Studie proveditelnosti vytvoření Portálu podnikatele ČR
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Studie proveditelnosti vytvoření Portálu podnikatele ČR
Contracting authority
Česká agentura na podporu obchoduNEN system number
N006/23/V00008905
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Termination of performance
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P23V00008905
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Zakázka malého rozsahu
Type
Public service contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
30. 03. 2023 14:45
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
27. 04. 2023 15:00
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Ing.
Name
Lenka
Surname
Sokoltová
lenka.sokoltova@czechtrade.cz
Phone 1
+420 224907564
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem plnění veřejné zakázky jsou služby spočívající ve vypracování Studie proveditelnosti k vytvoření Portálu podnikatele (dále jen „Studie proveditelnosti“) k zamýšlenému projektu Portál podnikatele, který bude centrálním místem zastřešujícím veškeré elektronické služby veřejné správy vůči podnikatelům pro Českou agenturu na podporu obchodu / CzechTrade (dále jen „Zadavatel“ či „CzechTrade“). Součástí plnění je vytvoření žádosti o vydání stanoviska Odboru Hlavního architekta eGovermentu, formuláře typu A. Součástí plnění je realizace analýzy klíčových aktérů poskytujících služby podnikatelům a jejich dodavatelů, služeb těchto aktérů, vhodnosti zakomponování služeb v elektronické podobě do Portálu podnikatele a využívaných informačních systémů s cílem určení možné integrace na Portál podnikatele. Vítězný Dodavatel bude v součinnosti se Zadavatelem vést v průběhu realizace projektu koordinační mezirezortní jednání s těmito aktéry a bude od nich získávat analytické informace pro vytvoření dokumentu Studie proveditelnosti a jeho příloh v rámci analytických jednání, workshopů a kulatých stolů. Dále bude v rámci předmětu plnění vytvořena prezentace obsahující klíčové zjištění Studie proveditelnosti a následně bude prezentována Dodavatelem vedení Zadavatele a jeho gestora (MPO). Pro vytvoření Portálu podnikatele jako celorepublikového centrálního řešení je pro úspěšné vytvoření nezbytné zpracovat komplexní Studii proveditelnosti, která bude popisovat možné varianty realizace, provede jejich komparaci, vyhodnotí ekonomickou a časovou náročnost, náročnost na lidské zdroje, zanalyzuje technické řešení v oblasti služeb, aplikační, datové a technologické části, provede procesní analýzu vč. analýzy možné mezirezortní spolupráce mezi aktéry a využití služeb dalších subjektů nejen veřejné správy směrem k podnikateli. U projektu je počítáno s aktivním zapojením těchto stran, přičemž Dodavatel bude těchto jednání účasten a bude je spoluorganizovat tak, aby získal pro Studii proveditelnosti a její přílohy relevantní vstupy.
Code from the NIPEZ code list
72222000-7
Name from the NIPEZ code list
Strategické revize informačních systémů nebo technologií a jejich plánování
Main place of performance
Hlavní město Praha
Code from the CPV code list
72222000-7
Name from the CPV code list
Informační systémy nebo technologické strategické revize a plánování
SUBJECT-MATTER NAME
Informační systémy nebo technologické strategické revize a plánování
Text field for describing the place of performance
Praha
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Průzkum trhu a ekonomický průzkum; průzkum veřejného mínění a statistiky | 79300000-7 | Průzkum trhu a ekonomický průzkum; průzkum veřejného mínění a statistiky |
Place of Performance
CZ010 | Hlavní město Praha |
CZ010 | Hlavní město Praha |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
24. 03. 2024 16:41 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
24. 03. 2024 16:41 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
09. 06. 2023 18:03 | Uveřejnění účastníků | |||
09. 06. 2023 18:03 | Uveřejnění výsledku | |||
25. 04. 2023 09:18 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
25. 04. 2023 09:00 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
18. 04. 2023 16:26 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
10. 04. 2023 19:43 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
31. 03. 2023 10:09 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
30. 03. 2023 14:45 | Uveřejnění zadávacích podmínek |