Incomingová mise č. 1/24 na konferenci na podporu ukrajinských startupů

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Incomingová mise č. 1/24 na konferenci na podporu ukrajinských startupů

NEN system number

N006/24/V00002908

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Termination of performance

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P24V00002908

Public contract regime

Above-threshold public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Zadávání VZ v DNS

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

dynamický nákupní systém

Type

Public service contract

Estimated value (excl. VAT)

480 000,00

Currency

koruna česká

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

04. 03. 2024 13:20

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Jan

Surname

Sixta

EMAIL

sixta@mpo.cz

Phone 1

+420 224852094

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem veřejné zakázky je organizační a koordinační zajištění Incomingové mise zahraničních investorů na konferenci na podporu ukrajinských startupů, která proběhne v Praze dne 6. března 2024. V rámci Incomingové mise bude pokryta účast vybrané skupiny zahraničních investorů a část služeb souvisejících se zajištěním konference. Účast ukrajinské strany a hlavní část služeb spojených se zajištěním konference je v tomto případě pokryta v rámci mezirezortní spolupráce ostatními spoluorganizátory. Požadované plnění zahrnuje následující položky:  Ubytování v hotelu v Praze – standard 4*, 20 pokojů na 2 noci v termínu 5. – 7. března 2024, v docházkové vzdálenosti Černínského a Kaiserštejnského paláce (Malá strana, Břevnov, Pohořelec, Vokovice, Kajetánka, Ořechovka, Strahov, Střešovice), se snídaní. Zadavatel požaduje možnost flexibility pro případné snížení počtu pokojů – upřesní projektový manažer MPO v rámci průběžné komunikace.  Příspěvek na cestovné ve výši do 10 tis. Kč bez DPH na osobu – celkem pro 20 osob, dodavatel proplatí po domluvě s účastníky mise buď přímo nákup cestovních dokladů, nebo fakturu vystavenou účastníkem. Pro podávání nabídek zadavatel nastavil výši této položky fixně s ohledem na velkou rozmanitost národností předpokládaných účastníků. V případě úspor bude dodavatelem fakturována částka vycházející z reálně vynaložených nákladů.  Hostesky pro uvítání hostů (prezenční listina, jmenovky) – 2 osoby, dne 6. března 2024, 12:00 – 22:00, nutná znalost anglického jazyka na úrovni umožňující plynulou komunikaci.  Pracovník ostrahy (bodyguard) – 1 osoba, dne 6. března 2024, 12:00 – 22:00.  Organizační a koordinační činnost realizátora – zahrnuje zajištění výše uvedených položek, související komunikaci s projektovým manažerem MPO a účastníky Incomingové mise a osobní účast 1 osoby koordinátora na konferenci 6. března 2024 v čase 12:00 – 19:00 pro organizační podporu týmu MPO.

Code from the NIPEZ code list

79950000-8

Name from the NIPEZ code list

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

Main place of performance

Hlavní město Praha

Code from the CPV code list

79950000-8

Name from the CPV code list

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

SUBJECT-MATTER NAME

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZ010Hlavní město Praha

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

Yes

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

IDENTIFIER RELATED TO THE PP ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P23V00033782

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail15. 01. 2025 11:36Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail15. 01. 2025 11:35Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail20. 03. 2024 10:21Uveřejnění písemné zprávy
Detail04. 03. 2024 13:20Uveřejnění účastníků
Detail04. 03. 2024 13:20Uveřejnění výsledku