Vypracování projektové dokumentace – infrastruktura pro bydlení v Olešence

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Vypracování projektové dokumentace – infrastruktura pro bydlení v Olešence

Contracting authority

Obec Olešenka

NEN system number

N006/24/V00029852

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Awarded

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P24V00029852

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Uzavřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

uzavřená výzva

Type

Public service contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

24. 09. 2024 08:59

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Ing.

Name

Martin

Surname

Čada

EMAIL

cada@eav.cz

Phone 1

+420 739338954

Phone 2

+420 739338954

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem veřejné zakázky je vypracování projektové dokumentace ve stupních níže uvedených, zajištění vydání pravomocného stavebního povolení nebo pravomocného rozhodnutí ve spojeném územním a stavebním řízení, výkon autorského dozoru, spolupráce při výběru dodavatele, zajištění pravomocného kolaudačního rozhodnutí při uvedení stavby do užívání pro akci vybudování infrastruktury pro výstavbu samostatně stojících rodinných domů, řadových domů a bytového domu v obci Olešenka. Blíže jsou veškeré požadavky specifikovány v přiložené územní studii s názvem „Územní studie Olešenka Z2, Z3, Z9, Z10 a Z11“, kterou vypracoval Projektový ateliér AJV – Ing. arch. Jiří Vohralík, Čajkovského 37, 586 01 Jihlava, IČO: 08842809 ve spolupráci s Ing. arch. Tomášem Lakomým. ZADAVATEL UPOZORŇUJE, ŽE PŘEDMĚTEM VEŘEJNÉ ZAKÁZKY A PROJEKTOVÉ DOKUMENTACE BUDE POUZE ČÁST PARCEL, KTERÉ SE NACHÁZEJÍ NA POZEMCÍCH VE VLASTNICTVÍ OBCE OLEŠENKA A PŘÍSTUPOVÉ KOMUNIKACE – VIZ. DOKUMENT „12 MAJETKOVÉ VZTAHU“, KTERÝ JE SOUČÁSTÍ ÚZEMNÍ STUDIE. Konkrétně je předmětem veřejné zakázky vypracování projektové dokumentace v těchto stupních: 1. stupeň dokumentace – Dokumentace pro územní a stavební řízení („DUR“ a „DSP“) v souladu se zákonem č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů a v souladu s vyhláškou č 131/2024, o dokumentaci staveb, a to včetně položkového rozpočtu. Je na Zhotoviteli (dodavateli), zdali dokumentaci DUR a DSP provede jako společnou dokumentaci pro vydání společného povolení. 2. stupeň dokumentace – Prováděcí projektová dokumentace (podklad pro výběr zhotovitele a realizaci – „PDPS“) v úrovni dokumentace pro provádění stavby dle vyhlášky č. 131/2024, vč. soupisu prací, dodávek a služeb s výkazem výměr v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb. a vyhl. č. 169/2016 Sb. V projektové dokumentaci budou zapracovány veškeré požadavky vyplývající z rozhodnutí a závazných stanovisek územního a stavebního řízení. Součástí bude vypracování kompletního a úplného soupisu prací a výkazu výměr, dodávek a služeb s výkazem výměr, oceněného i neoceněného, vypracovaného dle aktuálně platných vyhlášek a dalších předpisů. Dále je předmětem veřejné zakázky: Zajištění vydání pravomocného stavebního povolení nebo pravomocného rozhodnutí ve spojeném územním a stavebním řízení Vybraný dodavatel je povinen zajistit veškerá potřebná vyjádření všech dotčených orgánů a vést s nimi i s místně příslušným stavebním úřadem veškerá potřebná jednání a komunikaci. Obsah nutných vyjádření, stanovisek a případných povolení k realizaci stavby je dodavatel povinen zapracovat do PD. Spolupráce při výběru dodavatele, kontrola soupisu prací v nabídkách Spolupráce s objednatelem v průběhu zadávacího řízení na zhotovitele stavby, zodpovězení dodatečných dotazů účastníků zadávacího řízení k projektové dokumentaci stavby včetně soupisu prací a výkazu výměr, a to ve lhůtě dvou pracovních dnů od doručení dotazu objednatelem. Za doručení dotazu objednatele se považuje i doručení dotazu prostřednictvím elektronické pošty (emailem). Výkon autorského dozoru při realizaci stavby Spolupráce po dokončení stavby a uvedení stavby do užívání, tj. zajištění pravomocného kolaudačního rozhodnutí Účast při kolaudačním řízení stavby, dohled nad odstraněním zjištěných vad a nedodělků ve stanovené lhůtě a kvalitě, spolupráce při zpracování posudků a kontrolních měření předkládaných při kolaudaci stavby. Vybraný dodavatel je povinen zajistit veškerá potřebná vyjádření všech dotčených orgánů a vést s nimi i s místně příslušným stavebním úřadem veškerá potřebná jednání a komunikaci. Součástí zpracování projektové dokumentace je také povinnost svolávat pravidelné kontrolní dny během zpracování projektové dokumentace, a to dle potřeby. Na těchto kontrolních dnech bude projektant zadavatele seznamovat s průběhem projekčních prací a souvisejících inženýrských činností, dále budou předkládána zadavateli k výběru nebo odsouhlasení různá technická a materiálová řešení. Z každého kontrolního dne bude učiněn písemný zápis podepsaný jak zadavatelem, tak dodavatelem (projektantem).

Code from the NIPEZ code list

71000000-8

Name from the NIPEZ code list

Architektonické, stavební, technické a inspekční služby

Code from the CPV code list

71000000-8

Name from the CPV code list

Architektonické, stavební, technické a inspekční služby

SUBJECT-MATTER NAME

Architektonické, stavební, technické a inspekční služby

Text field for describing the place of performance

severní okraj obce Olešenka, Obec Olešenka, Kraj Vysočina

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


No records to be displayed in this list.

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail24. 09. 2024 08:59Uveřejnění výsledku