Produktová podpora SW ALVAO a úpravy SW dle zadavatele – II.

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Produktová podpora SW ALVAO a úpravy SW dle zadavatele – II.

NEN system number

N006/23/V00008034

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Awarded

DIVISION INTO LOTS

No

contract registration number in the VVZ

Z2023-012556

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P23V00008034

Public contract regime

Above-threshold public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřené řízení

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Otevřené řízení

Type

Public service contract

Estimated value (excl. VAT)

7 367 292,00

Currency

koruna česká

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

31. 03. 2023 09:40

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

03. 05. 2023 10:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Mgr.

Name

Karolína

Surname

Lacková

Title after name

DiS.

EMAIL

Karolina.Lackova@fs.mfcr.cz

Phone 1

+420 296854443

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem veřejné zakázky je možnost stahovat a používat nové verze softwarových produktů ALVAO Service Desk 11 pro 16 000 uživatelů, ALVAO Service Desk External 11 pro 16 řešitelů a Module ALVAO Outlook Add-in 11 pro 16 000 uživatelů (dále jen „SW ALVAO“) a možnost nahlášení výskytu chyb, poruch či selhání (dále jen „závada“) SW ALVAO prostřednictvím service desk dodavatele (dále jen „produktová podpora“) a dále poskytnutí individuálně hrazených prací a služeb dle požadavků zadavatele (dále jen „služby na objednávku“). Služby produktové podpory SW ALVAO spočívají zejména v zajištění: a) možnosti stahovat a používat nové verze SW ALVAO včetně změněné nebo nové dokumentace, b) možnosti stahovat a používat nové verze SW ALVAO dle aktuálního vývoje nových verzí prostředí operačního systému a aplikací a technologií společnosti Microsoft, c) možnosti stahovat a používat nové verze SW ALVAO dle změn v legislativě České republiky (aplikace změn do verzí zajistí dodavatel nových verzí), d) přístupu do service desk dodavatele z důvodů nahlášení závad, klasifikace kategorie závad, možnosti změny kategorie závad, evidence závad, sledování navržených postupů řešení závad a sledování průběhu řešení závad. Poskytnutí služeb na objednávku spočívá např. v: a) analýze požadovaných prací a služeb, b) změnách realizovaných na základě analýzy provedené dle předchozího bodu (např. zpracování dopadů změny vazeb organizační struktury), c) změně číselníků, programových změn aplikačního vybavení, d) změně vazeb organizační struktury, e) transformaci a migraci dat v databázi, které není možné realizovat z uživatelského prostředí části SW ALVAO, (služby produktové podpory a služby na objednávku dále společně jen jako „služby“). Služby na objednávku budou poskytovány na základě požadavků zadavatele v maximálním rozsahu 100 člověkodnů, kdy jedním (1) člověkodnem se rozumí 8 hodin práce jednoho člověka. Způsob poskytování výše uvedených služeb, tj. produktové podpory a služeb na objednávku je blíže specifikován ve Smlouvě o poskytování služeb, která tvoří Přílohu č. 1 ZD.

Code from the NIPEZ code list

72222300-0

Name from the NIPEZ code list

Služby informačních technologií

Main place of performance

Hlavní město Praha

Code from the CPV code list

72222300-0

Name from the CPV code list

Služby informačních technologií

SUBJECT-MATTER NAME

Služby informačních technologií

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZ010Hlavní město Praha

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail04. 03. 2024 13:41Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail29. 06. 2023 07:02Uveřejnění účastníků
Detail29. 06. 2023 07:02Uveřejnění výsledku
Detail31. 03. 2023 09:40Uveřejnění zadávacích podmínek

Publication Records in the VVZ


23. 06. 2023 11:1726. 06. 2023 02:03F2023-027069Oznámení o výsledku zadávacího řízení
28. 03. 2023 12:4731. 03. 2023 02:02F2023-012556Oznámení o zahájení zadávacího řízení