Dodání dřevěných jídelních židlí pro rekreační zařízení

Basic Information


Name of tender procedure

Dodání dřevěných jídelních židlí pro rekreační zařízení

NEN system number

N006/24/V00016015

Current status of the tender procedure

Not terminated

Division into parts

No

Tender procedure ID in the profile

P24V00016015

Public contract regime

Small-scale public contract

Type of tender procedure

Otevřená výzva

Specifications of the tender procedure

Zakázka malého rozsahu

Type

Public supply contract

Date of publication

29. 05. 2024 14:33

Specifications of Submission


Deadline for the submission of bids

07. 06. 2024 10:00

Contact person of the contracting authority


Title before name

Mgr.

Name

Markéta

Surname

Votánková

E-mail

krpa.ovz.evidence@pcr.cz

Phone 1

+420 974823253

Phone 2

+420 731195516

Subject


Description of object

Jídelní židle 20 kusů (jedná se o dokup stávajícího vybavení jídelny) Technická specifikace Jídelní židle – viz přiložená fotografie (Zadávací podmínky) Veneta: Dřevo buk - moření třešeň, potahová látka MYSTIC 144 hnědá. dřevěná židle bez područek sedák čalouněný opěrák dřevěný Další požadavky zadavatele: - dodržení požadovaných typů a parametrů - pouze originální materiál - předložení produktového listu (technické specifikace) nabízeného zboží - záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží, nestanoví-li výrobce vyšší - Předložení neověřené kopie výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán - Předložení neověřené kopie dokladu o oprávnění k podnikání - veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 2 výzvy cenová tabulka) - dodání předmětu plnění do 21 dnů ode dne obdržení písemné objednávky - zadavatel nepřipouští pouze částečné plnění veřejné zakázky - dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) a vyplněného záručního listu do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně. - kontaktní osoba zadavatele v technické věci výběrového řízení: pí. Lenka Roubalová tel.: 974 823 392 e-mail: krpa.osm.omtz@pcr.cz OMTZ Odboru správy majetku Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy Bartolomějská 306/7, Praha 1 Zadavatel upozorňuje, že veškerá komunikace mezi ním a účastníkem týkající se výběrového řízení musí probíhat pouze písemně – elektronicky cestou NEN, datovou zprávou nebo e-mailem. - v případě shodných nabídkových cen rozhoduje datum a čas podání nabídky. - Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení. Platební podmínky: - zálohy zadavatel neposkytuje - platba bankovním převodem - splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů - Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 zákona č. 89/2012 občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. - Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu objednatele. Adresa pro zaslání faktury: Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy OMTZ Odboru správy majetku P.O. BOX 1151 110 00 Praha 1

Code from the NIPEZ code list

39112100-1

Name from the NIPEZ code list

Židle k jídelním stolům

Main place of performance

Olomoucký kraj

Code from the CPV code list

39112100-1

Name from the CPV code list

Židle k jídelním stolům

Item name

Židle k jídelním stolům

Text field for describing the place of performance

rekreační zařízení MORAVA Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy Hornická 301, 788 32 Staré Město pod Sněžníkem kontaktní osoba: Petr Březina; tel.: 974 779 520; 731 553 003

Subject Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZ071Olomoucký kraj

Additional Information


Assigned on the basis of a Framework Agreement/Contract

No

Submitted in the DPS

No

The result of TP will be implementation of DPS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Record of Publications in the NEN


Show detail
Detail24. 06. 2024 09:00Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail29. 05. 2024 14:33Uveřejnění zadávacích podmínek