Studie proveditelnosti vytvoření Portálu podnikatele ČR

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Studie proveditelnosti vytvoření Portálu podnikatele ČR

NEN system number

N006/23/V00008905

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Termination of performance

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P23V00008905

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka malého rozsahu

Type

Public service contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

30. 03. 2023 14:45

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

27. 04. 2023 15:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Ing.

Name

Lenka

Surname

Sokoltová

EMAIL

lenka.sokoltova@czechtrade.cz

Phone 1

+420 224907564

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem plnění veřejné zakázky jsou služby spočívající ve vypracování Studie proveditelnosti k vytvoření Portálu podnikatele (dále jen „Studie proveditelnosti“) k zamýšlenému projektu Portál podnikatele, který bude centrálním místem zastřešujícím veškeré elektronické služby veřejné správy vůči podnikatelům pro Českou agenturu na podporu obchodu / CzechTrade (dále jen „Zadavatel“ či „CzechTrade“). Součástí plnění je vytvoření žádosti o vydání stanoviska Odboru Hlavního architekta eGovermentu, formuláře typu A. Součástí plnění je realizace analýzy klíčových aktérů poskytujících služby podnikatelům a jejich dodavatelů, služeb těchto aktérů, vhodnosti zakomponování služeb v elektronické podobě do Portálu podnikatele a využívaných informačních systémů s cílem určení možné integrace na Portál podnikatele. Vítězný Dodavatel bude v součinnosti se Zadavatelem vést v průběhu realizace projektu koordinační mezirezortní jednání s těmito aktéry a bude od nich získávat analytické informace pro vytvoření dokumentu Studie proveditelnosti a jeho příloh v rámci analytických jednání, workshopů a kulatých stolů. Dále bude v rámci předmětu plnění vytvořena prezentace obsahující klíčové zjištění Studie proveditelnosti a následně bude prezentována Dodavatelem vedení Zadavatele a jeho gestora (MPO). Pro vytvoření Portálu podnikatele jako celorepublikového centrálního řešení je pro úspěšné vytvoření nezbytné zpracovat komplexní Studii proveditelnosti, která bude popisovat možné varianty realizace, provede jejich komparaci, vyhodnotí ekonomickou a časovou náročnost, náročnost na lidské zdroje, zanalyzuje technické řešení v oblasti služeb, aplikační, datové a technologické části, provede procesní analýzu vč. analýzy možné mezirezortní spolupráce mezi aktéry a využití služeb dalších subjektů nejen veřejné správy směrem k podnikateli. U projektu je počítáno s aktivním zapojením těchto stran, přičemž Dodavatel bude těchto jednání účasten a bude je spoluorganizovat tak, aby získal pro Studii proveditelnosti a její přílohy relevantní vstupy.

Code from the NIPEZ code list

72222000-7

Name from the NIPEZ code list

Strategické revize informačních systémů nebo technologií a jejich plánování

Main place of performance

Hlavní město Praha

Code from the CPV code list

72222000-7

Name from the CPV code list

Informační systémy nebo technologické strategické revize a plánování

SUBJECT-MATTER NAME

Informační systémy nebo technologické strategické revize a plánování

Text field for describing the place of performance

Praha

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailPrůzkum trhu a ekonomický průzkum; průzkum veřejného mínění a statistiky79300000-7Průzkum trhu a ekonomický průzkum; průzkum veřejného mínění a statistiky

Place of Performance


CZ010Hlavní město Praha
CZ010Hlavní město Praha

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail24. 03. 2024 16:41Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail24. 03. 2024 16:41Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail09. 06. 2023 18:03Uveřejnění účastníků
Detail09. 06. 2023 18:03Uveřejnění výsledku
Detail25. 04. 2023 09:18Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail25. 04. 2023 09:00Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail18. 04. 2023 16:26Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail10. 04. 2023 19:43Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail31. 03. 2023 10:09Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail30. 03. 2023 14:45Uveřejnění zadávacích podmínek