Konzultační služby pro projekt DTM ČR ve Zlínském kraji

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Konzultační služby pro projekt DTM ČR ve Zlínském kraji

Contracting authority

Zlínský kraj

NEN system number

N006/21/V00000250

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Termination of performance

DIVISION INTO LOTS

No

contract registration number in the VVZ

Z2021-010051

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P21V00000250

Public contract regime

Below-threshold public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Zjednodušené podlimitní řízení

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zjednodušené podlimitní řízení

Type

Public service contract

Estimated value (excl. VAT)

2 891 250,00

Currency

koruna česká

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

07. 01. 2021 08:32

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

25. 01. 2021 10:00

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Martina

Surname

Chovancová

Title after name

DiS.

EMAIL

martina.chovancova@kr-zlinsky.cz

Phone 1

+420 577043874

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem plnění zadávané veřejné zakázky (dále jen „veřejná zakázka“ či „VZ“) je poskytování poradenských služeb z oblasti digitálních technických map v rámci projektu DTM ČR ve Zlínském kraji. V rámci realizace veřejné zakázky budou poskytovány: a) odborné konzultace ve fázi organizace zadávacích řízení ke zpracování zadávacích podmínek – zejména konzultace technické specifikace, zadávacích podmínek, konzultace k návrhu smlouvy o dílo a návrhu smlouvy o technické podpoře, konzultace detailů k technickému řešení, integračním vazbám, migracím dat a odborným technickým formulacím v zadávací dokumentaci, b) konzultace ke zjištění dopadu požadovaných změn směrem ke koncepci celkového řešení, c) konzultace ke způsobu technického řešení v případě nutnosti změn, d) návrh kontrol kvality dat, tj. zejména návrh definovaných kontrolních mechanismů a postupů k prokázání požadované kvality z hlediska obsahu, přesnosti a úplnosti pořízených dat, e) návrh a provedení výstupních kontrol a postupů pro ověření kvality z hlediska obsahu, přesnosti a úplnosti pořízených dat včetně návrhů výstupních protokolů obsahující zejména postupy, rozsahy, metody a výsledky prováděných kontrol, f) návrh nastavení rozsahu a četnosti kontrol pro zajištění kvality z hlediska obsahu, přesnosti a úplnosti pořízených dat pro potřeby zadávacího řízení, g) tvorba metodických a provozních dokumentací a směrnic sloužících pro zajištění datové části v provozní fázi, h) odborné služby týkající se oblasti digitální technické mapy. Maximální rozsah služby: 2 250 hodin Požadavky na rozsah předmětu plnění jsou podrobně a závazně specifikovány v příloze výzvy č. 1 – návrh smlouvy o dílo (obchodní podmínky). Veřejná zakázka je součástí projektu „Digitální technická mapa ČR ve Zlínském kraji“, reg.č. xxxxx (dále jen „Projekt“), který Objednatel realizuje v rámci Operačního programu Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost 2014-2020, Výzva III programu podpory vysokorychlostní internet – aktivity: Vznik a rozvoj digitálních technických map krajů (DTM).

Code from the NIPEZ code list

79419000-4

Name from the NIPEZ code list

Hodnoticí poradenské služby

Main place of performance

Zlínský kraj

Code from the CPV code list

79419000-4

Name from the CPV code list

Hodnotící poradenské služby

SUBJECT-MATTER NAME

Hodnotící poradenské služby

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailGeografické informační systémy (GIS nebo ekvivalent)38221000-0Geografické informační systémy (GIS nebo ekvivalent)
DetailHodnotící poradenské služby79419000-4Hodnotící poradenské služby

Place of Performance


CZ072Zlínský kraj

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail17. 01. 2024 15:27Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail17. 01. 2024 15:23Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail17. 01. 2024 15:22Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail06. 03. 2023 08:02Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail07. 01. 2022 13:59Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail24. 03. 2021 09:13Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail24. 03. 2021 09:10Uveřejnění účastníků
Detail24. 03. 2021 09:08Uveřejnění účastníků
Detail24. 03. 2021 09:08Uveřejnění výsledku
Detail24. 03. 2021 09:05Uveřejnění účastníků

Publication Records in the VVZ


23. 03. 2021 00:0024. 03. 2021 00:00F2021-010051Oznámení o výsledku zadávacího řízení v podlimitním režimu