Příprava, organizace a zajištění Konference o veřejné podpoře

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Příprava, organizace a zajištění Konference o veřejné podpoře

NEN system number

N006/25/V00005252

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Not terminated

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P25V00005252

Public contract regime

Below-threshold public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Zjednodušené podlimitní řízení

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

zjednodušené podlimitní řízení

Type

Public service contract

Estimated value (excl. VAT)

800,000.00

Currency

koruna česká

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

02/20/2025, 12:54 PM

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

03/12/2025, 10:00 AM

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Mgr.

Name

Zuzana

Surname

Čajková

EMAIL

zuzana.cajkova@uohs.gov.cz

Phone 1

+420 542167850

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem této veřejné zakázky je poskytnutí kompletních služeb a servisu spojených s přípravou, organizací a zajištěním řádného průběhu Konference o veřejné podpoře, která se uskuteční v sídle zadavatele v Brně, a rovněž i společenského večera v prostorách Starobrněnského opatství (Mendelův skleník, vč. přilehlé zahrady a zázemí), kde budou poskytovány gastronomické služby, a po celou dobu konání bude zajištěn reprodukovaný (podkresový) hudební doprovod přiměřený charakteru této společenské události. Konferencí se rozumí reprezentativní, mezinárodní konference, na které se setkají a budou přednášet odborníci mezinárodní prestiže z řad zástupců státních orgánů, z akademické sféry, advokátních kanceláří, zahraničních soutěžních úřadů nebo jiných významných institucí. Jejím zaměřením jsou zejména aktuální trendy v oblasti veřejné podpory. Předmětem veřejné zakázky je zejména: a) zajištění elektronické registrace účastníků konference, výběr účastnického konferenčního poplatku; b) organizace konference; c) zajištění tlumočení; d) pořízení fotodokumentace; e) cateringové služby; f) příprava a zajištění prostoru pro konání Galavečera; g) ubytovací služby pro vybrané přednášející a přeprava vybraných přednášejících na místo konání a zpět. Zadavatel předpokládá následující počty účastníků konference: a) přepokládaný počet účastníků konference je 130 osob; b) předpokládaný rozsah ubytovacích služeb pro 4 přednášející ve 4 samostatných pokojích v rámci jednoho hotelu a předpokládaný rozsah přepravy na místo konání a zpět pro 3 přednášející. Minimální požadavky na předmět veřejné zakázky jsou vymezeny technickými, obchodními a jinými smluvními podmínkami, které jsou specifikovány ve Výzvě k podání nabídek a jejich přílohách.

Code from the NIPEZ code list

79952000-2

Name from the NIPEZ code list

Organizování akcí

Main place of performance

Jihomoravský kraj

Code from the CPV code list

79952000-2

Name from the CPV code list

Organizování akcí

SUBJECT-MATTER NAME

Organizování akcí

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZ064Jihomoravský kraj

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail02/20/2025, 12:54 PMUveřejnění zadávacích podmínek