areálové rozvody jednotlivých sítí • kompletní návrh nové kotelny v 1. PP vč. odkouření • kompletní návrh nového mobiliáře (nábytku) v 1-4. NP • kompletní návrh pojízdných regálů v archivech 1. PP Rozsah plnění: 1. Zpracování PD ve stupni projektová dokumentace pro stavební povolení - kompletní zpracování dle platné legislativy – předpoklad realizace 2Q/2019-3Q/2019. Součástí musí být: • Stavebně-technický průzkum; • Geodetické zaměření – výškopis a polohopis; • Veškeré průzkumy, zaměření a zkoušky potřebné pro vypracování kompletní projektové dokumentace. 2. Inženýrská činnost – zajištění veškerých podkladů a vyjádření pro vydání Stavebního povolení a zajištění Stavebního povolení vč. správních poplatků – předpoklad realizace 2Q/2019-3Q/2019. 3. Zpracování PD ve stupni projektová dokumentace pro provádění stavby – kompletní zpracování dle platné legislativy (vč. zapracování podmínek SP a kompletně zpracovaného slepého výkazu výměr a kontrolního rozpočtu) – předpoklad realizace 4Q/2019 4. Spolupráce při výběru dodavatele – zajištění odpovědí na odborné „žádosti o vysvětlení zadávací dokumentace“ při postupu zadání veřejné zakázky na zhotovitele stavby, posouzení úplnosti nabídky zhotovitele stavby – předpoklad realizace 4Q/2019 5. Autorský dozor – předpoklad realizace 1Q/2020-2Q/2021 6. Rozsah odevzdání díla: • DSP - 1x výtisk v papírové podobě vč. originálu podání žádosti o stavební povolení a kompletní dokladové části (vyjádření účastníků a dotčených orgánů) - 1x CD (kompletní PD ve formátu PDF v členění a pořadí jako v zkompletované papírové podobě + kompletní dokladová část ve formátu PDF) - 1x výtisk v papírové podobě – potvrzená dokumentace stavebním úřadem vč. originálu Stavebního povolení vč. nabytí právní moci a „štítku STAVBA POVOLENA“ • PDPS - 5x výtisk v papírové podobě - 2x CD (kompletní PD ve formátu PDF v členění a pořadí jako v zkompletované papírové podobě) - 2x CD (kompletní PD ve formátech DOC, XLS a DWG v členění a pořadí jako v zkompletované papírové podobě) Termíny plnění: • DSP + podání žádosti o Stavební povolení – max. do 180 dní od nabytí účinnosti smlouvy • PDPS – do 4 týdnů od nabytí právní moci Stavebního povolení • Součinnost při VŘ – v průběhu VŘ na dodavatele stavby • AD – po dobu realizace stavby – předpoklad 15 měsíců Záruka: • 36 měsíců Fakturace: 1. dílčí faktura po odevzdání DSP vč. kompletní dokladové části a vč. podané žádosti o Stavební povolení 2. dílčí faktura po odevzdání PDPS 3. dílčí faktura po dokončení stavby (Autorského dozoru). Předmět plnění veřejné zakázky je dále vymezen závazným návrhem Smlouvy o dílo.

Code from the NIPEZ code list

71322000-1

Name from the NIPEZ code list

Technické projekty pro provádění stavebně inženýrských prací

Main place of performance

Hlavní město Praha

Code from the CPV code list

71322000-1

Name from the CPV code list

Technické projekty pro provádění stavebně inženýrských prací

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailTechnické projekty pro provádění stavebně inženýrských prací71322000-1Technické projekty pro provádění stavebně inženýrských prací

Place of Performance


CZ010Hlavní město Praha

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail07. 03. 2019 13:45Došlo k uveřejnění dokumentu Vysvetleni zadavaci dokumentace za dne 7.2.2019.pdf.
Detail07. 03. 2019 13:23Uveřejnění zadávacích podmínek
Detail05. 03. 2019 14:06Uveřejnění písemné zprávy
Detail26. 02. 2019 13:12Uveřejnění o zrušení
Detail14. 02. 2019 13:29Uveřejnění oznámení o rozhodnutí o námitce
Detail12. 02. 2019 11:16Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail12. 02. 2019 11:02Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail12. 02. 2019 10:17Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail12. 02. 2019 10:16Došlo k uveřejnění dokumentu Zmena zadavaci dokumentace II.pdf.
Detail12. 02. 2019 09:50Uveřejnění změn na zadávacím postupu