HOSPIC NA SVATÉM KOPEČKU - DODÁVKA BEZDRÁTOVÉ SIGNALIZACE

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

HOSPIC NA SVATÉM KOPEČKU - DODÁVKA BEZDRÁTOVÉ SIGNALIZACE

Contracting authority

Hospic na Svatém Kopečku

NEN system number

N006/25/V00031370

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Not terminated

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P25V00031370

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

otevřená výzva

Type

Public supply contract

Estimated value (excl. VAT)

436 000,00

Currency

koruna česká

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

18. 09. 2025 14:21

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

03. 10. 2025 10:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Ing.

Name

Marta

Surname

Šťastná

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem veřejné zakázky je dodávka bezdrátové signalizace pro potřeby poskytování lůžkové paliativní a hospicové péče zadavatelem a poskytovatelem zdravotních služeb podle zákona č. 372/2011 Sb., v prostorách objektu hospice na adrese nám. Sadové 4/24 v Olomouci – Svatém Kopečku. Podrobná specifikace předmětu veřejné zakázky je uvedena v příloze této zadávací dokumentace. Předmětem zakázky je rovněž instalace bezdrátové signalizace pacient/sestra x sestra/pacient signalizačního systému v místě plnění, jeho uvedení do provozu, zaškolení personálu a vyhotovení všech příslušných protokolů, obecně závazných právních předpisů a požadavků výrobce přístroje. Záruční dobu požaduje zadavatel na celý předmět zakázky minimálně 2 roky. Nabídky s kratší záruční dobou nesplní zadávací podmínky a budou ze zadávacího řízení vyřazeny. V záruční době požaduje zadavatel provedení povinných prohlídek zdarma. Součástí plnění veřejné zakázky je kromě samotné dodávky také zajištění pozáručního servisu a podpory systému po skončení záruční doby, a to na vyžádání zadavatele, po dobu minimálně 10 let, za tržně obvyklých podmínek a v rozsahu odpovídajícím běžné praxi v oboru, s cílem zajistit dlouhodobou udržitelnost a provozuschopnost dodaného zařízení. Zadavatel požaduje doložení technického listu včetně prohlášení o shodě, které jsou nutné pro provozování nabízeného zařízení na území ČR. Součástí nabídky musí být manuál v českém jazyce. Dodavatel se dále musí zavázat k tomu, že s dodávkou zařízení předá zadavateli kromě listinné formy českého manuálu rovněž český manuál a prohlášení o shodě v elektronické formě. Dodavatel je povinen dodržet technické požadavky stanovené v této Dokumentaci, pokud je nedodrží, bude vyloučen ze zadávacího řízení dle odst. 8.2.4 MP IROP.

Code from the NIPEZ code list

35100000-5

Name from the NIPEZ code list

Nouzové a bezpečnostní zařízení

Main place of performance

Olomoucký kraj

Code from the CPV code list

35100000-5

Name from the CPV code list

Nouzové a bezpečnostní zařízení

SUBJECT-MATTER NAME

Nouzové a bezpečnostní zařízení

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZ071Olomoucký kraj

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail24. 10. 2025 10:28Uveřejnění oznámení o výběru
Detail26. 09. 2025 14:09Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail25. 09. 2025 08:42Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail18. 09. 2025 14:21Uveřejnění zadávacích podmínek