Nákup mediálního prostoru pro realizaci marketingových kampaní domácího cestovního ruchu a projektu Český systém kvality služeb - část 2,5,6,7,9,10
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Nákup mediálního prostoru pro realizaci marketingových kampaní domácího cestovního ruchu a projektu Český systém kvality služeb - část 2,5,6,7,9,10
Contracting authority
Česká centrála cestovního ruchu - CzechTourismNEN system number
N006/20/V00020082
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Awarded
DIVISION INTO LOTS
No
contract registration number in the VVZ
Z2020-027798
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P20V00020082
Public contract regime
Above-threshold public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřené řízení
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Otevřené řízení
Type
Public service contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
10. 08. 2020 14:39
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
07. 09. 2020 10:00
Contact Person of the Contracting Authority
Name
Eliška
Surname
Krušberská
krusberska@czechtourism.cz
Phone 1
+420 221580461
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem plnění této veřejné zakázky je zajištění a nákup mediálního prostoru vybranými dodavateli pro realizaci marketingových kampaní domácího cestovního ruchu agentury Czechtourism s heslem #SvětovéČesko a Českého systému kvality služeb – značky „Q“ (dále ČSKS), a to v souladu s mediálními plány s garantovanými počty jednotek dopadu (příloha č.15 - příloha č. 25). Veřejná zakázka je v souladu s § 35 ZZVZ rozdělena na 11 částí. Této veřejné zakázky se týká část 2,5,6,7,9,10,11 Část 2- Nákup mediálního prostoru na zpravodajských portálech v ČR Část 5-Nákup mediálního prostoru v tištěném médiu v žánrové skupině časopisů pro ženy a časopisů životního stylu pro ženy pro další vlnu kampaně Část 6-Nákup mediální prostoru v médiích určených pro odbornou veřejnost pro propagaci projektů agentury CzechTourism Část 7-Nákup mediálního prostoru v tištěných médiích ve skupině cestovatelských časopisů Část 9 - Pronájem a instalace „Bigboardů“ pro druhou vlnu kampaně (listopad) Část 10- „Out of Home“ (OOH) reklama – pronájem a instalace venkovních ploch Část 11-Výkonnostní online kampaň
Code from the NIPEZ code list
79340000-9
Name from the NIPEZ code list
Reklamní a marketingové služby
Main place of performance
Hlavní město Praha
Code from the CPV code list
79340000-9
Name from the CPV code list
Reklamní a marketingové služby
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Reklamní a marketingové služby | 79340000-9 | Reklamní a marketingové služby |
Place of Performance
CZ010 | Hlavní město Praha |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
18. 12. 2020 17:49 | Uveřejnění výsledku | |||
10. 08. 2020 14:43 | Uveřejnění zadávacích podmínek | |||
10. 08. 2020 14:39 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu |
Publication Records in the VVZ
08. 02. 2021 00:00 | F2021-004882 | Oznámení o výsledku zadávacího řízení | |
06. 08. 2020 00:00 | 10. 08. 2020 00:00 | Oznámení o zahájení zadávacího řízení |