Odsávací jednotka - nákup

Basic Information


Name of tender procedure

Odsávací jednotka - nákup

Contracting authority

Ministerstvo obrany

NEN system number

N006/24/V00011942

Current status of the tender procedure

Cancelled

Division into parts

No

Tender procedure ID in the profile

P24V00011942

Public contract regime

Small-scale public contract

Type of tender procedure

Otevřená výzva

Specifications of the tender procedure

Zakázka malého rozsahu

Type

Public supply contract

Date of cancellation

28. 06. 2024 10:00

Date of publication

04. 06. 2024 06:30

Specifications of Submission


Deadline for the submission of bids

13. 06. 2024 08:00

Contact person of the contracting authority


Title before name

Bc.

Name

Zuzana

Surname

Schmidová

E-mail

eko662400@army.cz

Phone 1

+420 973307035

Phone 2

+420 601579397

Subject


Description of object

Účelem smlouvy je zabezpečení nákupu mobilní odsávací jednotky jako obměnu zastaralého vybavení automobilní dílny. Důvodem je zabezpečení bezpečného provozu na automobilní dílně a splnění bezpečnostních norem pro pobyt osob v daném prostoru při opravách techniky a provádění svářecích prací. Cílem je zabezpečit, zvýšit a udržet schopnost v soběstačnosti při zabezpečení běžného života v rámci oprav a servisu vozidel jednotek AČR. Dodržování zákonu 262/2006 Sb. – zákoník práce § 101, nařízení vlády 101/2005 Sb. § 3, nařízení vlády 361/2007 Sb. § 42 - nucené větrání. Závazek prodávajícího dodat zboží definované touto smlouvou. Prodávající se zavazuje odevzdat kupujícímu za podmínek stanovených touto smlouvou 3 ks mobilní odsávací jednotky - 1 kus odsávací jednotky s filtrací ke svařovacímu stolu, 2 kusy mobilní odsávací jednotky výfukových plynů (dále jen „zboží“) splňující minimálně níže uvedené parametry a požadavky: Použití: určeno pro zabezpečení odtahu nebezpečných spalin a škodlivých plynů z prostoru dílny. Konstrukce: kvalitní, pevná, odolná, výkonný motor pro každodenní využití. Požadavky a technické parametry jsou součástí návrhu kupní smlouvy. Dodávané zboží musí splňovat min. technické normy pro požadované zařízení (ČSN, EN) včetně podmínek ochrany zdraví a bezpečnosti při práci dle platné legislativy ČR: - zákona č. 22/1997 Sb., o technických požadavcích na výrobky + příslušenství; - vyhláška č. 48/1982 Sb., kterou se stanoví základní požadavky k zajištění bezpečnosti práce a technických zařízení, ve znění pozdějších předpisů; - zákona č. 102/2001 Sb., o obecné bezpečnosti výrobků; - elektrická zařízení musí splňovat požadavky zákona č. 90/2016 Sb., o posuzování shody stanovených výrobků při jejich dodávání na trh a nařízení vlády č. 118/2016 Sb., o posuzování shody elektrických zařízení určených pro používání v určitých mezích napětí při jejich dodávání na trh. Prodávající se zavazuje odevzdat kupujícímu zboží nejdéle do 31. Října 2024, splňující uvedené parametry a požadavky ve specifikaci zboží, která je přílohou VZ. Závazek objednatele za řádně dodané zboží zaplatit dohodnutou cenu. Z důvodu objektivního hodnocení POŽADUJEME DOLOŽIT platný odkaz na www.stránky , popis, RN zboží, produktový list atd. vámi nabízeného sortimentu. Řádně vyplněný a PODEPSANÝ NÁVRH smlouvy je nedílnou součástí této VZ. Jste-li zaměstnavatelem zaměstnávajícím vice jak 50% osob se zdravotním postižením a máte oprávnění poskytovat náhradní plnění, prosíme Vás o rezervaci tohoto plnění. Nesplnění některých částí VZ nebude akceptována nabídka daného uchazeče. Do celkové ceny zahrňte všechny náklady spojené s dodáním do místa plnění -t.j. VÚ 6624 Olomouc (pojištění, balné, doprava, náklady na katalogizaci, proškolení osob, atd.). Další náklady nebudou připuštěny. Tato cena nemůže být opravena ani v případě početní chyby. ŘÁDNĚ PŘEKONTROLUJTE A IDENTICKOU HODNOTU nabídky a návrhu smlouvy. Nabídky budou v souladu s ustanovením § 114 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání VZ, hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti, konkrétně podle nejnižší nabídkové ceny. Měrnou jednotkou bude částka v Kč bez DPH za MJ, včetně pořizovacích nákladů (pojistné, balné, doprava, náklady na katalogizaci, apod.). Ekonomicky nejvýhodnější nabídka bude hodnocena ta s nejnižší nabídkovou cenou. V případě, že bude existovat několik nabídek se shodnou nejnižší nabídkovou cenou, bude jako druhé dodatečné kritérium volena délka poskytnuté záruky za jakost, měřená v měsících. Výhodnější bude vyšší počet měsíců záruky za jakost. Vyhodnocení výběrového řízení proběhne do 14 pracovních dní od ukončení podávání nabídek. Vítězný dodavatel bude osloven do 14 pracovních dní od vyhodnocení. Doba pro možnost odvolání proti vyhlášení vítěze poptávkového řízení- 3 pracovní dny.

Code from the NIPEZ code list

42521000-4

Name from the NIPEZ code list

Zařízení pro odsávání kouře

Main place of performance

Olomoucký kraj

Code from the CPV code list

42521000-4

Name from the CPV code list

Zařízení pro odsávání kouře

Item name

Zařízení pro odsávání kouře

Text field for describing the place of performance

Vojenský útvar 6624 Olomouc

Subject Items


Show detail
Description of item
DetailZařízení pro odsávání kouře42521000-4Zařízení pro odsávání kouře

Place of Performance


CZ071Olomoucký kraj

Additional Information


Assigned on the basis of a Framework Agreement/Contract

No

Submitted in the DPS

No

The result of TP will be implementation of DPS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Record of Publications in the NEN


Show detail
Detail28. 06. 2024 10:26Uveřejnění o zrušení
Detail28. 06. 2024 10:21Uveřejnění oznámení o vyloučení dodavatele
Detail20. 06. 2024 13:17Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail04. 06. 2024 06:30Uveřejnění zadávacích podmínek