Incomingová mise č. 11/24 na vzdělávací pobyt v oblasti mlékárenství

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Incomingová mise č. 11/24 na vzdělávací pobyt v oblasti mlékárenství

NEN system number

N006/24/V00024031

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Awarded

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P24V00024031

Public contract regime

Above-threshold public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Zadávání VZ v DNS

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

dynamický nákupní systém

Type

Public service contract

Estimated value (excl. VAT)

360 000,00

Currency

koruna česká

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

03. 09. 2024 13:30

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Jan

Surname

Sixta

EMAIL

sixta@mpo.cz

Phone 1

+420 224852094

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem veřejné zakázky je organizační a koordinační zajištění incomingové mise moldavských zástupců Projektové implementační jednotky (PIU) projektu EU zvaného Fruit Garden of Moldova, který slouží na finanční podporu Moldavska v oblasti zemědělství. Tato mise je první z řady plánovaných návštěv PIU. Hosté se zúčastní návštěvy mlékárenských podniků, stájí a výroben technologií v okolí Brna a navštíví univerzitu v Brně. Misi zakončí dnem v Praze. Požadované plnění zahrnuje následující položky: - Ubytování • v hotelu v Brně Celkem 36 pokoj/noc v termínovém rozpětí 2.9. až 6.9. pro 9 osob (7 hostů + doprovod na 4 noci), požadovány jednolůžkové pokoje, úroveň 3*, se snídaní. Preferenčně blízkost Mendelovy univerzity v Brně. • 2) v hotelu v Praze Celkem 7 pokoj/noc v termínovém rozpětí 6.9. až 7.9. pro 7 osob (7 hostů mise na 1 noc), požadovány jednolůžkové pokoje, úroveň 3*, se snídaní. - Fixní příspěvek na cestovné ze zahraničí do ČR Položka zahrnuje dopravu letadlem na trase Kišiněv-Praha a Praha-Kišiněv. Dodavatel proplatí po domluvě s účastníky a na základě pokynů projektového manažera MPO buď přímo nákup cestovních dokladů, nebo fakturu vystavenou účastníkem či náklady v hotovosti na místě. Pro podávání nabídek zadavatel nastavil výši této položky fixně na 15.000 Kč/osoba s ohledem na možné kolísání cen a odlišné trasy a způsob dopravy jednotlivých účastníků. V případě úspor bude dodavatelem fakturována částka vycházející z reálně vynaložených nákladů. - Doprava po ČR Zajištění dopravy na exkurze pro 10 osob v těchto dnech a na těchto trasách: • 2.9. – odvoz skupiny z letiště v Praze do hotelu v Brně. Časy budou upřesněny dle letenek a času příletu. • 3.9. – vyzvednutí skupiny v ranních hodinách a celodenní ježdění po okolí Brna na exkurze po podnicích. Plánovaná trasa: Vysočina, oblast pod Orlickými horami, mlékárna v Chocni, opět oblast pod Orlickými horami, večer návrat do Brna. Řidič po celou dobu dne musí být přítomen na přejezdy. Odhadovaný čas 9:00-19:00, nicméně zadavatel si vyhrazuje případné prodloužení doby o 2 hodiny. Přesné trasy i časy budou zadavatelem ujasněny před začátkem mise. • 4.9. – příspěvek na MHD na cestu na univerzitu ve výši 100 Kč/osoba pro celkem 9 osob. V tento den se možná uskuteční i exkurze do brněnského podniku, na kterou bude potřeba zajistit dopravní prostředek pro vyzvednutí skupiny z Mendelovy univerzity a odvezení do podniku a následné odvezení zpět z podniku na univerzitu. Dopravní prostředek na cca 2 hodiny, po jejichž dobu by měl být řidič k dispozici. • 5.9. – doprava skupiny na polní den v Žabcích ve školním podniku Mendelovy univerzity. Řidič skupinu ve smluvený ranní/dopolední čas dopraví a poté odpoledne ve smluvený čas opět vyzvedne, v mezičase nemusí být k dispozici. • 6.9. – doprava skupiny v dopoledních hodinách z hotelu v Brně do hotelu v Praze. Přesný čas bude domluven přímo se skupinou, nicméně předběžně odjezd v 9:00. Poté již v tento den doprava nebude potřeba. • 7.9. – vyzvednutí skupiny v hotelu v Praze a odvoz na letiště v Praze. Čas vyzvednutí dle času odletu. - Strava Všem 7 účastníkům mise + 2 osobám doprovodu budou proplaceny diety se sazbou 500 Kč/den pro dny 2.9.-6.9. Celkem se jedná o diety na 5 dní pro každou osobu. - Organizační a koordinační činnost realizátora Zahrnuje zajištění výše uvedených položek, související komunikaci s projektovým manažerem MPO a účastníky incomingové mise a vypracování závěrečné zprávy v rozsahu 1 (až 2) A4 s vyúčtováním. Není nutná osobní účast koordinátora na místě.

Code from the NIPEZ code list

79950000-8

Name from the NIPEZ code list

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

Main place of performance

Extra-Regio

Code from the CPV code list

79950000-8

Name from the CPV code list

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

SUBJECT-MATTER NAME

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

Text field for describing the place of performance

Praha + Brno

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZZZZExtra-Regio

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

Yes

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

IDENTIFIER RELATED TO THE PP ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P23V00033782

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail03. 09. 2024 13:30Uveřejnění výsledku
Detail03. 09. 2024 13:30Uveřejnění účastníků