Incomingová mise č. 6/24 prezentace a workshop projektu PilotInnCities při veletrhu URBIS
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Incomingová mise č. 6/24 prezentace a workshop projektu PilotInnCities při veletrhu URBIS
Contracting authority
Ministerstvo průmyslu a obchoduNEN system number
N006/24/V00012874
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Termination of performance
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P24V00012874
Public contract regime
Above-threshold public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Zadávání VZ v DNS
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
dynamický nákupní systém
Type
Public service contract
Estimated value (excl. VAT)
110 000,00
Currency
koruna česká
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
31. 05. 2024 09:17
Contact Person of the Contracting Authority
Name
Jan
Surname
Sixta
sixta@mpo.cz
Phone 1
+420 224852094
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem veřejné zakázky je organizační a koordinační zajištění incomingové mise v rámci prezentace a workshopu projektu PilotInnCities, která se koná při příležitosti veletrhu a konference URBIS The Smart Cities Meetup. o Pronájem prostor s audiovizuální technikou Zajištění prostor v rámci veletrhu URBIS 2024 s kapacitou cca 400 osob na cca 1h30 minut dne 6. 6. od 13:00. Projektory a minimálně 2x projekční plocha, headset mikrofon pro moderátora, minimálně 2x mikrofon do ruky pro hosty, počítadlo času, sezení (křesla) pro speakery. Kontaktní osoba Veletrhů Brno: Miroslava Badalová: 725 195 120 nebo mbadalova@bvv.cz. o Catering pro workshop Lehké workshopové občerstvení v prostorách pavilonu A (národní zóna) pro cca 50 osob na cca 1h30minut od 15:00. Příklad sortimentu: bagety, sendviče, wrapy, kanapky, mini řízky, zákusky (množství 3 větší kusy nebo 6 menších kusů na osobu), nápoje: voda, džus, limonáda, káva, čaj (množství 2 nápoje/osoba). Samoobslužné uspořádání, přítomnost 1 osoby obslužného personálu. Zadavatel upozorňuje, že odměna realizátora musí být obsažena v položkách „Pronájem prostor s audiovizuální technikou“ a „Catering pro workshop“. Zadavatel dále pro účely výkaznictví požaduje dodání (po akci) podrobného rozpisu položek občerstvení a vystavení separátní faktury s povinnými identifikátory projektu (poskytne projektový manažer MPO).
Code from the NIPEZ code list
79950000-8
Name from the NIPEZ code list
Organizace výstav, veletrhů a kongresů
Main place of performance
Extra-Regio
Code from the CPV code list
79950000-8
Name from the CPV code list
Organizace výstav, veletrhů a kongresů
SUBJECT-MATTER NAME
Organizace výstav, veletrhů a kongresů
Subject-Matter Items
Place of Performance
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
Yes
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
IDENTIFIER RELATED TO THE PP ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P23V00033782
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
15. 01. 2025 11:47 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
15. 01. 2025 11:47 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
31. 05. 2024 09:17 | Uveřejnění výsledku | |||
31. 05. 2024 09:17 | Uveřejnění účastníků |