Zajištění grafických a DTP prací 2021/2022
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Zajištění grafických a DTP prací 2021/2022
Contracting authority
Česká agentura na podporu obchoduNEN system number
N006/21/V00013755
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Termination of performance
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P21V00013755
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Zakázka malého rozsahu
Type
Public service contract
Estimated value (excl. VAT)
1 330 600,00
Currency
koruna česká
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
31. 05. 2021 09:20
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
14. 06. 2021 12:00
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Ing.
Name
Lenka
Surname
Sokoltová
lenka.sokoltova@czechtrade.cz
Phone 1
+420 224907564
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Česká agentura na podporu obchodu / CzechTrade (dále jen „zadavatel“) zadává veřejnou zakázku na zajištění grafických a DTP prací. Specifikace předmětu zakázky: Grafické práce, DTP práce, předtisková příprava při tvorbě propagačních materiálů CzechTrade, zahrnující jak tiskovou formu, tak formu pro elektronické využití a současně služby copywritera, tvoří převážně: • Grafické a DTP zpracování nových propagačních materiálů dle předem daného jednotného vizuálního stylu CzechTrade (dále jen manuál JVS) - zalamování textů, využívání grafických prvků/stylu CzechTrade, ilustračních fotografií a vektorové grafiky (výběr, retuš, úprava barevnosti a jiné související změny) • Zalamování již existující grafiky do jiných formátů • Zpracování nových layoutů image inzerce dle již schváleného konceptu • Zpracování produktových inzercí • Zpracování pozvánek na veletrhy do word šablony • Grafické návrhy pro tvorbu některých reklamních předmětů • Zpracování A4 katalogů na veletrhy dle předem dané grafické předlohy • Předtisková příprava: sazba, zlom, příprava grafů a tabulek, úpravy textů, jazykové korektury textů (pouze v případě češtiny), hypertextové odkazy, příprava tiskových dat • Služby Copywritera – stylistická úprava textů dodaných zadavatelem u vybraných projektů • Služby Art direktory – v případě kreativních zadání • Služby jazykové korektury Dodavatel bude dodržovat schválený jednotný vizuální styl agentury CzechTrade (JVS), viz úložiště: https://czechtrade.brandcloud.pro Ukázka aktuální používané grafiky viz příloha č. 5. Požadovaným výstupem bude většinou tiskové PDF, ai, psd, word nebo jiná předem dohodnutá forma výstupu (např. výstup pro elektronické použití). U materiálů, které budou v českém jazyce, bude dodavatelem garantována jazyková korektura před odevzdáním dat, výjimka je možná pouze v případě, kdy zadavatel nebude korekturu požadovat. U cizojazyčných materiálů bude korektura realizována až na základě požadavku objednavatele. Předmětem zakázky budou výše vyjmenované grafické a DTP práce na např. těchto nejčastěji používaných propagačních materiálech zadavatele a dalších materiálech vyžadující grafické a DTP zpracování vyplývající z aktuálních potřeb agentury. V závorce uvedené předpokládané (negarantované) druhy a množství těchto materiálů za rok (příklady materiálů): > Propagační letáky (15 druhů z toho 5 druhů v dalších 6 jazykových mutacích – překlady dodává zadavatel), > Zpráva o činnosti agentury CzechTrade, rozsah 28+4 stran, rozměr čtverce 210x210 (1 druh) > Katalogy pro zahraniční veletrhy z (projekty EU – Novumm, Novumm Ket a Design pro konkurenceschopnost), rozsah cca 12 – 32 stran (63 druhů), > Závěrečná dokumentace pro projekty EU – Novumm, Novumm Ket a Design pro konkurenceschopnost (3) > Propagační plakáty/roll-ups/bannery/cedule/samolepky/kartičky/pozvánky (60 druhů), > Inzeráty do tištěných médií (20 druhů), obvykle formát A4 > Bannery a grafiky pro on-line