Zajištění temporary zaměstnanců

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Zajištění temporary zaměstnanců

NEN system number

N006/21/V00030679

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Awarded

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P21V00030679

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka malého rozsahu

Type

Public service contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

12. 11. 2021 14:17

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

29. 11. 2021 15:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Ing.

Name

Lenka

Surname

Sokoltová

EMAIL

lenka.sokoltova@czechtrade.cz

Phone 1

+420 224907564

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Česká agentura na podporu obchodu / CzechTrade (dále jen „zadavatel“) zadává veřejnou zakázku na zajištění temporary zaměstnanců (zejména provoz recepce). Specifikace předmětu zakázky: Administrativní podpora jednotlivých oddělení a zajištění provozu recepce CzechTrade v Praze. Pracovní doba je následující: Po, St - Pá 10.00 – 14.00 hod. Út 8.30 – 12.30 hod s výjimkou dnů pracovního klidu (např. státní svátky) a dnů, které CzechTrade označí jako nepracovní (čerpání hromadné dovolené atp.). Hrubá hodinová mzda dočasně přiděleného zaměstnance na pozici odborný pracovník činí 120,- Kč/1 hod. Zaměstnanci musí splňovat následující požadavky: - ukončené středoškolské vzdělání - ovládání práce na PC (MS Office), - anglický jazyk na komunikativní úrovni výhodou, - příjemné vystupování a vzhled, - samostatnost, komunikativnost, - znalost českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího. Pracovní náplň zaměstnance: - administrativní podpora jednotlivých oddělení zadavatele; - tisk, kopírování, skenování a kompletace materiálů zadavatele dle pokynů; - zapisování došlé pošty na intranet; - roznáška denního tisku do kanceláří; - uvádění návštěv do zasedacích místností; - zajištění občerstvení pro návštěvy (příprava teplých nápojů - káva, čaj; rozlévání studených nápojů – voda, džus); - v omezené míře zástup za sekretářku generálního ředitele v době její nepřítomnosti

Code from the NIPEZ code list

79621000-3

Name from the NIPEZ code list

Zajišťování kancelářského personálu

Main place of performance

Hlavní město Praha

Code from the CPV code list

79621000-3

Name from the CPV code list

Zajišťování kancelářského personálu

Text field for describing the place of performance

Praha

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailGrafické pracovní stanice42962300-0Grafické pracovní stanice
DetailZajišťování kancelářského personálu79621000-3Zajišťování kancelářského personálu

Place of Performance


CZ010Hlavní město Praha

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail24. 03. 2024 16:57Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail30. 03. 2023 13:14Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail20. 12. 2021 14:48Uveřejnění účastníků
Detail20. 12. 2021 14:48Uveřejnění výsledku
Detail12. 11. 2021 14:17Uveřejnění zadávacích podmínek