Tržní konzultace - Zabezpečení letecké přepravy a dalších služeb

Basic Information


Name of tender procedure

Tržní konzultace - Zabezpečení letecké přepravy a dalších služeb

Contracting authority

Ministerstvo obrany

NEN system number

N006/19/P00000125

Current status of the tender procedure

Planned

Division into parts

No

Tender procedure ID in the profile

P19P00000125

Estimated value (excl. VAT)

90 000 000,00

Currency

koruna česká

Date of publication

18. 12. 2019 11:49

Specifications of Submission


Contact person of the contracting authority


Subject


Description of object

Zabezpečení mezinárodní letecké komerční přepravy a dalších služeb do všech světových destinací pro potřeby zajištění služebních cest a návštěv pro vojáky z povolání a pracovních cest a návštěv pro zaměstnance Ministerstva obrany v jednotlivých cestovních třídách, včetně zajištění dalších služeb (ubytování, jízdenek, pronájmu automobilů atd. - dle požadavků zadavatele na zabezpečení služeb). Předpokládaný objem odebraných služeb za 36 měsíců: letecká doprava - cca 8 000 ks, ubytování - cca 4 000 ks, jízdenky - cca 600 ks. Zadavatel informuje možné dodavatele o svém záměru vést předběžné tržní konzultace dle § 33 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění s odborníky či dodavateli s cílem připravit zadávací podmínky a informovat dodavatele o svých záměrech a požadavcích. Předběžné tržní konzultace budou vedeny dne 21. ledna 2020 od 13:00 hodin na adrese Ministerstvo obrany, Sekce nakládání s majetkem, Odbor nabývání movitého majetku, náměstí Svobody 471/4, 160 01 Praha 6. Sraz účastníků je od 12:45 do 12:55 hodin v přízemí budovy na výše uvedené adrese - v místnosti Informace. Zúčastnit se předběžných tržních konzultací jsou oprávněni 2 zástupci dodavatele. Při vstupu do vojenského objektu bude po účastnících předběžných tržních konzultací požadováno předložení platného průkazu totožnosti (občanský průkaz, cestovní pas), zástupce účastníka se dále prokáže oprávněním účastnit se předběžných tržních konzultací (tj. statutární orgán účastníka předloží výpis z obchodního rejstříku, zástupce písemné zmocnění statutárního orgánu účastníka, apod.). Zadavatel požaduje, aby dodavatel informoval o svém záměru účastnit se osobních tržních konzultací alespoň 1 den předem a to na e-mail zadavatele onmm@army.cz.

Subject Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


No records to be displayed in this list.

Additional Information


Assigned on the basis of a Framework Agreement/Contract

No

Submitted in the DPS

No

The result of TP will be implementation of DPS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Record of Publications in the NEN


Show detail
Detail18. 12. 2019 13:35Uveřejnění zadávacích podmínek
Detail18. 12. 2019 11:49Uveřejnění zadávacích podmínek18. 12. 2019 13:36Ing. Michal Pelc