Dohled a správa produktů HCL
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Dohled a správa produktů HCL
Contracting authority
Agentura ochrany přírody a krajiny České republikyNEN system number
N006/24/V00032909
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Not terminated
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P24V00032909
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
otevřená výzva
Type
Public service contract
Estimated value (excl. VAT)
1 652 892,56
Currency
koruna česká
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
16. 10. 2024 17:45
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
25. 10. 2024 08:00
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Ing.
Name
Veronika
Surname
Nevyjelová
veronika.nevyjelova@nature.cz
Phone 1
+420 951421140
Phone 2
+420 724825189
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem této veřejné zakázky je poskytování služeb spojených s dohledem a správou systém HCL Notes/Domino, HCL Sametime, HCL Notes Traveler a HCL Leap. Tato činnost zahrnuje: a) dohled a správa 35 HCL Domino serverů; b) dohled a správa HCL Sametime server a klientů; c) dohled a správa HCL Notes Traveler server a mobilních klientů; d) správa 800+ klientů HCL Notes (řešení chyb, součinnosti při instalacích a upgradech); e) dohled a správa HCL Leap serverů; f) analýza a tvorba zadání nových aplikací v prostředí HCL Notes/Domino; g) součinnost s dalšími dodavateli při vývoji nových aplikací, úpravách a opravách; h) vývoj vlastních aplikací a agentů v prostředí HCL Notes/Domino; i) vytváření pohledů v databázích v prostředí HCL Notes/Domino; j) správa číselníků v prostředí HCL Notes/Domino; k) správa přístupových práv a rolí v prostředí HCL Notes/Domino; l) importy a exporty dat a jejich správa; m) školení uživatelů; n) podpora koncových uživatelů v dané oblasti (800+), tj. vyřizování definovaných požadavků z interního systému Helpdesk včetně související nezbytné administrace s daným požadavkem a komunikace s koncovým uživatelem; o) odstraňování havarijních stavů výše uvedených systémů HCL - havarijní stav je stav, vzniklý v důsledku okolností zamezující činnosti základních funkcí systému, které jsou nezbytné pro provoz aplikací a jejichž funkci nelze dočasně zabezpečit odpovídajícím náhradním způsobem. p) odstraňování problémů s výše uvedenými systémy HCL – jde zejména o problémy týkající se bezprostředně uživatele (nemožnost přihlášení k účtu nebo k jednotlivým aplikacím, apod.). Bližší informace k plnění je uvedena v příloze č. 1 této výzvy (Návrh smlouvy o poskytování služeb).
Code from the NIPEZ code list
72253200-5
Name from the NIPEZ code list
Systémová podpora
Main place of performance
Česká republika
Code from the CPV code list
72253200-5
Name from the CPV code list
Systémová podpora
SUBJECT-MATTER NAME
Systémová podpora
Subject-Matter Items
Place of Performance
CZ | Česká republika |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
28. 10. 2024 15:39 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
22. 10. 2024 17:39 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
16. 10. 2024 18:30 | Došlo k uveřejnění dokumentu Příloha 2_Výzvy_ Návrh smlouvy o zpracování osobních údajů.doc. | |||
16. 10. 2024 17:45 | Uveřejnění zadávacích podmínek |