Detail

Basic Information


Contracting authority

Statutární město Brno

Details of Published Information


Date of publication

09. 07. 2019 15:11

Publications

Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace

Text of the Explanation of the Procurement Documents


Show detail
Text of the Explanation of the Procurement Documents
DetailAd 1) Objekt SO 101 není zahrnutý do zadávané stavby. Projektová dokumentace ho sice obsahuje, ale bude prováděn dodatečně až po realizaci obchvatu Žebětína. Z tohoto důvodu není objekt SO 101 uveden ani v zadávacím výkazu výměr. Ad 2) Některé úpravy byly v STZ označené SO 104-1-3 a SO 105-1-3, protože vyžadovaly vedle stavebního povolení i samostatné územní umístění. Označení se týkalo pouze této záležitosti. Tyto úpravy jsou však součástí zadávané stavby a jsou ve výkazu výměr zahrnuty, i když nejsou výše uvedeným způsobem označeny. Ad 3) Edef,2 = min. 30 MPa Ad 4) Tloušťka sejmutí ornice je 30 cm. Ad 5), 6) Ornice bude rozprostřena v okolí nových úprav – domluveno prostřednictvím MČ Brno-Žebětín, doplněno v upraveném výkazu výměr. Ad 7) Tuto záležitost domlouvá MČ Brno-Žebětín. Ad 8) Upřesněno v upraveném výkazu výměr. Ad 9) Výhybna objektu SO 102 se nachází na pozemku vedeném jako ostatní plocha / ostatní komunikace, nejedná se o ornou půdu. Ad 10) Svahy v krátké koncové zářezové části jsou navrženy tak, aby nedošlo k záboru okolních pozemků. Upřesnění sklonů svahů v tomto úseku bude stanoveno po vytýčení v terénu. Srážková voda bude zachycována pásovou vpustí s funkcí propustku, která se nachází ihned za koncem úseku vozovky obsažené v SO 103. Tato pásová vpusť je součástí objektu SO 106. Ad 11) Upřesněno v upraveném výkazu výměr. Ad 12) Opraveno v upraveném výkazu výměr. Ad 13) Sklon 3:1 se týká podzemní části konstrukce vozovky. Povrch výhybny se nachází takřka v úrovni stávajícího terénu (±15 cm), tedy násypové a zářezové svahy jsou velmi malé. U násypových svahů je třeba uvažovat se sklony 1:1,5, u zářezových 1:1 v souladu s ČSN 73 6109. Ad 14) Upřesněno v upraveném výkazu výměr. Ad 15) Konstatování, že pod mostním objektem se v současnosti v délce 26,70 m účelová komunikace nachází, mělo význam pro územní souhlas, aby bylo jasné, které úseky jsou územně umístěné a které je třeba nově umístit. Nemá to však žádný dopad na výměry. Plocha pod mostem má hlinitý povrch. Ad 16) Podjezdná výška pod mostem bude min. 4,30 m (po provedení stavby). V současnosti je tato výška větší. Ad 17) Opraveno v upraveném výkazu výměr. Ad 18) Upřesněno v upraveném výkazu výměr. Ad 19) Podél kabelu UPC se rezervní chránička nebude pokládat. Dojde k pouze k uložení stávajícího kabelu do ochranných žlabů. Ad 20), 21), 22), 23) Vše upřesněno v upraveném výkazu výměr. Ad 24) Navržené řešení bylo požadováno správcem obory (Lesy města Brna) z důvodu zabránění úniku zvěře z obory. Je praktikováno u vstupů do obdobných lesních zařízení s chovem zvěře přístupných veřejnosti i v jiných lokalitách, a prošlo stavebním řízením. Terénní podmínky na stávajících cestách na území obory navíc neumožňují bezbariérový provoz osob na invalidních vozících bez doprovodu. Pokud by se úprava v budoucnu neosvědčila, lze mříž lokálně překrýt, toto však není předmětem této stavby.

Published Documents


Show detail
Detail001_-_Propojeni_Zebetina_i_horni_casti_Bystrce_s_Kohoutovicemi_pro_pesi_a_cyklisty_-_I._etapa_[zadani]Vysvětlení zadávací dokumentace09. 07. 2019 15:11Dokument není zavirovaný
Detail002_-_Propojeni_Zebetina_i_horni_casti_Bystrce_s_Kohoutovicemi_pro_pesi_a_cyklisty_-_II._etapa_[zadani]Vysvětlení zadávací dokumentace09. 07. 2019 15:11Dokument není zavirovaný