Incomingová mise č. 6/24 prezentace a workshop projektu PilotInnCities při veletrhu URBIS

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Incomingová mise č. 6/24 prezentace a workshop projektu PilotInnCities při veletrhu URBIS

NEN system number

N006/24/V00012874

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Termination of performance

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P24V00012874

Public contract regime

Above-threshold public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Zadávání VZ v DNS

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

dynamický nákupní systém

Type

Public service contract

Estimated value (excl. VAT)

110 000,00

Currency

koruna česká

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

31. 05. 2024 09:17

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Jan

Surname

Sixta

EMAIL

sixta@mpo.cz

Phone 1

+420 224852094

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem veřejné zakázky je organizační a koordinační zajištění incomingové mise v rámci prezentace a workshopu projektu PilotInnCities, která se koná při příležitosti veletrhu a konference URBIS The Smart Cities Meetup. o Pronájem prostor s audiovizuální technikou Zajištění prostor v rámci veletrhu URBIS 2024 s kapacitou cca 400 osob na cca 1h30 minut dne 6. 6. od 13:00. Projektory a minimálně 2x projekční plocha, headset mikrofon pro moderátora, minimálně 2x mikrofon do ruky pro hosty, počítadlo času, sezení (křesla) pro speakery. Kontaktní osoba Veletrhů Brno: Miroslava Badalová: 725 195 120 nebo mbadalova@bvv.cz. o Catering pro workshop Lehké workshopové občerstvení v prostorách pavilonu A (národní zóna) pro cca 50 osob na cca 1h30minut od 15:00. Příklad sortimentu: bagety, sendviče, wrapy, kanapky, mini řízky, zákusky (množství 3 větší kusy nebo 6 menších kusů na osobu), nápoje: voda, džus, limonáda, káva, čaj (množství 2 nápoje/osoba). Samoobslužné uspořádání, přítomnost 1 osoby obslužného personálu. Zadavatel upozorňuje, že odměna realizátora musí být obsažena v položkách „Pronájem prostor s audiovizuální technikou“ a „Catering pro workshop“. Zadavatel dále pro účely výkaznictví požaduje dodání (po akci) podrobného rozpisu položek občerstvení a vystavení separátní faktury s povinnými identifikátory projektu (poskytne projektový manažer MPO).

Code from the NIPEZ code list

79950000-8

Name from the NIPEZ code list

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

Main place of performance

Extra-Regio

Code from the CPV code list

79950000-8

Name from the CPV code list

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

SUBJECT-MATTER NAME

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


No records to be displayed in this list.

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

Yes

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

IDENTIFIER RELATED TO THE PP ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P23V00033782

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail15. 01. 2025 11:47Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail15. 01. 2025 11:47Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail31. 05. 2024 09:17Uveřejnění výsledku
Detail31. 05. 2024 09:17Uveřejnění účastníků