Detail

Basic Information


Contracting authority

Město Vysoké Mýto

Details of Published Information


Date of publication

24. 09. 2019 08:39

Publications

Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace

Text of the Explanation of the Procurement Documents


Show detail
Text of the Explanation of the Procurement Documents
Detail1. Jaká je předpokládaná hodnota zadavatelem požadované koncese? Odpověď: Předpokládaná hodnota koncese bude stanovena až při tvorbě zadávací dokumentace. Jaký zadavatel předpokládá průběh zadávacího řízení, tj. zda toto bude prováděno jednokolově, dvoukolové či by měla být předpokládána i možná jednání s účastníky? Předpokládá zadavatel, že případná jednání s účastníky by se měla konat v sídle zadavatele či tato budou moci být realizovaná v sídle dodavatele? Odpověď: Konkrétní způsob zadávacího řízení bude stanoven až na základě doporučení vybraného administrátora. 2. Bude vybraný dodavatel v rámci administrace koncesního řízení vázán nějakými dotačními pravidly? Popř. jakými? Odpověď: Nebude. 3. Jaké činnosti a s jakým výstupem by měly být předmětem ekonomické části plnění veřejné zakázky? Jaké podklady a informace vybraný dodavatel v tomto ohledu od zadavatele obdrží a jakou součinnost může vybraný dodavatel od zadavatele předpokládat? Odpověď: Zadavatel požaduje pouze takovou ekonomickou část, která je nezbytná k řádnému provedení koncesního řízení. Zadavatel poskytne veškeré jemu dostupné podklady a informace. 4. Má zadavatel nějaké požadavky na obchodní podmínky smlouvy na plnění veřejné zakázky, popř. jaké? Odpověď: Návrh smlouvy musí zajišťovat řádné provedení celého koncesního řízení ve smyslu zaslané výzvy. Jiné požadavky nejsou. Předpokládá zadavatel uskutečňování osobních jednání? Pokud ano, předpokládá zadavatel uskutečnění těchto jednání v sídle zadavatele či tato budou realizovaná v sídle dodavatele? Odpověď: Zadavatel předpokládá osobní jednání s dodavatelem. Místo jednání je věcí dohody smluvních stran včetně dohody na případné úhradě cestovného. Má být součástí plnění veřejné zakázky rovněž zastupování zadavatele v případném řízení před ÚOHS či soudy? Jelikož nelze dopředu předjímat, zda bude řízení před ÚOHS či soudy v daném případě relevantní a jaký bude jejich rozsah, neměla by být tato položka v rámci nabídkové ceny stanovována samostatně dle samostatné hodinové sazby, jak je v těchto případech obvyklé, a nikoli jako paušální za administraci celého zadávacího řízení? Odpověď: Zastupování zadavatele v případném řízení před ÚOHS či soudy není předmětem zakázky. 5. Jaké základní milníky by dle požadavků zadavatele případně měly být v požadovaném harmonogramu zohledněny, resp. do jaké míry podrobnosti by měl být harmonogram zpracován? Odpověď: Harmonogram má orientační význam pro ověření, že nový provozovatel domova pro seniory bude vybrán včas. Harmonogram může být i variantní podle navrhovaného druhu zadávacího řízení. 6. Rozumí žadatel správně požadavku zadavatele, že má být nabídková cena koncipována jako paušální, nebo by měla být uváděna jednotková cena s tím, že celková cena bude odpovídat součinu jednotkové ceny a rozsahu skutečně provedeného plnění? Odpověď: Nabídková cena má být koncipována jako paušální. Budou případné cestovní náklady či náhrada za ztrátu času na cestě hrazeny zadavatelem samostatně? Předpokládá žadatel správně, že náklady spojené s uhrazenými poplatky (např. za uveřejnění ve Věstníku veřejných zakázek, soudní poplatky) bude hradit v plném rozsahu zadavatel? Odpověď: Ano, předpokládá správně. 