využití (15 druhů), > Označení, piktogramy, mapy, komplimentky a další (10 druhů), > Vizitky (pro cca 100 zaměstnanců), > Přebarvení fotografií (60) > Úpravy a tvorba log CzechTrade s dovětkem zahraniční kanceláře (10) > Novoročenka (1 druh), > Certifikáty a diplomy, indexy pro kurzy pořádané CT (5 druhů), > Další merkantilní tiskoviny (3 druhy), > Interní elektronický časopis CINT, rozsah 15 – 25 stran (6 druhů) > Pozvánky ve word šablonách 4 – 6 stran (100 druhů) > Oborové katalogy, rozsah 48 – 56 stran (3 druhy) > Oborové listy (10 druhů) > Aktualizace brožury Česká republika 24 stran (1 druh) > Grafika pro vybrané reklamní předměty (5 druhů) > Interní projekt „Exportní aliance“ – tvorba různých propagačních materiálů dle aktuální potřeby aliance > a další Zadavatel očekává, že objednávky budou zadávány elektronicky, v některých případech projednávány osobně při jednáních v sídle zadavatele. Je nutné počítat s tím, že se zakázky v mnoha případech realizují ve stejném časovém období (práce na několika zakázkách najednou) a často mají stejný termín dodání. Dodavatel garantuje čestným prohlášením maximální dobu dodání definovaných grafických návrhů a podkladů pro tisk. Viz příloha č. 3 Výsledkem výběrového řízení bude uzavření smlouvy s jedním dodavatelem grafických a DTP prací na dobu 12 měsíců. Požadované grafické a DTP práce budou specifikovány v dílčích objednávkách zadavatele zasílaných emailem. Cena grafických a DTP prací se vždy bude odvíjet od závazné hodinové sazby prací a dalších služeb (bez DPH) uvedených v nabídce. Pozn. 1 - Operativnost, rychlost a kreativita při tvorbě propagačních materiálů, přičemž dodavatel musí při tvorbě návrhů layoutů vycházet z aktuálního manuálu JVS zadavatele a konceptu schválených aktuálních kampaní. Požadavkem na dodavatele je dodržování grafiky jednotně, napříč konkrétními druhy materiálů, tedy dodržení návaznosti již vzniklého. Zároveň řešení nových potřeb opět v návaznosti na aktuální JVS CzechTrade. Od dodavatele se očekává smysl pro detail, profesionální grafická odbornost, zodpovědnost za řádně a bezchybně připravené podklady do tisku. Jazykové mutace propagačních materiálů jsou nejčastěji: čeština, angličtina, němčina, francouzština, ruština, italština, španělština, čínština dále dle destinací zahraničního zastoupení (portugalština, polština, švédština, vietnamština, arabština atd.). Dodavatel tak musí disponovat nejen fonty písma zadavatele (viz manuál JVS) se středoevropskými znaky, ale i znaky z čínštiny, arabštiny aj. Účastník doloží toto formou čestného prohlášení, přičemž podepsáno musí být vždy osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka (v případě podpisu nabídky zmocněnou osobou doloží účastník v nabídce originál plné moci či jiného platného pověřovacího dokumentu). Účastník ale překlady nerealizuje, přeložené texty obdrží od zadavatele, pokud není dohodnuto jinak.
Code from the NIPEZ code list
79810000-5
Name from the NIPEZ code list
Tiskařské služby
Main place of performance
Hlavní město Praha
Code from the CPV code list
79810000-5
Name from the CPV code list
Tiskařské služby
SUBJECT-MATTER NAME
Tiskařské služby
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Grafické pracovní stanice | 42962300-0 | Grafické pracovní stanice | ||
Tiskařské služby | 79810000-5 | Tiskařské služby |
Place of Performance
CZ010 | Hlavní město Praha |
CZ010 | Hlavní město Praha |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
02. 04. 2023 20:30 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
02. 04. 2023 20:30 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
29. 06. 2021 17:30 | Uveřejnění účastníků | |||
29. 06. 2021 17:30 | Uveřejnění výsledku | |||
02. 06. 2021 07:58 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
31. 05. 2021 09:20 | Uveřejnění zadávacích podmínek |