Produktová podpora SW ALVAO a úpravy SW dle zadavatele – II.
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Produktová podpora SW ALVAO a úpravy SW dle zadavatele – II.
Contracting authority
Generální finanční ředitelstvíNEN system number
N006/23/V00008034
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Awarded
DIVISION INTO LOTS
No
contract registration number in the VVZ
Z2023-012556
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P23V00008034
Public contract regime
Above-threshold public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřené řízení
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Otevřené řízení
Type
Public service contract
Estimated value (excl. VAT)
7 367 292,00
Currency
koruna česká
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
31. 03. 2023 09:40
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
03. 05. 2023 10:00
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Mgr.
Name
Karolína
Surname
Lacková
Title after name
DiS.
Karolina.Lackova@fs.mfcr.cz
Phone 1
+420 296854443
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem veřejné zakázky je možnost stahovat a používat nové verze softwarových produktů ALVAO Service Desk 11 pro 16 000 uživatelů, ALVAO Service Desk External 11 pro 16 řešitelů a Module ALVAO Outlook Add-in 11 pro 16 000 uživatelů (dále jen „SW ALVAO“) a možnost nahlášení výskytu chyb, poruch či selhání (dále jen „závada“) SW ALVAO prostřednictvím service desk dodavatele (dále jen „produktová podpora“) a dále poskytnutí individuálně hrazených prací a služeb dle požadavků zadavatele (dále jen „služby na objednávku“). Služby produktové podpory SW ALVAO spočívají zejména v zajištění: a) možnosti stahovat a používat nové verze SW ALVAO včetně změněné nebo nové dokumentace, b) možnosti stahovat a používat nové verze SW ALVAO dle aktuálního vývoje nových verzí prostředí operačního systému a aplikací a technologií společnosti Microsoft, c) možnosti stahovat a používat nové verze SW ALVAO dle změn v legislativě České republiky (aplikace změn do verzí zajistí dodavatel nových verzí), d) přístupu do service desk dodavatele z důvodů nahlášení závad, klasifikace kategorie závad, možnosti změny kategorie závad, evidence závad, sledování navržených postupů řešení závad a sledování průběhu řešení závad. Poskytnutí služeb na objednávku spočívá např. v: a) analýze požadovaných prací a služeb, b) změnách realizovaných na základě analýzy provedené dle předchozího bodu (např. zpracování dopadů změny vazeb organizační struktury), c) změně číselníků, programových změn aplikačního vybavení, d) změně vazeb organizační struktury, e) transformaci a migraci dat v databázi, které není možné realizovat z uživatelského prostředí části SW ALVAO, (služby produktové podpory a služby na objednávku dále společně jen jako „služby“). Služby na objednávku budou poskytovány na základě požadavků zadavatele v maximálním rozsahu 100 člověkodnů, kdy jedním (1) člověkodnem se rozumí 8 hodin práce jednoho člověka. Způsob poskytování výše uvedených služeb, tj. produktové podpory a služeb na objednávku je blíže specifikován ve Smlouvě o poskytování služeb, která tvoří Přílohu č. 1 ZD.
Code from the NIPEZ code list
72222300-0
Name from the NIPEZ code list
Služby informačních technologií
Main place of performance
Hlavní město Praha
Code from the CPV code list
72222300-0
Name from the CPV code list
Služby informačních technologií
SUBJECT-MATTER NAME
Služby informačních technologií
Subject-Matter Items
Place of Performance
CZ010 | Hlavní město Praha |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
04. 03. 2024 13:41 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
29. 06. 2023 07:02 | Uveřejnění účastníků | |||
29. 06. 2023 07:02 | Uveřejnění výsledku | |||
31. 03. 2023 09:40 | Uveřejnění zadávacích podmínek |
Publication Records in the VVZ
23. 06. 2023 11:17 | 26. 06. 2023 02:03 | F2023-027069 | Oznámení o výsledku zadávacího řízení |
28. 03. 2023 12:47 | 31. 03. 2023 02:02 | F2023-012556 | Oznámení o zahájení zadávacího řízení |