Twinningová mise č. 3/24 municipalit a institucí z Ukrajiny při veletrhu URBIS

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Twinningová mise č. 3/24 municipalit a institucí z Ukrajiny při veletrhu URBIS

NEN system number

N006/24/V00012867

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Termination of performance

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P24V00012867

Public contract regime

Above-threshold public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Zadávání VZ v DNS

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

dynamický nákupní systém

Type

Public service contract

Estimated value (excl. VAT)

800 000,00

Currency

koruna česká

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

31. 05. 2024 09:06

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Jan

Surname

Sixta

EMAIL

sixta@mpo.cz

Phone 1

+420 224852094

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem veřejné zakázky je organizační a koordinační zajištění twinningové mise municipalit a institucí z Ukrajiny, která se koná při příležitosti veletrhu a konference URBIS The Smart Cities Meetup. o Ubytování v hotelu v Brně Celkem 140x pokoj/noc v termínu 3.6. až 7.6. – 35 pokojů na 4 noci pro 35 osob (účastníci mise + doprovod), minimální úroveň 3*, se snídaní, v docházkové vzdálenosti (max. 10 minut chůze) Výstaviště Brno (v případě nedostupnosti je možné ubytování v centru Brna s přímým spojením MHD s dojezdem cca 25 minut). Zadavatel požaduje možnost flexibility pro případné snížení počtu pokojů o 30 % – upřesní projektový manažer MPO. o Fixní příspěvek na cestovné Náklady na dopravu budou řešeny ve formě fixního příspěvku na cestovné ve výši 5 500 Kč na osobu, celkem pro 35 osob (účastníci mise + doprovod). Dodavatel proplatí po domluvě s účastníky mise buď přímo nákup cestovních dokladů, nebo fakturu vystavenou účastníkem. Pro podávání nabídek zadavatel nastavil výši této položky fixně s ohledem na možné kolísání cen a odlišné trasy a způsob dopravy jednotlivých účastníků. V případě úspor bude dodavatelem fakturována částka vycházející z reálně vynaložených nákladů. Položka zahrnuje dopravu na trase Ukrajina – ČR a zpět i dopravu po ČR. o Vstupenky na veletrh URBIS Standardní 3denní vstupné pro 35 osob. Kontaktní osoba Veletrhů Brno: Miroslava Badalová: +420 725 195 120 nebo mbadalova@bvv.cz. o Vstupenky na networkingové večery Zajištění vstupu pro 35 osob na oba oficiální networkingové večery veletrhu URBIS v úterý 4. 6. a středu 5. 6. Kontaktní osoba Veletrhů Brno: Miroslava Badalová: +420 725 195 120 nebo mbadalova@bvv.cz. o Hostesky Zajištění 2 hostesek na všechny 3 dny veletrhu (4. až 6.6., 8:30–18:00). Hostesky budou asistovat při vydávání badgů (proběhne 4. 6. v ranních hodinách), vydávání a sběru tlumočnické techniky a navigaci návštěvníků po areálu. Vždy musí být minimálně 1 hosteska na místě k dispozici. o Catering Zajištění networkingového cateringu (lehký oběd) na veletrhu URBIS ve výstavním prostoru (národní zóna, pavilon A) na termíny 4., 5. a 6.6. (všechny 3 dny). Sortiment občerstvení typu sendviče, wrapy, bagety, kanapky, mini řízky (a jiné pokrmy snadné na konzumaci) a nápojový sortiment (voda, džus, pivo, káva, čaj). Množství pro 120 osob každý den (ukrajinští účastníci mise + partneři) – 3x větší kusy občerstvení (např. sendvič) nebo 6x menší kusy občerstvení (např. mini řízek) a 2x studený + 1x teplý nápoj na osobu. Na první den 4. 6., zajištění přípitku ku příležitosti slavnostního zahájení v cca 12:30 – 200 skleniček se sektem pro účastníky. Položka catering zahrnuje zajištění obsluhy a obslužného personálu. o Organizační a koordinační činnost realizátora Zahrnuje zajištění výše uvedených položek, související komunikaci s projektovým manažerem MPO a účastníky twinningové mise a vypracování závěrečné zprávy v rozsahu 1 (až 2) A4 s vyúčtováním a minimálně 4 fotkami z akce. Dále je požadována účast 1 osoby koordinátora v termínu 3. 6. (od 10:00) do 7. 6. (do 16:00), tj. celkem 5 dnů v Brně. Hlavním úkolem koordinátora bude asistence při check-inu a check-outu, informační podpora zahraničních účastníků, práce se subdodavateli na místě a výpomoc projektovému manažerovi MPO.

Code from the NIPEZ code list

79950000-8

Name from the NIPEZ code list

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

Main place of performance

Extra-Regio

Code from the CPV code list

79950000-8

Name from the CPV code list

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

SUBJECT-MATTER NAME

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


No records to be displayed in this list.

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

Yes

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

IDENTIFIER RELATED TO THE PP ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P23V00033782

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail15. 01. 2025 11:40Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail15. 01. 2025 11:40Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail31. 05. 2024 09:06Uveřejnění výsledku
Detail31. 05. 2024 09:06Uveřejnění účastníků