Dodávka hygienického materiálu na rok 2023 a 2024
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Dodávka hygienického materiálu na rok 2023 a 2024
Contracting authority
14l15 Baťův institut, příspěvková organizaceNEN system number
N006/22/V00030057
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Awarded
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P22V00030057
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Zakázka malého rozsahu
Type
Public supply contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
08. 11. 2022 10:41
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
22. 11. 2022 10:00
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Ing.
Name
Petra
Surname
Kubíková
petra.kubikova@14-15.cz
Phone 1
+420 573032110
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem veřejné zakázky je dodávka hygienického materiálu pro roky 2023 a 2024 pro potřeby 14|15 Baťova institutu, příspěvkové organizace. Obchodní a platební podmínky jsou uvedeny v Návrhu rámcové smlouvy, která je přílohou č. 1. Specifikace požadovaného hygienického materiálu k ocenění je definována na základě potřeb a technického vybavení zadavatele. Předpokládané množství hygienického materiálu v době plnění je uvedeno v příloze č. 1 Návrhu rámcové smlouvy. Tuto přílohu dodavatel doplní spolu s Rámcovou smlouvou a předloží ve své nabídce. Cena celkem stanovená v této příloze bude určující pro hodnocené nabídky dle stanoveného kritéria hodnocení. Specifikace položek a jejich měrné jednotky jsou stanoveny pro vzájemnou porovnatelnost nabídek. Jednotkové ceny doplní dodavatel s logickým zaokrouhlením na tři desetinná místa. Zadavatelem odhadovaná spotřeba hygienického materiálu pro dané období (1. 1. 2023 – 31. 12. 2024) je uvedena v příloze č. 1 zadávací dokumentace. Předpokládaná množství vycházejí z vyhodnocení nákupů provedených v minulých letech a slouží pouze pro hodnocení nabídek. Reálná množství odebraného zboží se mohou od uvedených množství lišit, tato skutečnost však nesmí mít vliv na jednotkovou cenu za předmět plnění.
Code from the NIPEZ code list
33760000-5
Name from the NIPEZ code list
Toaletní papír, kapesníky, ruční utěrky a ubrousky
Main place of performance
Zlínský kraj
Code from the CPV code list
33760000-5
Name from the CPV code list
Toaletní papír, kapesníky, ruční utěrky a ubrousky
SUBJECT-MATTER NAME
Toaletní papír, kapesníky, ruční utěrky a ubrousky
Subject-Matter Items
Place of Performance
CZ072 | Zlínský kraj |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
29. 01. 2024 09:43 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
07. 12. 2022 15:21 | Uveřejnění účastníků | |||
07. 12. 2022 15:21 | Uveřejnění výsledku | |||
08. 11. 2022 10:41 | Uveřejnění zadávacích podmínek |