KS v Brně-úklidové služby 2024
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
KS v Brně-úklidové služby 2024
Contracting authority
Krajský soud v BrněNEN system number
N006/24/V00012338
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Awarded
DIVISION INTO LOTS
No
contract registration number in the VVZ
Z2024-007619
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P24V00012338
Public contract regime
Above-threshold public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřené řízení
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
otevřené řízení
Type
Public service contract
Estimated value (excl. VAT)
40 000 000,00
Currency
koruna česká
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
29. 04. 2024 08:02
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
17. 05. 2024 10:00
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Ing.
Name
Rostislav
Surname
Hanák
RHanak@ksoud.brn.justice.cz
Phone 1
+420 546510653
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
1. Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění úklidových služeb a dodávek prostředků pro osobní péči v objektech Krajského soudu v Brně, kterými jsou: 1a) Justiční areál v Brně, Polní 39 (SO 101) a 41 (SO 102) v Brně-pravidelný úklid 1b) Rooseveltova 648/16 v Brně-mytí oken a skleněných výplní vstupních dveří, dveří a dělících příček na chodbách 1c) Husova 353/15 v Brně-mytí oken, světlíků vstupních dveří a dveří na chodbách 2. Předmětem veřejné zakázky podle bodu 5 čl. 1a) jsou pravidelné úklidové služby (dále také jen „úklid JAB“): 2.1. Úklid vnitřních prostor objektů SO 101 a SO 102 Justičního areálu v Brně. 2.2. Úklid venkovních prostor Justičního areálu v Brně. 2.3. Mytí oken a prosklených ploch (1x ročně) Předmět plnění je rozdělen na paušální služby, které bude zadavatel hradit dodavateli měsíčně a dále na dodávky prostředků pro osobní péči a zajištění nepravidelného úklidu, které bude zadavatel hradit dodavateli dle jejich skutečné spotřeby a rozsahu. 3. Předmětem veřejné zakázky podle bodu 5 čl. 1b) je 1x ročně oboustranné mytí oken v objektu Rooseveltova 648/16, Brno, včetně mytí skleněné výplně vstupních dveří do ulice Rooseveltova, dveří z nádvoří do spojovací části budovy, dvoukřídlích spojovacích dveří a dělících příček na chodbách (dále také jen “mytí oken Rooseveltova“). 4. Předmětem veřejné zakázky podle bodu 5 čl. 1c) je 1x ročně oboustranné mytí oken, světlíků a vchodových a vstupních dveří včetně dvoukřídlých dveří na chodbách v objektu Husova 353/15 v Brně (dále také jen „mytí oken Husova“) . 5. Předmětem veřejné zakázky je dodávka prostředků pro osobní péči (toaletního papíru, papírových ručníků a náplní do zpěnovačů mýdla) a služba jejich doplňování v objektu Justičního areálu v Brně dle Přílohy č. 3 Smlouvy o poskytování úklidových služeb (Specifikace dodávky prostředků pro osobní péči). 6. Předmětem veřejné zakázky podle této zadávací dokumentace je i zajištění nepravidelného úklidu v mimořádných případech. Cena základní hodinové sazby za nepravidelný úklid (ZHS). Rozsah nepravidelného úklidu (po malování, při stěhování, voskování PVC a přírodního lina, čištění čalouněného nábytku a čištění koberců extrakčním strojem, v případech při zvýšené potřebě hygieny a v dalších případech jako jsou např. havárie technologických zařízení, zatečení apod. (dále jen „havárie“), které nejsou obsaženy v pravidelném úklidu a dobu a rozsah provedení určí zadavatel zvláštní písemnou objednávkou, na jejímž základě budou tyto služby hrazeny mimo platby za pravidelný úklid dle Smlouvy o poskytování úklidových služeb. 7. Součástí úklidové služby podle této veřejné zakázky je dodávka a použití čisticích, dezinfekčních a údržbových prostředků, včetně souprav WC, úklidových strojů, nástrojů a potřeb, PVC sáčků do odpadkových košů a PVC pytlů na sběr a odnos (svoz) odpadu do místnosti 2S050. 8. Podrobnou specifikaci veřejné zakázky včetně seznamu a kategorií ploch, rozsahu a četnosti činností definuje Příloha č. 2 Smlouvy o poskytování úklidových služeb (Vymezení rozsahu úklidových služeb). 9. Termín zahájení plnění: na základě písemné výzvy objednatele, po nabytí účinnosti Smlouvy o poskytování úklidových služeb (dále také jen „Smlouva“). Termín ukončení plnění: 48 měsíců po nabytí účinnosti Smlouvy.
Code from the NIPEZ code list
90910000-9
Name from the NIPEZ code list
Úklidové a čisticí služby
Main place of performance
Jihomoravský kraj
Code from the CPV code list
90910000-9
Name from the CPV code list
Úklidové služby
SUBJECT-MATTER NAME
Úklidové služby
Subject-Matter Items
Place of Performance
CZ064 | Jihomoravský kraj |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
07. 10. 2024 13:15 | Uveřejnění účastníků | |||
07. 10. 2024 13:15 | Uveřejnění výsledku | |||
07. 10. 2024 13:13 | Uveřejnění písemné zprávy | |||
12. 09. 2024 15:06 | Uveřejnění zadávacích podmínek | |||
30. 08. 2024 11:47 | Došlo k uveřejnění dokumentu Rozhodnutí odmítnutí námitek Clarima.pdf. | |||
13. 08. 2024 12:46 | Došlo k uveřejnění dokumentu Oznámení o vyloučení účastníka CLARIMA.pdf. | |||
23. 07. 2024 14:36 | Uveřejnění zadávacích podmínek | |||
25. 06. 2024 10:28 | Uveřejnění zadávacích podmínek | |||
24. 05. 2024 10:58 | Uveřejnění zadávacích podmínek | |||
29. 04. 2024 08:12 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu |
Publication Records in the VVZ
23. 10. 2024 00:00 | 24. 10. 2024 00:00 | F2024-052664 | Oznámení o výsledku zadávacího řízení – obecná veřejná zakázka |
26. 04. 2024 11:31 | 29. 04. 2024 02:11 | F2024-018911 | Oznámení o zahájení zadávacího řízení – obecná veřejná zakázka |