7. Který elektronický nástroj zadavatel využívá a umožní zadavatel vybranému dodavateli do tohoto elektronického nástroje přístup s potřebnými přístupovými právy? Odpověď: Zadavatel využívá NEN a umožní dodavateli přístup s potřebnými právy. 8. Předpokládá zadavatel v rámci plnění veřejné zakázky provedení revize stávající koncesní smlouvy, nebo vytvoření zcela nové koncesní smlouvy, nebo obojí? Bude prováděna revize aktuální koncesní smlouvy vždy, a to i za předpokladu přípravy nové koncesní smlouvy? Pokud zadavatel předpokládá revizi stávající koncesní smlouvy, co si pod touto revizí zadavatel představuje? Mělo by docházet oproti stávající koncesní smlouvě k principiálním změnám aktuálně poskytovaného plnění? Čeho by se konkrétně revize stávající koncesní smlouvy měla týkat (změna požadavků na poskytování služeb, rozšíření poskytovaných služeb, investice koncesionáře do mobiliáře či stavebních úprav, požadavky na mobiliář apod.)? Odpověď: Revizí stávající koncesní smlouvy je myšlen proces zhodnocení, která ustanovení z této stávající smlouvy mohou být případně využita i v nové smlouvě. V případě akceptovatelného zdůvodnění nepotřebnosti této revize, nemusí být revize provedena. Poskytne zadavatel uchazečům aktuální a úplný text stávající koncesní smlouvy, a to případně i v editovatelném formátu? Odpověď: Zadavatel poskytne uchazečům text stávající koncesní smlouvy na základě jejich žádosti ve formátu .pdf. 9. Jaké konkrétní služby by měly být předmětem koncesní smlouvy (např. v rámci ubytování, provozu, doplňkových služeb)? Má se s ohledem na vývoj, nové poznatky a okolnosti poskytování sociálních služeb měnit stávající obsah a rozsah služeb, či způsob jejich poskytování, popř. jakým způsobem? Má v tomto ohledu případně činnost vybraného dodavatele spočívat i v přezkoumání stávajícího systému a navržení systému nového? Žádáme tedy o upřesnění požadavků na obsah koncesní smlouvy a rozsahu poskytovaných služeb ze strany koncesionáře. Odpověď: Předmětem koncesní služby budou stávající služby. Bude nový koncesionář povinen v průběhu poskytování služeb povinně provádět investice do domova pro seniory (stavební úpravy) či jeho mobiliáře s tím, že tyto zůstanou po ukončení smlouvy ve vlastnictví zadavatele? Bude koncesionář povinen pořídit nějaký mobiliář domova pro seniory? Odpověď: Tato problematika bude řešena v rámci vyhotovování dokumentace pro koncesní řízení v rámci jednání s dodavatelem. 10. Bude při převzetí provozu domov pro seniory vybaven mobiliářem ve vlastnictví zadavatele, či má být povinností koncesionáře mobiliář v rámci plnění koncesní smlouvy v plném rozsahu pořídit? Budou v tomto ohledu zadavatelem stanoveny základní požadavky na obsah mobiliáře (tj. co je případně koncesionář povinen minimálně pořídit)? Jak by mělo být naloženo se stávajícím mobiliářem (např. bude zcela vyklizen stávajícím koncesionářem apod.) Odpověď: Objekt je a bude i nadále vybaven mobiliářem zadavatele. Proces obnovy mobiliáře bude součástí koncesní smlouvy. Jak je nastaven mechanismus ukončení provozu se stávajícím koncesionářem? Je předpokládáno např. nějaké přechodné období, popř. jak dlouhé? Odpověď: Tato problematika bude řešena dle doporučení dodavatele.

Published Documents


Show detail
DetailVysvětlení zadávací dokumentace č.1.pdfVysvětlení zadávací dokumentace24. 09. 2019 08:39Dokument není zavirovaný