Zajištění prostor a služeb na akci Future of Export Summit 2023

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Zajištění prostor a služeb na akci Future of Export Summit 2023

NEN system number

N006/23/V00014310

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Termination of performance

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P23V00014310

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka malého rozsahu

Type

Public service contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

23. 05. 2023 15:08

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

06. 06. 2023 09:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Ing.

Name

Lenka

Surname

Sokoltová

EMAIL

lenka.sokoltova@czechtrade.cz

Phone 1

+420 224907564

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Plněním předmětu zakázky se rozumí zajištění následujících služeb po dobu trvání akce dne 31. října 2023 v době od 10,00 do 14,30 hod. v Praze. Předpokládaný harmonogram:  7:00 – 9:00 příprava akce (organizátoři)  9:00 – 9:50 networkingová snídaně a sladění key hostů ve VIP místnosti  9:15 – 14:30 newsroom (zázemí pro novináře)  9:15 – 10:00 registrace návštěvníků + coffee break ve foyer  10:00 – 12:00 moderovaný hlavní program konference pro 400 hostů  10:00 – 10:30 – úvodní slovo ministra MPO a MF a generálního ředitele CT  10:30 – 11:35 – hlavní vystupující (4 osobnosti / 4 témata)  11:35 – 12:00 – panelová diskuze (zástupci 3 – 4 firem)  12:00 – 12:30 coffee break ve foyer  12:30 – 13:30 tři paralelní workshopy, každý pro 130 hostů na odlišná témata (vždy 3 – 6 vystupujících + moderátor)  13:30 – 14:30 networking ve foyer  14:00 – 15:30 úklid akce po skončení Účastník musí být přímým provozovatelem prostor a poskytovatelem požadovaných služeb a to konkrétně: 1) Pronájem prostor, mobiliáře a dalšího vybavení a služeb na konferenci Future of Export Summit po celou dobu konání akce, pokud není specifikováno jinak 2) Technické vybavení po celou dobu konání akce, pokud není specifikováno jinak 3) Zajištění občerstvení v průběhu akce pro 400 osob, pokud není specifikováno jinak 4) Zajištění občerstvení v průběhu akce pro 15 osob v newsroom 5) Zajištění občerstvení pro 15 osob ve VIP salónku – 9:00 – 10:00 6) Ostatní po celou dobu konání akce

Code from the NIPEZ code list

79952000-2

Name from the NIPEZ code list

Organizování akcí

Main place of performance

Hlavní město Praha

Code from the CPV code list

79952000-2

Name from the CPV code list

Organizování akcí

SUBJECT-MATTER NAME

Organizování akcí

Text field for describing the place of performance

Praha

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZ010Hlavní město Praha
CZ010Hlavní město Praha

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail25. 12. 2023 16:09Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail25. 12. 2023 16:09Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail03. 08. 2023 21:09Uveřejnění účastníků
Detail03. 08. 2023 21:09Uveřejnění výsledku
Detail03. 08. 2023 21:07Uveřejnění účastníků
Detail03. 08. 2023 21:07Uveřejnění výsledku
Detail25. 05. 2023 13:20Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail23. 05. 2023 15:08Uveřejnění zadávacích podmínek