Technická podpora a rozvoj IS ESO - Evidence správy odvodů 2025-2028

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Technická podpora a rozvoj IS ESO - Evidence správy odvodů 2025-2028

NEN system number

N006/24/V00030472

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Not terminated

DIVISION INTO LOTS

No

contract registration number in the VVZ

Z2024-063732

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P24V00030472

Public contract regime

Above-threshold public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřené řízení

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

otevřené řízení

Type

Public service contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

18. 12. 2024 14:09

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

17. 01. 2025 10:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Mgr.

Name

Karolína

Surname

Lacková

Title after name

DiS.

EMAIL

Karolina.Lackova@fs.mfcr.cz

Phone 1

+420 296854443

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem této veřejné zakázky (dále jen "VZ") je poskytování paušálně hrazených služeb technické podpory při provozování Informačního systému pro správu odvodů za porušení rozpočtové kázně (dále také „Informační systém“), které zahrnují následující činnosti: a) Technická podpora při pravidelné údržbě a aktualizaci prostředí, ve kterém je Informační systém provozován (aktualizace provozního prostředí serverů a stanic zadavatele). Aktualizace ve vztahu k novým verzím základního software (operační systém, databáze apod.). Úpravy systémového prostředí aplikačního a databázového serveru, případně přesun systému a databáze na jiné technické prostředky dle specifikace zadavatele, včetně zabezpečení bezproblémové instalace části Informačního systému. b) Podpora při tvorbě statistických sestav a výstupů. c) Řešení havarijních stavů, incidentů, problémů či selhání (dále jen „závada“) v požadovaných termínech dle příslušné kategorie závady dle čl. IV. Smlouvy o poskytování služeb, zejména: - Řešení problémů při závadách a modifikacích na hardware a software stanicích zadavatele, které mají vliv na správnou funkci Informačního systému. - Řešení problémů při závadách a modifikacích na hardware a software serveru zadavatele, které mají vliv na správnou funkci serverové části Informačního systému (závady hardware a software serverových prostředků, na kterých je provozována aplikační nebo databázová část Informačního systému). d) Provádění oprav dat v Informačním systému, které nemají charakter chyb Informačního systému (např. oprava chybných dat vložených zadavatelem, resp. zaměstnanci zadavatele do Informačního systému). e) Provádění úprav stávajících funkčností, které vyplývají z legislativních změn, souvisejících procesních změn nebo požadavků zadavatele, resp. zaměstnanců zadavatele, ale nepřinášející funkčnosti nové. f) Provádění úprav rozhraní k aplikacím třetích stran nebo jejich verzím. g) Zajištění aktualizace technické a uživatelské dokumentace k Informačnímu systému pro zadavatele v souvislosti s prováděnou technickou podporou. h) Zajištění služby Hot-line zahrnující připravenost dodavatele pro vzdálené konzultace se zadavatelem při řešení problémů vyskytnutých se při práci s Informačním systémem. i) Service Desk - systém detekce a řízení incidentů pro oznamování závad a hlášení požadavků na poskytnutí konkrétní služby technické podpory (dále také „Service desk“). Oznamování závad a hlášení požadavků bude probíhat přes Service desk zadavatele. Předmětem VZ je dále provádění drobných úprav Informačního systému dle požadavků zadavatele (dále jen „Služby na vyžádání“), a to v maximálním objemu plnění 150 MD (1 MD = 8 hodin práce jednoho pracovníka dodavatele). Předmětem Služeb na vyžádání budou zejména nutné úpravy aktuální verze Informačního systému v návaznosti na změny legislativy, metodiky nebo v návaznosti na interní předpisy zadavatele, přinášející funkčnosti nové. Maximální počet odebraných MD nepřesáhne 150 MD, přičemž zadavatel není povinen odebrat celý počet MD, ukáže-li se v průběhu plnění Smlouvy, že jej lze pořídit s menšími kapacitními nároky.

Code from the NIPEZ code list

72222300-0

Name from the NIPEZ code list

Služby informačních technologií

Main place of performance

Hlavní město Praha

Code from the CPV code list

72222300-0

Name from the CPV code list

Služby informačních technologií

Text field for describing the place of performance

Stanovení místa plnění nevylučuje, aby dodavatel jednotlivé činnosti a úkony dle Zadávací dokumentace prováděl na libovolném místě, pokud povaha těchto činností a úkonů nevyžaduje, aby byly prováděny v místě plnění.

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailPodpora programového vybavení72261000-2Podpora programového vybavení

Place of Performance


CZ010Hlavní město Praha

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail18. 12. 2024 15:02Uveřejnění zadávacích podmínek
Detail18. 12. 2024 14:09Uveřejnění zadávacích podmínek

Publication Records in the VVZ


17. 12. 2024 11:5318. 12. 2024 14:03F2024-063732Oznámení o zahájení zadávacího řízení – obecná veřejná zakázka