Zajištění prostor a služeb na akci Future of Export Summit 2023
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Zajištění prostor a služeb na akci Future of Export Summit 2023
Contracting authority
Česká agentura na podporu obchoduNEN system number
N006/23/V00014310
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Termination of performance
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P23V00014310
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Zakázka malého rozsahu
Type
Public service contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
23. 05. 2023 15:08
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
06. 06. 2023 09:00
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Ing.
Name
Lenka
Surname
Sokoltová
lenka.sokoltova@czechtrade.cz
Phone 1
+420 224907564
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Plněním předmětu zakázky se rozumí zajištění následujících služeb po dobu trvání akce dne 31. října 2023 v době od 10,00 do 14,30 hod. v Praze. Předpokládaný harmonogram: 7:00 – 9:00 příprava akce (organizátoři) 9:00 – 9:50 networkingová snídaně a sladění key hostů ve VIP místnosti 9:15 – 14:30 newsroom (zázemí pro novináře) 9:15 – 10:00 registrace návštěvníků + coffee break ve foyer 10:00 – 12:00 moderovaný hlavní program konference pro 400 hostů 10:00 – 10:30 – úvodní slovo ministra MPO a MF a generálního ředitele CT 10:30 – 11:35 – hlavní vystupující (4 osobnosti / 4 témata) 11:35 – 12:00 – panelová diskuze (zástupci 3 – 4 firem) 12:00 – 12:30 coffee break ve foyer 12:30 – 13:30 tři paralelní workshopy, každý pro 130 hostů na odlišná témata (vždy 3 – 6 vystupujících + moderátor) 13:30 – 14:30 networking ve foyer 14:00 – 15:30 úklid akce po skončení Účastník musí být přímým provozovatelem prostor a poskytovatelem požadovaných služeb a to konkrétně: 1) Pronájem prostor, mobiliáře a dalšího vybavení a služeb na konferenci Future of Export Summit po celou dobu konání akce, pokud není specifikováno jinak 2) Technické vybavení po celou dobu konání akce, pokud není specifikováno jinak 3) Zajištění občerstvení v průběhu akce pro 400 osob, pokud není specifikováno jinak 4) Zajištění občerstvení v průběhu akce pro 15 osob v newsroom 5) Zajištění občerstvení pro 15 osob ve VIP salónku – 9:00 – 10:00 6) Ostatní po celou dobu konání akce
Code from the NIPEZ code list
79952000-2
Name from the NIPEZ code list
Organizování akcí
Main place of performance
Hlavní město Praha
Code from the CPV code list
79952000-2
Name from the CPV code list
Organizování akcí
SUBJECT-MATTER NAME
Organizování akcí
Text field for describing the place of performance
Praha
Subject-Matter Items
Place of Performance
CZ010 | Hlavní město Praha |
CZ010 | Hlavní město Praha |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
25. 12. 2023 16:09 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
25. 12. 2023 16:09 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
03. 08. 2023 21:09 | Uveřejnění účastníků | |||
03. 08. 2023 21:09 | Uveřejnění výsledku | |||
03. 08. 2023 21:07 | Uveřejnění účastníků | |||
03. 08. 2023 21:07 | Uveřejnění výsledku | |||
25. 05. 2023 13:20 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
23. 05. 2023 15:08 | Uveřejnění zadávacích podmínek |