Technická podpora a rozvoj IS ESO - Evidence správy odvodů 2025-2028
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Technická podpora a rozvoj IS ESO - Evidence správy odvodů 2025-2028
Contracting authority
Generální finanční ředitelstvíNEN system number
N006/24/V00030472
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Not terminated
DIVISION INTO LOTS
No
contract registration number in the VVZ
Z2024-063732
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P24V00030472
Public contract regime
Above-threshold public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřené řízení
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
otevřené řízení
Type
Public service contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
18. 12. 2024 14:09
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
17. 01. 2025 10:00
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Mgr.
Name
Karolína
Surname
Lacková
Title after name
DiS.
Karolina.Lackova@fs.mfcr.cz
Phone 1
+420 296854443
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem této veřejné zakázky (dále jen "VZ") je poskytování paušálně hrazených služeb technické podpory při provozování Informačního systému pro správu odvodů za porušení rozpočtové kázně (dále také „Informační systém“), které zahrnují následující činnosti: a) Technická podpora při pravidelné údržbě a aktualizaci prostředí, ve kterém je Informační systém provozován (aktualizace provozního prostředí serverů a stanic zadavatele). Aktualizace ve vztahu k novým verzím základního software (operační systém, databáze apod.). Úpravy systémového prostředí aplikačního a databázového serveru, případně přesun systému a databáze na jiné technické prostředky dle specifikace zadavatele, včetně zabezpečení bezproblémové instalace části Informačního systému. b) Podpora při tvorbě statistických sestav a výstupů. c) Řešení havarijních stavů, incidentů, problémů či selhání (dále jen „závada“) v požadovaných termínech dle příslušné kategorie závady dle čl. IV. Smlouvy o poskytování služeb, zejména: - Řešení problémů při závadách a modifikacích na hardware a software stanicích zadavatele, které mají vliv na správnou funkci Informačního systému. - Řešení problémů při závadách a modifikacích na hardware a software serveru zadavatele, které mají vliv na správnou funkci serverové části Informačního systému (závady hardware a software serverových prostředků, na kterých je provozována aplikační nebo databázová část Informačního systému). d) Provádění oprav dat v Informačním systému, které nemají charakter chyb Informačního systému (např. oprava chybných dat vložených zadavatelem, resp. zaměstnanci zadavatele do Informačního systému). e) Provádění úprav stávajících funkčností, které vyplývají z legislativních změn, souvisejících procesních změn nebo požadavků zadavatele, resp. zaměstnanců zadavatele, ale nepřinášející funkčnosti nové. f) Provádění úprav rozhraní k aplikacím třetích stran nebo jejich verzím. g) Zajištění aktualizace technické a uživatelské dokumentace k Informačnímu systému pro zadavatele v souvislosti s prováděnou technickou podporou. h) Zajištění služby Hot-line zahrnující připravenost dodavatele pro vzdálené konzultace se zadavatelem při řešení problémů vyskytnutých se při práci s Informačním systémem. i) Service Desk - systém detekce a řízení incidentů pro oznamování závad a hlášení požadavků na poskytnutí konkrétní služby technické podpory (dále také „Service desk“). Oznamování závad a hlášení požadavků bude probíhat přes Service desk zadavatele. Předmětem VZ je dále provádění drobných úprav Informačního systému dle požadavků zadavatele (dále jen „Služby na vyžádání“), a to v maximálním objemu plnění 150 MD (1 MD = 8 hodin práce jednoho pracovníka dodavatele). Předmětem Služeb na vyžádání budou zejména nutné úpravy aktuální verze Informačního systému v návaznosti na změny legislativy, metodiky nebo v návaznosti na interní předpisy zadavatele, přinášející funkčnosti nové. Maximální počet odebraných MD nepřesáhne 150 MD, přičemž zadavatel není povinen odebrat celý počet MD, ukáže-li se v průběhu plnění Smlouvy, že jej lze pořídit s menšími kapacitními nároky.
Code from the NIPEZ code list
72222300-0
Name from the NIPEZ code list
Služby informačních technologií
Main place of performance
Hlavní město Praha
Code from the CPV code list
72222300-0
Name from the CPV code list
Služby informačních technologií
Text field for describing the place of performance
Stanovení místa plnění nevylučuje, aby dodavatel jednotlivé činnosti a úkony dle Zadávací dokumentace prováděl na libovolném místě, pokud povaha těchto činností a úkonů nevyžaduje, aby byly prováděny v místě plnění.
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Podpora programového vybavení | 72261000-2 | Podpora programového vybavení |
Place of Performance
CZ010 | Hlavní město Praha |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
18. 12. 2024 15:02 | Uveřejnění zadávacích podmínek | |||
18. 12. 2024 14:09 | Uveřejnění zadávacích podmínek |
Publication Records in the VVZ
17. 12. 2024 11:53 | 18. 12. 2024 14:03 | F2024-063732 | Oznámení o zahájení zadávacího řízení – obecná veřejná zakázka |