Twinningová mise č. 3/24 municipalit a institucí z Ukrajiny při veletrhu URBIS
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Twinningová mise č. 3/24 municipalit a institucí z Ukrajiny při veletrhu URBIS
Contracting authority
Ministerstvo průmyslu a obchoduNEN system number
N006/24/V00012867
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Termination of performance
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P24V00012867
Public contract regime
Above-threshold public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Zadávání VZ v DNS
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
dynamický nákupní systém
Type
Public service contract
Estimated value (excl. VAT)
800 000,00
Currency
koruna česká
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
31. 05. 2024 09:06
Contact Person of the Contracting Authority
Name
Jan
Surname
Sixta
sixta@mpo.cz
Phone 1
+420 224852094
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem veřejné zakázky je organizační a koordinační zajištění twinningové mise municipalit a institucí z Ukrajiny, která se koná při příležitosti veletrhu a konference URBIS The Smart Cities Meetup. o Ubytování v hotelu v Brně Celkem 140x pokoj/noc v termínu 3.6. až 7.6. – 35 pokojů na 4 noci pro 35 osob (účastníci mise + doprovod), minimální úroveň 3*, se snídaní, v docházkové vzdálenosti (max. 10 minut chůze) Výstaviště Brno (v případě nedostupnosti je možné ubytování v centru Brna s přímým spojením MHD s dojezdem cca 25 minut). Zadavatel požaduje možnost flexibility pro případné snížení počtu pokojů o 30 % – upřesní projektový manažer MPO. o Fixní příspěvek na cestovné Náklady na dopravu budou řešeny ve formě fixního příspěvku na cestovné ve výši 5 500 Kč na osobu, celkem pro 35 osob (účastníci mise + doprovod). Dodavatel proplatí po domluvě s účastníky mise buď přímo nákup cestovních dokladů, nebo fakturu vystavenou účastníkem. Pro podávání nabídek zadavatel nastavil výši této položky fixně s ohledem na možné kolísání cen a odlišné trasy a způsob dopravy jednotlivých účastníků. V případě úspor bude dodavatelem fakturována částka vycházející z reálně vynaložených nákladů. Položka zahrnuje dopravu na trase Ukrajina – ČR a zpět i dopravu po ČR. o Vstupenky na veletrh URBIS Standardní 3denní vstupné pro 35 osob. Kontaktní osoba Veletrhů Brno: Miroslava Badalová: +420 725 195 120 nebo mbadalova@bvv.cz. o Vstupenky na networkingové večery Zajištění vstupu pro 35 osob na oba oficiální networkingové večery veletrhu URBIS v úterý 4. 6. a středu 5. 6. Kontaktní osoba Veletrhů Brno: Miroslava Badalová: +420 725 195 120 nebo mbadalova@bvv.cz. o Hostesky Zajištění 2 hostesek na všechny 3 dny veletrhu (4. až 6.6., 8:30–18:00). Hostesky budou asistovat při vydávání badgů (proběhne 4. 6. v ranních hodinách), vydávání a sběru tlumočnické techniky a navigaci návštěvníků po areálu. Vždy musí být minimálně 1 hosteska na místě k dispozici. o Catering Zajištění networkingového cateringu (lehký oběd) na veletrhu URBIS ve výstavním prostoru (národní zóna, pavilon A) na termíny 4., 5. a 6.6. (všechny 3 dny). Sortiment občerstvení typu sendviče, wrapy, bagety, kanapky, mini řízky (a jiné pokrmy snadné na konzumaci) a nápojový sortiment (voda, džus, pivo, káva, čaj). Množství pro 120 osob každý den (ukrajinští účastníci mise + partneři) – 3x větší kusy občerstvení (např. sendvič) nebo 6x menší kusy občerstvení (např. mini řízek) a 2x studený + 1x teplý nápoj na osobu. Na první den 4. 6., zajištění přípitku ku příležitosti slavnostního zahájení v cca 12:30 – 200 skleniček se sektem pro účastníky. Položka catering zahrnuje zajištění obsluhy a obslužného personálu. o Organizační a koordinační činnost realizátora Zahrnuje zajištění výše uvedených položek, související komunikaci s projektovým manažerem MPO a účastníky twinningové mise a vypracování závěrečné zprávy v rozsahu 1 (až 2) A4 s vyúčtováním a minimálně 4 fotkami z akce. Dále je požadována účast 1 osoby koordinátora v termínu 3. 6. (od 10:00) do 7. 6. (do 16:00), tj. celkem 5 dnů v Brně. Hlavním úkolem koordinátora bude asistence při check-inu a check-outu, informační podpora zahraničních účastníků, práce se subdodavateli na místě a výpomoc projektovému manažerovi MPO.
Code from the NIPEZ code list
79950000-8
Name from the NIPEZ code list
Organizace výstav, veletrhů a kongresů
Main place of performance
Extra-Regio
Code from the CPV code list
79950000-8
Name from the CPV code list
Organizace výstav, veletrhů a kongresů
SUBJECT-MATTER NAME
Organizace výstav, veletrhů a kongresů
Subject-Matter Items
Place of Performance
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
Yes
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
IDENTIFIER RELATED TO THE PP ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P23V00033782
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
15. 01. 2025 11:40 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
15. 01. 2025 11:40 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
31. 05. 2024 09:06 | Uveřejnění výsledku | |||
31. 05. 2024 09:06 | Uveřejnění účastníků |