Nákup mediálního prostoru pro realizaci marketingových kampaní domácího cestovního ruchu a projektu Český systém kvality služeb - část 2,5,6,7,9,10

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Nákup mediálního prostoru pro realizaci marketingových kampaní domácího cestovního ruchu a projektu Český systém kvality služeb - část 2,5,6,7,9,10

NEN system number

N006/20/V00020082

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Awarded

DIVISION INTO LOTS

No

contract registration number in the VVZ

Z2020-027798

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P20V00020082

Public contract regime

Above-threshold public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřené řízení

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Otevřené řízení

Type

Public service contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

10. 08. 2020 14:39

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

07. 09. 2020 10:00

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Eliška

Surname

Krušberská

EMAIL

krusberska@czechtourism.cz

Phone 1

+420 221580461

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem plnění této veřejné zakázky je zajištění a nákup mediálního prostoru vybranými dodavateli pro realizaci marketingových kampaní domácího cestovního ruchu agentury Czechtourism s heslem #SvětovéČesko a Českého systému kvality služeb – značky „Q“ (dále ČSKS), a to v souladu s mediálními plány s garantovanými počty jednotek dopadu (příloha č.15 - příloha č. 25). Veřejná zakázka je v souladu s § 35 ZZVZ rozdělena na 11 částí. Této veřejné zakázky se týká část 2,5,6,7,9,10,11 Část 2- Nákup mediálního prostoru na zpravodajských portálech v ČR Část 5-Nákup mediálního prostoru v tištěném médiu v žánrové skupině časopisů pro ženy a časopisů životního stylu pro ženy pro další vlnu kampaně Část 6-Nákup mediální prostoru v médiích určených pro odbornou veřejnost pro propagaci projektů agentury CzechTourism Část 7-Nákup mediálního prostoru v tištěných médiích ve skupině cestovatelských časopisů Část 9 - Pronájem a instalace „Bigboardů“ pro druhou vlnu kampaně (listopad) Část 10- „Out of Home“ (OOH) reklama – pronájem a instalace venkovních ploch Část 11-Výkonnostní online kampaň

Code from the NIPEZ code list

79340000-9

Name from the NIPEZ code list

Reklamní a marketingové služby

Main place of performance

Hlavní město Praha

Code from the CPV code list

79340000-9

Name from the CPV code list

Reklamní a marketingové služby

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailReklamní a marketingové služby79340000-9Reklamní a marketingové služby

Place of Performance


CZ010Hlavní město Praha

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail18. 12. 2020 17:49Uveřejnění výsledku
Detail10. 08. 2020 14:43Uveřejnění zadávacích podmínek
Detail10. 08. 2020 14:39Uveřejnění změn na zadávacím postupu

Publication Records in the VVZ


08. 02. 2021 00:00F2021-004882Oznámení o výsledku zadávacího řízení
06. 08. 2020 00:0010. 08. 2020 00:00Oznámení o zahájení zadávacího řízení