Správa a dohled serverů IBM

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Správa a dohled serverů IBM

NEN system number

N006/22/V00019367

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Awarded

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P22V00019367

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka malého rozsahu

Type

Public service contract

Estimated value (excl. VAT)

1 090 909,09

Currency

koruna česká

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

04. 08. 2022 08:43

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

18. 08. 2022 10:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Ing.

Name

Pavlína

Surname

Némethová

EMAIL

pavlina.nemethova@nature.cz

Phone 1

+420 951421141

Phone 2

+420 730180107

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem VZ je poskytování služby dohled a správa serverů IBM Security Directory Server, IBM Security Directory Integrátor a IBM Datacap. Tato činnost zahrnuje: a) dohled a správa serverů IBM Security Directory Server a IBM Security Directory Integrator v režimu 9x5; b) dohled a správa serveru IBM Datacap v režimu 9x5; c) dohled a správa 42 serverů OpenLDAP v režimu 9x5; d) správa a vytváření uživatelských účtů, práv a rolí ve struktuře LDAP serveru; e) vývoj Assembly line pro IBM Security Directory Integrator; f) konfigurace systémů pro ověřování proti OpenLDAP a IBM Security Directory Serveru; g) spolupráce na integraci jednotného přihlášení do všech systémů a aplikací AOPK ČR; h) průběžné provádění aktualizací a bezpečnostních záplat na všech výše uvedených serverech; i) odstraňování havarijních stavů výše uvedených systémů - Havarijní stav je stav, vzniklý v důsledku okolností zamezující činnosti základních funkcí systému, které jsou nezbytné pro provoz aplikací a jejichž funkci nelze dočasně zabezpečit odpovídajícím náhradním způsobem - s reakční dobou 2 hodiny a kompletním zprovozněním systému do 24 hodin; j) odstraňování problémů týkajících se bezprostředně uživatele (nemožnost přihlášení k účtu nebo k jednotlivým aplikacím, apod.) - s reakční dobou 2 hodiny a kompletním vyřešením do 24 hodin. Konkrétní podmínky poskytování služeb jsou uvedeny v návrhu smlouvy o dílo.

Code from the NIPEZ code list

72267100-0

Name from the NIPEZ code list

Údržba programového vybavení pro informační technologie

Main place of performance

Hlavní město Praha

Code from the CPV code list

72267100-0

Name from the CPV code list

Údržba programového vybavení pro informační technologie

SUBJECT-MATTER NAME

Údržba programového vybavení pro informační technologie

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZ010Hlavní město Praha

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail25. 03. 2024 15:54Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail13. 03. 2023 14:34Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail06. 09. 2022 15:48Uveřejnění účastníků
Detail06. 09. 2022 15:48Uveřejnění výsledku
Detail04. 08. 2022 08:43Uveřejnění zadávacích podmínek