„Zajištění úklidových služeb na dislokovaném pracovišti Energetického regulačního úřadu v Praze“

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

„Zajištění úklidových služeb na dislokovaném pracovišti Energetického regulačního úřadu v Praze“

Contracting authority

Energetický regulační úřad

NEN system number

N006/20/V00020616

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Awarded

DIVISION INTO LOTS

No

contract registration number in the VVZ

Z2020-030758

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P20V00020616

Public contract regime

Above-threshold public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřené řízení

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

otevřené řízení

Type

Public service contract

Estimated value (excl. VAT)

2 386 000,00

Currency

koruna česká

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

04. 09. 2020 11:29

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

07. 10. 2020 10:00

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Jana

Surname

Křížová

EMAIL

jana.krizova@eru.cz

Phone 1

+420 564578693

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem plnění dle této zadávací dokumentace je zajištění vnitřních úklidových služeb na dislokovaném pracovišti Energetického regulačního úřadu – Jankovcova 1566/2b, 170 00 Praha 7 - Holešovice, které je blíže specifikováno v přílohách této zadávací dokumentace, včetně půdorysu budovy. Dislokované pracoviště je umístěno v 2. nadzemním podlaží budovy, ve které je k dispozici výtah. Prohlídka místa plnění se uskuteční dne 16.9.2020 od 10.00 - více informací v bodu č. 12 zadávací dokumentace Zadavatel upozorňuje, že nedisponuje prostorem (místností) pro uložení úklidových a hygienických potřeb. Vybraný dodavatel má možnost pronajmout si tento prostor od správce budovy (kontakt Lighthouse Groupe +420 234 370 200). Úklidové práce sestávají z následujících činností: - pravidelný úklid (pravidelný rozsah činností je uveden v příloze č. 3 zadávací dokumentace – závazný návrh smlouvy, v příloze č. 1 návrhu smlouvy – Popis plnění); - pohotovostní (mimořádný) úklid v případě nenadálé události nebo mimořádné plánované události v místě plnění s potřebou aktuálního úklidu vymezeného prostoru. Pravidelný úklid bude možné konat v pracovní dny, vždy po pracovní době, a to od 16.00 do 24.00. Úklid bude možné konat také ve dnech pracovního volna a pracovního klidu – v rámci celého dne. Zadavatel požaduje realizaci pravidelného úklidu kanceláří č. 08. 03, 08. 04., 08. 07., 08. 09., 08. 10. A, 08. 10. B, 08. 11., 08. 12., 08. 13. a 08. 14. formou úklidu pod dohledem pracovníka zadavatele - na základě výzvy k plnění, doručené poskytovateli služeb nejméně 4 hodiny před požadovaným termínem úklidu. Jedná se o kanceláře vymezené kategorií „B“ v příloze č. 6 zadávací dokumentace - v položkovém rozpočtu. I v tomto případě se jedná o pravidelný úklid, pouze bude vždy upřesněna hodina úklidu. Zadavatel upozorňuje, že úklid pod dohledem pracovníka zadavatele může být požadován pro všechny tyto vyčleněné kanceláře v jednom termínu nebo i v několika rozdílných termínech (nejvýše 5 termínech). Zadavatel požaduje realizaci pohotovostního (mimořádného) úklidu v případě nenadálé události do 1 hodiny; v případě mimořádných plánovaných událostí, např. úklid po výmalbě, bude výzva k plnění doručena poskytovateli nejméně 5 pracovních dnů před požadovaným termínem plnění. Vybraný dodavatel bude průběžně dodávat hygienický materiál. Jedná se zejména o materiál na hygienická zařízení – toaletní papír, papírové ručníky, tekutá mýdla, hygienické sáčky, apod.. Požadavky na rozsah a periodicitu doplňování hygienického materiálu jsou uvedeny v příloze č. 1 závazného návrhu smlouvy (příloha č. 3 této zadávací dokumentace).

Code from the NIPEZ code list

90910000-9

Name from the NIPEZ code list

Úklidové a čisticí služby

Main place of performance

Hlavní město Praha

Code from the CPV code list

90910000-9

Name from the CPV code list

Úklidové služby

SUBJECT-MATTER NAME

Úklidové služby

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailMýdlo33711900-6Mýdlo
DetailToaletní papír, kapesníky, ruční utěrky a ubrousky33760000-5Toaletní papír, kapesníky, ruční utěrky a ubrousky
DetailÚklidové služby90910000-9Úklidové služby

Place of Performance


CZ010Hlavní město Praha

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail02. 08. 2024 11:33Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail29. 03. 2023 08:19Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail28. 03. 2022 14:50Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail12. 02. 2021 12:14Uveřejnění písemné zprávy
Detail15. 01. 2021 15:06Uveřejnění účastníků
Detail15. 01. 2021 15:06Uveřejnění výsledku
Detail30. 09. 2020 10:43Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail10. 09. 2020 14:06Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail04. 09. 2020 11:30Uveřejnění zadávacích podmínek
Detail04. 09. 2020 11:29Uveřejnění změn na zadávacím postupu

Publication Records in the VVZ


01. 09. 2020 00:0004. 09. 2020 00:00F2020-030758Oznámení o zahájení zadávacího řízení