Dodávka osobních ochranných pracovních prostředků (obuvi) pro potřeby AOPK ČR a jejích regionálních pracovišť - opakované řízení
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Dodávka osobních ochranných pracovních prostředků (obuvi) pro potřeby AOPK ČR a jejích regionálních pracovišť - opakované řízení
Contracting authority
Agentura ochrany přírody a krajiny České republikyNEN system number
N006/20/V00029463
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Termination of performance
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P20V00029463
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Zakázka malého rozsahu
Type
Public supply contract
Estimated value (excl. VAT)
1 990 000,00
Currency
koruna česká
Date of cancellation
01. 12. 2020 10:11
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
10. 11. 2020 17:31
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
25. 11. 2020 10:00
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Mgr.
Name
Martina
Surname
Procházková
martina.prochazkova@nature.cz
Phone 1
+420 951421169
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem této veřejné zakázky je uzavření rámcové dohody mezi zadavatelem a jedním dodavatelem na dodávky osobních ochranných pracovních prostředků (obuvi) pro zaměstnance AOPK ČR. Dodávky obuvi budou realizovány na základě dílčích objednávek zaslaných písemně nebo elektronicky (e-mailem) za podmínek stanovených rámcovou dohodou, jejíž návrh je součástí zadávací dokumentace. Minimální požadavky na parametry dodávaného zboží včetně přesné specifikace jsou uvedeny v příloze č. 1 návrhu rámcové dohody– „Specifikace předmětu plnění“. Zadavatel si dle rámcové dohody dále vyhrazuje právo požadovat po vítězném dodavateli následující: • objednávky mohou být ze strany kupujícího vystaveny až 4x ročně, přičemž dodací lhůta bude činit maximálně 6 měsíců (více informací viz čl. 4.2 rámcové dohody); • vytvoření skladových zásob pro pokrytí aktuálních potřeb zadavatele (více informací viz čl. 4.3. rámcové dohody) • doručení vzorků velikosti obuvi za účelem provedení zkoušky (více informací viz čl. 6.1 rámcové dohody) Počet kusů jednotlivých položek zboží uvedený v příloze č. 2 rámcové dohody (Ceník zboží) je pouze orientační a nepředstavuje pro kupujícího povinnost odebrat uvedený počet kusů dané položky zboží ani nestanovuje povolený maximální odběr dané položky zboží. Skutečně odebraný počet položek zboží bude odpovídat aktuálním potřebám kupujícího. Pro více informací viz rámcová dohoda včetně příloh. Vzhledem k povaze veřejné zakázky se prohlídka místa plnění neuskuteční.
Code from the NIPEZ code list
18811000-7
Name from the NIPEZ code list
Nepromokavá obuv
Main place of performance
Hlavní město Praha
Code from the CPV code list
18811000-7
Name from the CPV code list
Nepromokavá obuv
SUBJECT-MATTER NAME
Nepromokavá obuv
Text field for describing the place of performance
Místem plnění jsou jednotlivá odběrná místa uvedená v příloze č. 3 rámcové dohody.
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Nepromokavá obuv | 18811000-7 | Nepromokavá obuv |
Place of Performance
CZ010 | Hlavní město Praha |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
Yes
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
25. 03. 2024 10:41 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
25. 03. 2024 10:38 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
17. 03. 2021 15:10 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
04. 01. 2021 10:23 | Uveřejnění účastníků | |||
04. 01. 2021 10:23 | Uveřejnění výsledku | |||
10. 11. 2020 17:31 | Uveřejnění zadávacích podmínek |