Dodávka osobních ochranných pracovních prostředků (obuvi) pro potřeby AOPK ČR a jejích regionálních pracovišť - opakované řízení

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Dodávka osobních ochranných pracovních prostředků (obuvi) pro potřeby AOPK ČR a jejích regionálních pracovišť - opakované řízení

NEN system number

N006/20/V00029463

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Termination of performance

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P20V00029463

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka malého rozsahu

Type

Public supply contract

Estimated value (excl. VAT)

1 990 000,00

Currency

koruna česká

Date of cancellation

01. 12. 2020 10:11

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

10. 11. 2020 17:31

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

25. 11. 2020 10:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Mgr.

Name

Martina

Surname

Procházková

EMAIL

martina.prochazkova@nature.cz

Phone 1

+420 951421169

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem této veřejné zakázky je uzavření rámcové dohody mezi zadavatelem a jedním dodavatelem na dodávky osobních ochranných pracovních prostředků (obuvi) pro zaměstnance AOPK ČR. Dodávky obuvi budou realizovány na základě dílčích objednávek zaslaných písemně nebo elektronicky (e-mailem) za podmínek stanovených rámcovou dohodou, jejíž návrh je součástí zadávací dokumentace. Minimální požadavky na parametry dodávaného zboží včetně přesné specifikace jsou uvedeny v příloze č. 1 návrhu rámcové dohody– „Specifikace předmětu plnění“. Zadavatel si dle rámcové dohody dále vyhrazuje právo požadovat po vítězném dodavateli následující: • objednávky mohou být ze strany kupujícího vystaveny až 4x ročně, přičemž dodací lhůta bude činit maximálně 6 měsíců (více informací viz čl. 4.2 rámcové dohody); • vytvoření skladových zásob pro pokrytí aktuálních potřeb zadavatele (více informací viz čl. 4.3. rámcové dohody) • doručení vzorků velikosti obuvi za účelem provedení zkoušky (více informací viz čl. 6.1 rámcové dohody) Počet kusů jednotlivých položek zboží uvedený v příloze č. 2 rámcové dohody (Ceník zboží) je pouze orientační a nepředstavuje pro kupujícího povinnost odebrat uvedený počet kusů dané položky zboží ani nestanovuje povolený maximální odběr dané položky zboží. Skutečně odebraný počet položek zboží bude odpovídat aktuálním potřebám kupujícího. Pro více informací viz rámcová dohoda včetně příloh. Vzhledem k povaze veřejné zakázky se prohlídka místa plnění neuskuteční.

Code from the NIPEZ code list

18811000-7

Name from the NIPEZ code list

Nepromokavá obuv

Main place of performance

Hlavní město Praha

Code from the CPV code list

18811000-7

Name from the CPV code list

Nepromokavá obuv

SUBJECT-MATTER NAME

Nepromokavá obuv

Text field for describing the place of performance

Místem plnění jsou jednotlivá odběrná místa uvedená v příloze č. 3 rámcové dohody.

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailNepromokavá obuv18811000-7Nepromokavá obuv

Place of Performance


CZ010Hlavní město Praha

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

Yes

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail25. 03. 2024 10:41Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail25. 03. 2024 10:38Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail17. 03. 2021 15:10Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail04. 01. 2021 10:23Uveřejnění účastníků
Detail04. 01. 2021 10:23Uveřejnění výsledku
Detail10. 11. 2020 17:31Uveřejnění zadávacích podmínek