„Zajištění úklidových služeb na dislokovaném pracovišti Energetického regulačního úřadu v Praze“
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
„Zajištění úklidových služeb na dislokovaném pracovišti Energetického regulačního úřadu v Praze“
Contracting authority
Energetický regulační úřadNEN system number
N006/20/V00020616
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Awarded
DIVISION INTO LOTS
No
contract registration number in the VVZ
Z2020-030758
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P20V00020616
Public contract regime
Above-threshold public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřené řízení
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
otevřené řízení
Type
Public service contract
Estimated value (excl. VAT)
2 386 000,00
Currency
koruna česká
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
04. 09. 2020 11:29
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
07. 10. 2020 10:00
Contact Person of the Contracting Authority
Name
Jana
Surname
Křížová
jana.krizova@eru.cz
Phone 1
+420 564578693
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem plnění dle této zadávací dokumentace je zajištění vnitřních úklidových služeb na dislokovaném pracovišti Energetického regulačního úřadu – Jankovcova 1566/2b, 170 00 Praha 7 - Holešovice, které je blíže specifikováno v přílohách této zadávací dokumentace, včetně půdorysu budovy. Dislokované pracoviště je umístěno v 2. nadzemním podlaží budovy, ve které je k dispozici výtah. Prohlídka místa plnění se uskuteční dne 16.9.2020 od 10.00 - více informací v bodu č. 12 zadávací dokumentace Zadavatel upozorňuje, že nedisponuje prostorem (místností) pro uložení úklidových a hygienických potřeb. Vybraný dodavatel má možnost pronajmout si tento prostor od správce budovy (kontakt Lighthouse Groupe +420 234 370 200). Úklidové práce sestávají z následujících činností: - pravidelný úklid (pravidelný rozsah činností je uveden v příloze č. 3 zadávací dokumentace – závazný návrh smlouvy, v příloze č. 1 návrhu smlouvy – Popis plnění); - pohotovostní (mimořádný) úklid v případě nenadálé události nebo mimořádné plánované události v místě plnění s potřebou aktuálního úklidu vymezeného prostoru. Pravidelný úklid bude možné konat v pracovní dny, vždy po pracovní době, a to od 16.00 do 24.00. Úklid bude možné konat také ve dnech pracovního volna a pracovního klidu – v rámci celého dne. Zadavatel požaduje realizaci pravidelného úklidu kanceláří č. 08. 03, 08. 04., 08. 07., 08. 09., 08. 10. A, 08. 10. B, 08. 11., 08. 12., 08. 13. a 08. 14. formou úklidu pod dohledem pracovníka zadavatele - na základě výzvy k plnění, doručené poskytovateli služeb nejméně 4 hodiny před požadovaným termínem úklidu. Jedná se o kanceláře vymezené kategorií „B“ v příloze č. 6 zadávací dokumentace - v položkovém rozpočtu. I v tomto případě se jedná o pravidelný úklid, pouze bude vždy upřesněna hodina úklidu. Zadavatel upozorňuje, že úklid pod dohledem pracovníka zadavatele může být požadován pro všechny tyto vyčleněné kanceláře v jednom termínu nebo i v několika rozdílných termínech (nejvýše 5 termínech). Zadavatel požaduje realizaci pohotovostního (mimořádného) úklidu v případě nenadálé události do 1 hodiny; v případě mimořádných plánovaných událostí, např. úklid po výmalbě, bude výzva k plnění doručena poskytovateli nejméně 5 pracovních dnů před požadovaným termínem plnění. Vybraný dodavatel bude průběžně dodávat hygienický materiál. Jedná se zejména o materiál na hygienická zařízení – toaletní papír, papírové ručníky, tekutá mýdla, hygienické sáčky, apod.. Požadavky na rozsah a periodicitu doplňování hygienického materiálu jsou uvedeny v příloze č. 1 závazného návrhu smlouvy (příloha č. 3 této zadávací dokumentace).
Code from the NIPEZ code list
90910000-9
Name from the NIPEZ code list
Úklidové a čisticí služby
Main place of performance
Hlavní město Praha
Code from the CPV code list
90910000-9
Name from the CPV code list
Úklidové služby
SUBJECT-MATTER NAME
Úklidové služby
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Mýdlo | 33711900-6 | Mýdlo | ||
Toaletní papír, kapesníky, ruční utěrky a ubrousky | 33760000-5 | Toaletní papír, kapesníky, ruční utěrky a ubrousky | ||
Úklidové služby | 90910000-9 | Úklidové služby |
Place of Performance
CZ010 | Hlavní město Praha |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
02. 08. 2024 11:33 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
29. 03. 2023 08:19 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
28. 03. 2022 14:50 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
12. 02. 2021 12:14 | Uveřejnění písemné zprávy | |||
15. 01. 2021 15:06 | Uveřejnění účastníků | |||
15. 01. 2021 15:06 | Uveřejnění výsledku | |||
30. 09. 2020 10:43 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
10. 09. 2020 14:06 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
04. 09. 2020 11:30 | Uveřejnění zadávacích podmínek | |||
04. 09. 2020 11:29 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu |
Publication Records in the VVZ
01. 09. 2020 00:00 | 04. 09. 2020 00:00 | F2020-030758 | Oznámení o zahájení zadávacího řízení |