Detail

Detail of the Explanation


Text of the Explanation of the Procurement Documents

DOTAZ: Vážený zadavateli, k zadávacímu postupu: N006/23/V00005604 - Kreativní řešení kampaně NM 'Přijďte - i s dětmi' máme několik otázek: Byla by možná schůzka k upřesnění zadání? Zajímaly by nás odpovědi zejména na tyto otázky: Máme komunikaci zaměřit na nové pojetí NM (interaktivní, technologické, VR)? Máme ji stavět na konkrétní expozici? Je to hlavní imageová kampaň NM, nebo jen taktická větev, speciálně zaměřená pro "návštěvu s dětmi"? Zjednodušeně - image, nebo taktika? A pokud je to taktika, můžeme ji postavit na předpokladu, že lidé neznají nové možnosti NM, že je to nyní úplně jiné muzeum, než dřívější nudné vitríny? ODPOVĚĎ: Schůzka z principu rovné soutěže možná není, nicméně posíláme odpovědi níže. jak jsme se snažili sdělit v briefu, jde o imageovou kampaň, která má ukázat muzeum jako moderní instituci vybavenou pro návštěvu dětí i dospělých kampaň nemá být postavena na konkrétní expozici ale na otevřenosti pro všechny, hlavně pro rodiny s dětmi přestože nejde o taktiku - je určitě možné říci, že jsme nově pojatí, interaktivní a rozhodně ne nudní.