Dohled a správa produktů HCL

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Dohled a správa produktů HCL

NEN system number

N006/24/V00032909

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Not terminated

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P24V00032909

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

otevřená výzva

Type

Public service contract

Estimated value (excl. VAT)

1 652 892,56

Currency

koruna česká

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

16. 10. 2024 17:45

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

25. 10. 2024 08:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Ing.

Name

Veronika

Surname

Nevyjelová

EMAIL

veronika.nevyjelova@nature.cz

Phone 1

+420 951421140

Phone 2

+420 724825189

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem této veřejné zakázky je poskytování služeb spojených s dohledem a správou systém HCL Notes/Domino, HCL Sametime, HCL Notes Traveler a HCL Leap. Tato činnost zahrnuje: a) dohled a správa 35 HCL Domino serverů; b) dohled a správa HCL Sametime server a klientů; c) dohled a správa HCL Notes Traveler server a mobilních klientů; d) správa 800+ klientů HCL Notes (řešení chyb, součinnosti při instalacích a upgradech); e) dohled a správa HCL Leap serverů; f) analýza a tvorba zadání nových aplikací v prostředí HCL Notes/Domino; g) součinnost s dalšími dodavateli při vývoji nových aplikací, úpravách a opravách; h) vývoj vlastních aplikací a agentů v prostředí HCL Notes/Domino; i) vytváření pohledů v databázích v prostředí HCL Notes/Domino; j) správa číselníků v prostředí HCL Notes/Domino; k) správa přístupových práv a rolí v prostředí HCL Notes/Domino; l) importy a exporty dat a jejich správa; m) školení uživatelů; n) podpora koncových uživatelů v dané oblasti (800+), tj. vyřizování definovaných požadavků z interního systému Helpdesk včetně související nezbytné administrace s daným požadavkem a komunikace s koncovým uživatelem; o) odstraňování havarijních stavů výše uvedených systémů HCL - havarijní stav je stav, vzniklý v důsledku okolností zamezující činnosti základních funkcí systému, které jsou nezbytné pro provoz aplikací a jejichž funkci nelze dočasně zabezpečit odpovídajícím náhradním způsobem. p) odstraňování problémů s výše uvedenými systémy HCL – jde zejména o problémy týkající se bezprostředně uživatele (nemožnost přihlášení k účtu nebo k jednotlivým aplikacím, apod.). Bližší informace k plnění je uvedena v příloze č. 1 této výzvy (Návrh smlouvy o poskytování služeb).

Code from the NIPEZ code list

72253200-5

Name from the NIPEZ code list

Systémová podpora

Main place of performance

Česká republika

Code from the CPV code list

72253200-5

Name from the CPV code list

Systémová podpora

SUBJECT-MATTER NAME

Systémová podpora

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZČeská republika

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail28. 10. 2024 15:39Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail22. 10. 2024 17:39Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail16. 10. 2024 18:30Došlo k uveřejnění dokumentu Příloha 2_Výzvy_ Návrh smlouvy o zpracování osobních údajů.doc.
Detail16. 10. 2024 17:45Uveřejnění zadávacích podmínek