Detail

Basic Information


Contracting authority

Statutární město Pardubice

Details of Published Information


Date of publication

18. 01. 2021 15:44

Publications

Uveřejnění o zrušení

Detail of Publication of Cancellation


Date and time of decision to cancel

11. 01. 2021 10:30

Justification for cancellation

Důvodem zrušení veřejné zakázky malého rozsahu s názvem „Dodávka kancelářského nábytku pro Magistrát města Pardubic“ s náhradním plněním je skutečnost, že byla doručena pouze jedna nabídka, a hodnotící komise po kontrole nabídky konstatovala, že obálka nebyla dle výzvy správně označena. Obálka měla být řádně označena názvem zakázky „Dodávka kancelářského nábytku pro Magistrát města Pardubic“ s uvedením výzvy „Neotvírat“, k rukám p. Malátové. Tento požadavek na řádné označení obálky směřuje k tomu, aby nabídky nebyly otevřeny předčasně, tj. dříve než hodnotící komisí v rámci procesu otevírání obálek. Obálka však byla popsána pouze číslem jednacím a číslem spisu, nebyla řádně označena, což vedlo k jejímu předčasnému otevření. Na základě těchto skutečností hodnotící komise rozhodla, že nabídka nebude posouzena a hodnocena. Dalším důvodem pro zrušení výběrového řízení je zájem zadavatele na získání většího množství nabídek, i to je důvod, proč výběrové řízení zopakovat. Jedním z požadavků uskutečněného výběrového řízení bylo poskytnutí tzv. náhradního plnění. Provedené výběrové řízení s pouhou jednou nabídkou, která navíc nebyla podána řádně, nasvědčuje tomu, že tento původně dobře míněný požadavek na náhradní plnění není v souladu se situací na trhu. Předkladatel tedy navrhuje provést nové výběrové řízení bez tohoto požadavku.